Hakutulokset

  1. K

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea kaikille vauvansa jo saaneille ja tsemppiä loppumetreille muille! Meidän baby täytti eilen jo 2 viikkoa, kamalan nopeasti menee aika vaikka toisaalta taas tuntuu että tuo ois ollut meillä aina =) Hei keneenkä piti ottaa yhteyttä siitä fb-ryhmään liittymisestä? Voisin sinne kans tulla...
  2. K

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Meille syntyi poika 30.6 rv 38+4 Mitat 4000g ja 51cm :)
  3. K

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Pitkästä aikaa... Oon käynyt lueskelemassa mutta ei oo tullut aikoihin kommentoitua mitään. Kamala allergia täälläkin, Histeciä syön neuvolan ohjeistuksesta (terkka soitti mulle viime viikolla ja kauhistui mun allergian mörentämää ääntä ja käski syödä setiriziiniä ainakin muutaman VIIKON...
  4. K

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Synnytyksestä, pelosta yms: Mulla on viisi alatiesynnytystä takana ja suoraan sanottuna tuleva ahdistaa ja pelottaa ihan perkeleesti. Neljännen lapsen synnytyksessä tapahtui kaikenlaista, sattui niin että taju lähti monta kertaa eikä oikeastikaan ollut kaukana etten kuollut. Epiduraalit ja...
  5. K

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Heippa pitkästä aikaa! Rakenneultra takana ja kaikki ok, poika vastasi mitoiltaan jo viikkoja 22+0 ja painoa oli 475g. Mielellään saisi tulla pari viikkoa ennen laskettua päivää, sopis paremmin kalenteriin mutta olen aika varma että tää syntyy 15.7 joka ois just se logistisesti huonoin päivä...
  6. K

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Hankinnoista vielä oli PTT kysellyt. Meillä ei siis ole mitään, hoitopöytää ei tulekaan, kahdella ekalla muksulla oli ja koen sen aikalailla turhaksi ja rumaksi. Vaipat vaihdetaan varmaan alkuun kodarin tasolla ja jatkossa ihan sylissä/sohvalla/sängyllä. Myöskään katosta ei tule meidän...
  7. K

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Ihania rakenneultrakuulumisia jo monella, meillä tuo edessä 27. päivä. En malttais oikein odottaa =) Toivottavasti nähdään sukupuoli ja toivottavasti on tyttö, ei muuten mutta meillä ois mielessä täydellinen nimi tytölle ja pojan nimestä ei päästä millään...
  8. K

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Iltaa! Sellaista se äitiys on että on krooninen huono omatunto, jo lähemmäs 15 vuotta olen kärsinyt siitä. Oon muutenkin aika stressikone :D Harrastuksista vauvan kanssa en osaa sanoa, kolmen ensimmäisen kanssa käytiin vauvauinnissa mikä oli kyllä mukavaa mutta menee nyt tässä...
  9. K

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Vaunuista ollut puhetta... Oon vöhän alustavasti katsellut. Ja ihmetyksekseni vähän ihastunut yksiin Emmaljungiin, ennen (aikaisempia lapsia odottaessa) ne on aina ollut kamalan kohloja ja isoja vankkureita (jollaisia inhoan) mutta nyt ois sellanen joku sirompikin malli jonka nimeä en kyllä...
  10. K

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Hyvää uutta vuotta kaikille! Kävin nyt kurkkimassa oikein ajan kanssa niitä äitiyspakkauksen kuvia ja en tiedä, saattais tuon sittenkin ottaa, meillä kun tosiaan ei oo ihan pieniä vaatteita mitään ja makuupussi ainakin on tarpeellinen (viimeksi ostin sen vuotisen pussin reiman...
  11. K

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Synnytyksestä oli MB kysellyt, mun mies yks päivä vaan sanos että ei oo sit tulossa tällä kertaa mukaan... En tiedä oliko tosissaan mutta jos oli niin sit menen yksin. Voi vaan tulla tylsää ellen saa telkkarillista huonetta kun mulla tuppaa välillä se homma kestämään (viimeisin tosin...
  12. K

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Onkos se nyt jaossa oleva äitiyspakkaus siis se mikä meille tulisi vai ehtiikö vaihtua? En oo yhtään käynyt katsomassa tämänhetkistä edes... Ei me kyllä varmaan sitä oteta kuitenkaan, sillä 140e saa aika paljon korviketta ja tuttipulloja. Mä en voi imettää niin me tullaan menemään korvikkeella...
  13. K

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Tervetuloa minunkin puolesta uusille! Mä kerroin isommille lapsille että meille tulee vauva, eipä nuo ainakaan pahemmin järkyttyneet, osa on jopa innoissaan. Pakko oli jo kertoa kun ihmettelivät miksi mä oksennan jatkuvasti. Äitiyspakkauksesta en tiedä, ehkä ei oteta ellei siellä sit oo...
  14. K

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Täällä on ekat pikkuruiset liikkeet tunnettu eilenillalla ja tänään, olen aiemminkin tuntenut aikaisin, näin ajoissa tosin vain esikoisen kohdalla (silloinkin oli istukka takaseinässä niin kuin nytkin). Aika ihanaa :D Hyvää joulua kaikille! kuures 11+4 (ultran mukaan 12+1)
  15. K

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    KSK onpa kurjaa, voi höh :hug: Nt-ultrassa käyty, kaikki ok, yksi vauva joka vastasi viikkoja 11+6 (neuvolan mukaan nyt ois 11+2), niskaturvotus 1,2mm eli normaali, pituutta reilu 5cm. Heti kun näin vauvan mulle tulikin sellainen olo että se on varmasti poika... Saa nähdä sit :D Sain ajan...
  16. K

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Mulla kans huomenna ultra aamulla, sitä ennen pitäis poiketa töissä joulupuurolla. Tänään oksennettu vain kerran, edistystä... Mulla on aina ihan hämäriä syötävämielitekoja raskauden aikana, nyt mä himoitsen vadelma-Paula-jogurttia... kevyesti menis paketillinen (4prk) illassa. Witsi kun on...
  17. K

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Ihania ultrakuulumisia monella :heart: Mulla on torstaina se np-ultra, ei oikein jaksais odottaa... :D Pahoinvointi ja väsymys tuntuu olevan joka toinen päivä pahempaa ja joka toinen päivä helppaa. Toivon vaan että jouluna voisin hyvin, muuten inhoon koko joulua mutta ne ruoat on hyviä niin...
  18. K

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Heippa kaikille! Mua alkoi nyt epäilyttämään että onko kaikki niin kun luulis... Minkä kokoinen maha (tai siis kohtu) teillä alkukuun odottajilla on? Mulla nyt kuukautisista laskettuna rv 9+6 ja kohtu tuntuu aivan selvästi reilun ison appelsiinin kokoisena, ja mahallaan makaaminen on...
  19. K

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    MB Ei sentään ihan jokaiselle ole omia vaunuja ostettu, kolme ekaa kulki samoissa, neljäs ja viides sai omat ja nyt ei tosiaan ole paljon mitään vauvatavaraa tallessa kun lapsiluku piti olla täynnä. Nimistä ei oo niin mitään hajua, jos mä saisin yksin päättää niin asia ois ihan selvä...
  20. K

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Iltaa kaikille, väsy jatkuu ja unohdinpa tänään soittaa sinne neuvolaan eilisistä verikokeiden tuloksista, maanantaina sitten... sairaskuluvakuutuksesta: Meillä on kaikilla lapsilla Tapiolan lapsivakuutukset, suosittelen. Ja tälle tulevallekin meinataan ottaa, todennäköisesti jo...

Yhteistyössä