Hakutulokset

  1. Tyttötuollainen

    Muita yksinodottajia?

    Onko täällä muita yksin vauvaa odottavia? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja kuulla kokemuksianne :) Itse olen reilu 30v. yh-äippä ja odotan kaksosia, aika loppusuoralla mennään, la 16.8. Ennestään minulla on vajaa 5v. neiti. Saa laittaa yv:tä :)
  2. Tyttötuollainen

    Muita yksinodottajia?

    Odotatko vauvaasi yksin? Tahtoisitko jakaa ajatuksiasi jo odotuksen loppusuoralla olevan reilu 30v. yh-äidin kanssa? LA 16.8. Laita vaikka yv:nä sähköpostiosoitettasi tms. :)
  3. Tyttötuollainen

    Carena Double Swing -kaksosrattaat/Mamas & Papas Pulse Twin -matkarattaat

    Onko kenelläkään kumpaakaaan kyseisistä rattaista? Myydään mm. hobby Hallissa. Minun tarvis tietää nyt pikaisesti tarkempia mittoja... kun esittelysivuilla ei ole kunnon mittoja kuin kokoontaitettuna. Paljonko siis kyseiset rattaat ovat koottuina leveimmästä kohdasta, entä pisimmästä? Oisin...
  4. Tyttötuollainen

    polttareihin leikkejä jne.

    auttakaa toista =) Ystävälläni on huomenna polttarit. En ole kaaso, mutta lupasin kehitellä jotain kivaa tyttöporukan illanviettoon. Antakaa please hyviä ideoita, joita olette itse toteuttaneet tai teidän polttareissa ollut. Leikkejä, tehtäviä morsiammelle, valoja jne... saunajutskat on jo ok...
  5. Tyttötuollainen

    Kauneinta päällä maan -laulu

    Kuka esittää ihanan kappaleen "Kauneinta päällä maan", jossa lauletaan äitiydestä ja lapsen saannista? Yritin googlettaa, mutta en löytänyt :(
  6. Tyttötuollainen

    Ehdotuksia sopivista lomakohteista 1,8 v. lapselle

    Ollaan suunnittelemassa elokuulle lomareissua, ihan tänne kotosuomeen ja aateltiin, jos jossain lasten "peuhamaassa" tms. käytäis samalla tytön iloksi. Mitä paikkoja on, missä olisi tekemistä 1,8 vuotiaalle?? Itsellä tulee mieleen vain muumimaailma... KErtokaapas te viisaammat! Ja kertokaa myös...
  7. Tyttötuollainen

    Oisko ketään Haapavedeltä?

    Tarvitsisin hieman tietoa Haapavedestä! Jos joku löytyy, laitan sitten vaikka yv:tä =)

Yhteistyössä