Hakutulokset

  1. R

    40+ so what wol.13

    Ny olen saanut vähän luettua ketjua taakse päin ja voin jo ehkäpä kommentoidakin jotain.. Kovasti onnea matkaan Oliivitar!! Jänniä aikoja tukossa :) PippuriPiialle kovasti onnea näin jälkikäteen! Mur-murille ja Bugsylle onnea hienoista painon pudotuksista! Itse pitäisi kanssa projekti...
  2. R

    40+ so what wol.13

    Iltaa kaikille! Tulin tänne muka puoli vahingossa kuikuilemaan... Olin täällä kuumeilemassa noin kaksi vuotta sitten vähän keskenmenoni (12/11) jälkeen ja ja ennen ivf hoitoja (5/12).. Niistä hoidoista meille syntyikin sitten meidän poikanen, joka tänään täytti 9kk. Nyt on taas kuume alkanut...
  3. R

    Imetys/pumppaus/korvike ongelmia

    Kiitos kaikille vastauksista. Sain nyt lainaksi pumpun neuvolasta ja se on ihan loistava. Stressi ainakin helpottaa siltä osin , etteikö lapsi saisi ruokaa tarpeeksi. Ja kiva kuulla Erikin mami, että sulla on positiivisia kokemuksia pumppaamisesta noinkin pitkään. Ajattelinkin jättää...
  4. R

    Imetys/pumppaus/korvike ongelmia

    Hei vaan kaikille! Nyt tarttis vähän apuja kun en oikeen tiedä mitä pitäis tehdä.. Meillä on siis 3kk ikäinen poika ja meillä imetys ei ole oikeen mennyt koskaan putkeen. Alussa joi vain vasemmasta rinnasta, koska ei saanut oikeasta otetta. Sen takia pumppasn aina oikean tyhjäksi, jotta...
  5. R

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nyt kun maaliskuu lähenee loppuaan ajattelin kirjoittaa tänne yleiselle puolelle viimeisen kerran ja kiittää kaikkia tällä palstalla mukana olleita. Kyllä tämä huikea matka on ollut ja on ollut mahtia jakaa ylä- että alamäet tässä raskaudessa teidän kaikkien kanssa. Kiitos kaikille vertaistuesta...
  6. R

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nanso- mulla ei ollu minkään näköisiä suppareita ennen kuin noin 2 päivää ennen synnytystä... Rena ja poju 9 vrk
  7. R

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea Greentea, Como ja Amy- ihanaa, ihanaa, lisää vauvoja!!:flower::heart:
  8. R

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Kiitos kaikille synnin päästöistä tuon sylittelyn suhteen. Eihän tuota mussukkaa voi olla sylittelemättä!!! :heart: Ja Amandalle myös isot onnittelut!
  9. R

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea Kazille ja Marionetille!!!!:flower: Meillä on vauva-arki nyt lähtenyt käyntiin ja on kyllä paljon uutta ja ihmeellistä asiaa tullut vastaan näin ensikertalaiselle.. Mun yksi parhaimmista kavereista on kätilö ja on kyllä puhelinlangat laulaneet välillä kun on saanut minua opastaa :)...
  10. R

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Ihanaa- lisää vauvoja taas ilmaantunut! Onnea kovasti!! HaaveissaPulla- oon nyt jo 41 eli jos haluaisin vielä yhden niin vuoden odottelu ei ainakaan helpota tehtävää :) mutta josko nämä hormoonihuurut väistyisivät ja saisin järjen takaisin päähäni... Sintu- olipa kiva kuulla sinustakin...
  11. R

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa! Onnea kaikille uusille mammoille!! Me päästiin eilen kotiin ja ajattelin jonkinlaista synnytyskertomusta rustata. Joo, meillä ei sitten se mennytkään ihan niin kuin Strömsöössä... Eli, viime lauantain ja sunnuntain välisenä yönä en saanut nukuttua kun...
  12. R

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nopsasti puhelinpäivity (sorry, ei värejä).. Meille syntyi aivan ihana poika eilen 12.03.2013 todella pitkän kaavan mukaan (siitä sitten enempi jahka päästään kotiin). Viikot oli 40+6, pituus 53 cm ja paint 4035 g. Rakastunut Rena ja Poju 1vrk
  13. R

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nuskalle ja pienelle voimia!! :hug: Onnea hurjast Pikku M ja Karoanna!! :flower: Ja minä taas kotona.. pah!! Lähdettiin siis puolilta päivin takas sairaalaan, jotta kalvot puhkaistaisiin, kuten oli päivystävän kätilön kanssa viime yönä sovittu.. Mentiin siis taas sinne ja laitettiin...
  14. R

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Millipilliltä oli tullut ilouutiset kun kirjoittelin omia uutisia, eli huimasti onnea ja onneksi kaikki kuulostaa nyt olevan hyvin!!
  15. R

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Nopskasti omaa napaa- koko eilinen meni suppareita ihmetellessä ja kellotellessa. Oli jo monta tuntia 4-7 minuutin välein. Tosin alkoivat harveta puolen yön jälkeen johonkiin 8-10 minuuttiin. Soitin sunnärille about 2 aikaan yöllä kun harvenivat, mutta olivat ihan tosi kipeitä. Sanoivat...
  16. R

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea kovasti Leolle!!! :flower: Anteeksi, nyt vain omaa napaa: Mulla on tullut nyt säännöllisiä kivuliaita supistuksia iltapäivästä lähtien.. nyt ne on noin 10 minuutin välein. Koira on just lähtenyt hoitoon, josko tuo väli nyt lyhenis siiteen viiteen minuuttiin. Meillä on sairaalaan vain...
  17. R

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Kovasti onnea Nuskalle!! Täällähän on nyt ,onella viikot poksuneet tai juuri poksumassa täyteen! Onnea ja tsemppiä kaikille teille!! Mulla on takana suht rauhaton yö- on vihdoinkin alkanut supistelemaan :) Jee!! Tosin vielä ei vissiin tarpeeksi kipeästi ja useasti. Positiivista kuitenkin...
  18. R

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Piti vielä kysymäni, että onko mitään järkeä rasvata nännejä jo etukäteen, jotta eivät rikkoutuisi imetyksen alkaessa niin helposi, vai onko siitä mitään hyötä? Osaatteko kokeneemmat auttaa ensikertalaista...? Vähän jännittä tuo imetys kun tissien tehtävä tähän mennessä on ollut lähinnä...
  19. R

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea HP ja OivaAino!!! :flower: :flower: Itse meinasin just tulla valittamaan, että taidan olla pisimällä kuin muut aktiiviset täällä, mutta huomasin, että Millipilli olikin muo edellä pari päivää. Kuulostaa kuitenkin nyt lupaavalta ja toivottavasti pääset pian tosi toimiin!! Antaa uskoa...
  20. R

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Onnea kovasti SMV78!! :flower: Olipa nopea toimitus!! Rena ja Poju 40+1

Yhteistyössä