Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Heeei kaikille piiitkästä aikaa :wave: eilen oli np-ultra ja kaikki hyvin :heart: lueskelen noita teidän juttuja myöhemmin ku en oo yhtään mukana ku olin pitkään pois, nyt nauttimaan ihanasta talvisäästä :) Misti+ylläri 12+3
  2. M

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Sunnuntaita :) Voi Rontti1 ja Klaava K. toivotaan että on vaan harmitonta tuhruttelua :hug: eihän se kirkaskaan veri oo vaarallista, kuhan siinä ei oo mitn hyytymiä seassa. eli vielä on paljon toivoa :) Oma napa: täällä ei olo oo muuttunu yhtään, yhtä ei raskaana olo ku aikasemminki :D...
  3. M

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    kuume82 :hug: Hyvää lauantaita kaikille :wave: mulla ei oireita ei sit yhtään, ainoo et rinnat on arat... varasin sit kuitenki alustavasti AU:n, se ois 15.12 mut en tiedä vielä meenkö. muistelisin et kun esikoista odottelin ni sillonkaan ei ollu mitään oireita, mut jotenki nyt huolettaa : /...
  4. M

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    ipnalle :hug: kiitos Brita <3 mäkin olin yllättyny esikon kanssa ku lääkäri ultrasi neuvolassa, sano vielä ettei oo tapana mut hän tykkää ultrata ja kattoo et kaikki on hyvin. ja kivahan se mustaki oli :D päätettiin sittenki et jos menis alkuraskauden ultraan, ei kai tässä malta olla...
  5. M

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Stereo tervetuloa mukaan :wave: Siitä piti vielä kysyy et onko kellään mitn hajua miten toi naistenklinikan remontti menee? jotain selailin netistä et syksyllä 2012 menis remonttiin... eli sinne ei varmaan enää pääse heinäkuussa synnyttämään... ei kauheesti toi kättäri houkuttelis : / mut...
  6. M

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Huomenta :wave: ai kamala minkä flunssan sain pojalta, pää täynnä räkää :snotty Äitiysvaatteita mulla ei kauheesti oo, muutamat housut ja paidan ostin henkalta ja maukalta ku poikaa odotin ja kirppikselta muutamat housut. jotkut kivat verkkarit pitäs varmaan ostaa Neuvolan aattelin varata...
  7. M

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    oliskos Brita ystävällinen ja lisäis mutki tohon listaan. kirjottelin tiedot jo tohon edelliseen ketjuun... ois kivempi kirjotella ku on mukana tossa listassa =) Misti&ylläri 5+3
  8. M

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    heissan kaikille :wave: täällä ilmottautuisi uusi heinämasun kasvattelija :) pikku kakkonen olis tulossa, La ois laskurin mukaan 29.7 mutta voipi olla että vielä muuttuu tosta... LA 29.7/toinen/NKL/33v paitsi et toi synnäri voi muuttua KOSiks, ku eikös toi nkl:kka mee...

Yhteistyössä