Hakutulokset

  1. M

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    Pitkästä aikaa ehtii tännekkin.. On niin väsynyt iltaisin töiden jälkeen ja vkloppuisin ei kerkee muuta ku olla lasten kans ja siivota yms.. Pari viikkoa sitten oli mulla ultra jossa varmistettiin laskettua aikaa joka siis on nyt sitten 17.5. tammikuulla on sitten rakenneultra :) Nyt rv 18+4...
  2. M

    ***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

    Heippa pitkästä aikaa taas =) Kauhean nopeasti aika kuluu kun arkipäivät on töissä ja muuten sitten aika menee lasten ja kodinhoidon kans. Ja sitten kun on vieläkin kova väsymys päällä niin ei oikein jaksa mitään ylimääräistä. Tänään oli lääkärineuvola ja kaikki oli hyvin.. mua pelotti ihan...
  3. M

    ***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

    Pitkästä aikaa jaksaa taas kirjoitella. Töiden jälkeen ei jaksa oikein enää mitään ja sitten kun tietsikalla tulee aina huono olokin niin oon vaan pikasesti käyny lukemas teidän kuulumisia :) Aamulla olin neuvolassa tarkastusultrassa.. Mahan päältä ultrattiin. Sykettä ei saatu mutta näin...
  4. M

    ***Toukokuun Toivotut 2011***Lokakuussa***

    Heippa. Vihdoinkin saan aikaiseksi kirjoitella tänne. Eli neljättä odotellaan toukokuussa syntyväksi. Lasketusta ajasta vaan ei ole mitään hajua kun kierto on ollut niin epäsäännöllinen. Ennenku tärppäs oli edellinen kierto jopa 55päivää. Viime maanantaina oli eka neuvola ja silloin normaalin...
  5. M

    Okey, Let's ZUMBA!!

    Nyt on tullut paljon tanssittua ja muutenkin liikuttua ja paino putoaa noin 500g viikkovauhtia MUTTA reisien mitta on kasvanut parissa viikossa noin puoli senttiä ja lantio 3cm. Siis MITÄ????? Voiko liikunta vaikuttaa aluksi noin? :attn: :'(
  6. M

    Okey, Let's ZUMBA!!

    Jospa mäkin sitten liityn tähän zumbajoukkoon :D Mä nyt olen pari viikkoa zumbannu ja se on kyllä aivan ihanaa =) Eniten meen noita cardiopartya ja sculpt&tonea. Yleensä joka päivä jommankumman. Joskus teen myös 20-min expressin+sen vatsalihaszumban. Mä zumbaan ihan olkkarissa ja...

Yhteistyössä