Hakutulokset

  1. T

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    kiitos! sitä minäkin mietin että eihän siinä olis mitää järkeä moneen kertaa niitä ottaa. mutta piti varmistaa kun nyt olen muutenkin vähä ulapalla näissä asioissa niin en oikein luota omaan päähäni :D minullakin on välillä aamuisin sellainen toispuoleinen maha! ekalla kerralla kun huomasin...
  2. T

    Esikoishaaveista 2011 & 2012 plussanneet

    Moikka. hei osaisiko joku vastata että pitääkö toiseen rakenneultraan mentäessä käydä myöskin ensin verikokeissa niinkuin ensimmäiseen rakenneultraan mentäessä? ei minulle ole kyllä puhuttu neuvolassa mitään ja niiden soittoaikakin on jo mennyt joten en voi kysyä nyt sieltäkään. auttakaa...
  3. T

    "raskausoire"-ketju

    ja peukut nelliellille!! :)
  4. T

    "raskausoire"-ketju

    moikka! kirjottelin aikaisemmin oireistani. tein sitten testin ja plussahan sieltä tuli! :) hyvä aloitus uudelle vuodelle ;) nyt vain olen ihmetellyt oireiden minimaalisuutta. toivottavasti pysyy masussa ja on terve!
  5. T

    "raskausoire"-ketju

    Olen uusi täällä mutta ajattelin kirjoittaa kun lopetin pillerit vajaan vuoden käytön jälkeen 12.11. nyt lopettamisesta on vähän päälle 6 viikkoa eikä menkkoja näy. vähän lopettamisen jälkeen tuli nännit kipeiksi yms. jotka johtuivat varmaan juuri lopetuksesta, oireita oli ehkä noin 1-2 viikkoa...

Yhteistyössä