Hakutulokset

  1. M

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Niin ja Äiskä-73:lle vielä hurjasti hurjasti onnea!!!!! :heart:
  2. M

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Heippa naiset! Tein jo aiemmin kaksi haamuplussaa joihin en kyllä osannut oikein luottaa liikaa (olivat siinä rajalla että onko viivan paikka vai oikeesti edes viiva..) Noh, tänään tein aamulla Pregcheck-liuskalla uudestaan, kp 27/24-28 ja kyllähän siihen nyt tuli viiva, tosin vähän haaleampi...
  3. M

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    ...ja Nyt kun tarkemmin mietin tota "kutinaa" kämmenissä, (kun se taas nyt ilmaantui) niin ehkä parempi sana on kihelmöinti..En tiedä, mutta outoa joka tapauksessa. Olisko joku verenkiertoon liittyvä juttu, mene ja tiedä. Tod.näk. niskat jumissa? Täytyypi kokeilla salia, ulkoilua ja hierontaa...
  4. M

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Täällä haettiin myös unta viime yönä. Ajatukset vaan pyöri päässä. Dominiquelle voimia, tiedän, ei ole ihan helppoja asioita... Itseä myös mietityttää työ/opiskeluasiat. Mulla loppui hetki sitten työt tän yhteiskunnallisen taloustilanteen johdosta, ja nyt olen tilanteessa, jossa pitäisi valita...
  5. M

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Kellään käyttökokemuksia markettien halpis-Pregcheck- testeistä? Lähinnä olisin kiinnostunut viivanpaikoista.. Tein tänään (dpo10) ja kontrollialueelle tuli kyllä viiva, eli testi toimii, mutta väri ikäänkuin jäi jumittamaan sinne ennen testialuetta teipin/ tyynyn alle...johon kyllä muodostui...
  6. M

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    Mä olen Misupai uusi kuumeilija täällä, mutta myös pk ympäryskunnasta... Toiveissa on toinen pienokainen, esikoinen jo 5-vuotias... Itellä on ollu tässä kanssa stressiä ja kaikenlaista ja väistämättä sitä miettii, että mitkähän kaikki asiat vaikuttavat kiinnittymiseen. Itse en kuitenkaan usko...
  7. M

    **Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

    Heissan! Täälläkin yksi joka odottelee kuumeisesti plussaa vielä ennen joulua. Kp 20/24-28 menossa, mutta testannut olen jo kaksi negaa, malttamaton kuin olen. Oireita kuitenkin on, tai sitten pääkoppa tekee tepposiaan.. Alla on yksi raskaus, enkä muista että ihan näin aikaisin olisin tuntenut...
  8. M

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Hei! Täällä myös uusi kuumeilija! Tervehdys vain kaikille! Ikää 36v. -- kp 20/24-28, kierto vähän heittelee. Yks lapsi alla, toinen siis kovasti toiveissa... yritetty on ennen ovista/oviksen aikoihin kolme kertaa. Nähtäväksi jää oisko tärpänny. Malttamaton kun olen, oon testannut jo...
  9. M

    "raskausoire"-ketju

    Heippa. Tässä myös yksi kuumeilija, menossa vasta kp 20/24-28 , (kierto vähän heittelee) mutta malttamattomana olen testannut jo kaksi negaa. Tiedän, ettei vielä näytäkään, kun vasta niin alussa jos on..Mutta silti aion testata vielä lähempänä loppuviikkoa Clearbluen herkemmällä, sehän väittää...

Yhteistyössä