Hakutulokset

1. K

Koululaisen pyörä

Kertokaapas kokemuksia, minkä merkkiset pyörät hyviä ekaluokkalaiselle. Tämän hetkiseen pyörään en ole tyytyväinen ja nyt pitäiskin ostaa isompi pyörä...
  2. K

Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Tiputtakaa listalta...täti tuli tänään :(
  3. K

Mulla on tänään kp 28...Oon varmaan alussa antanu vahingoissa väärän päivän. Huomenna tätin pitäis tulla. Toivottavasti ei...
  4. K

Hei! Tulen mukaan pinoon! 26-v kolmen lapsen äiti...Ensimmäinen lapsi lähti ekalla yrittämällä alulle ja silloin painoa 20 kg vähemmän. Ja seuraavat ( kaksoset) lähtivät alulle 10 yrityskierrolla, silloin enää 10 kg kevyempänä. Nyt on odoteltu puoli vuotta ja juuri ovista pongailen näinä päivinä...
  5. K

Montako lasta alle 30v?

Ikää 26 ja kolme lasta. Toiveissa ois vielä yksi.
  6. K

80 syntyneitten mammojen pino

Täällä ollaan myös! Lapset 12/99, 11/03 ja 11/03
  7. K

montako lasta?

pohjoispohjanmaalta 24-v, 3 lasta,mies 27-v
  8. K

Miehesi nimi?

Sami =)
  9. K

sängyistä

Vinkkejä minkälaiset sängyt ostaa 1 ½ - v kaksosille? Jos ostaa kerrossängyn, kumpaakaan ei uskalla laittaa yläsänkyyn..Normaalit vie paljon tilaa...Mikä ois paras vaihtoehto?
  10. K

yritystä

Onko kokemuksia olla yrittäjänä pienten lasten äitinä? Tuleeko siitä mitään? Kannattaako edes suunnitella, jos nuorin puolitoista vuotta..
  11. K

G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

19-v sain ensimmäisen lapsen.Nyt 24-v ja kolmen lapsen äiti.Sama mies koko ajn.Ollaan itseasiassa oltu kohta 10-v yhdessä,joista 2 ja puol vuotta naimisissa. :heart:
  12. K

montakos lasta teillä äipät on?

esikoinen 5-v ja 1-v olevat kaksoset
  13. K

No löytyykös 1980 syntyneitä?

kesäkuussa -80
  14. K

Hormoonikeirrukka

Mulla oli Mirena-kierukka reilu puolivuotta.Vuotoa tuli lähes kokoajan ja kuukautiset oli tosi runsaat.Jouduttii sit ottaan pois ja vaihtaan pillereihin. syytä ei löytyny, miks ei sopinu...Pillereillä kuukautiset pysyy aika niukkoina.

Yhteistyössä