Hakutulokset

  1. S

    Kylläpäs olen tänä iltana suosittu :)

    Ei vielä, onneksi =) Kärpäsiä ja kimalaisia kyllä pörrää :kieh:
  2. S

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Höh :headwall: Kirjoitin pitkän tekstin ja se katso bittiavaruuteen... Mutta otetaas uusiksi. Mulla nyt viides päivä menossa ja kiloja karissut yhteensä 2,9kg nyt :D Tuntuu että voiko olla tottakaan tää kuuri, kun niin helposti menee =) Mulla ois tarkotuksena olla 3 viikkoa puhtaalla...
  3. S

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Vain vettä ja vichyjä on lupa juoda. Itse aloitin eilen kuurin ja tavoitteena on 1,5l maustettua vichyä ja 1,5 vettä joka päivä saada alas menemään. Ja ihan hyvin on vielä menny :) Eilen tosiaan aloitin ja jo tänä aamuna puntari näytti -1,5kg :o Aivan älytön nesteiden poistuminen :D...
  4. S

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Vieläkös tässä ketjussa on eloa? Itse aloitan kuurin ensi viikolla :D
  5. S

    Joko muita SYYSbeibien odottajia?

    Minä plussasin aattona :xmas: Ja LA on joskus syyskuun ensimmäisinä päivinä. Tarkentunee aikanaan. Ei parempaa joululahjaa olis voinu kyllä saada :heart: Mites teillä menee? Täällä turvottaa ja oksettaa aivan älyttömästi |O
  6. S

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    Minut saa tiputtaa pois listoilta |O |O Vuoto kurvasi paikalle :headwall: Onnea plussanneille ja lopuille paaaljon +++++++++++ :whistle:
  7. S

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    Jahas, täälläkin taitaa kurvata punaiset päälle :headwall: |O Tänään jäänyt pyyhkiessä paperiin beigenväristä töhnää...joten se siitä sitten tässä kierrossa |O |O |O toivova-84 Älyttömästi onnea ja paljon tarrasukkia mukaan :heart: :heart: :flower:
  8. S

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    Miten on, kuinka aikasten vois testailla? Mietin vain, että josko jo sunnuntaina voisi jotain näkyä? Kp:t ois silloin 26/28-32. Ei malttais millään odotella ensviikkoon asti :whistle: Oireita täällä ollut. Tai ne samat ovulaatiosta lähtien. Nipistelyä ja vihlontaa ja sellaista voimattomuuden...
  9. S

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    Dodiih, uuden ostarin vip avajaisissa käyty :D Syöty ja juotu hyvin :whistle: Ainoa mikä ehkä hälvensi illan ilot, oli pommiuhka jonka vuoksi rakennus tyhjennettiin ja porukka pihalle :/ Eipä silti, vitsinä tuli illan aikana kaverille heitettyä ettei vielä pommiuhkaa ole tullu :headwall...
  10. S

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    Että voi ihmistä väsyttää |O Tuntemuksia on ollut ovulaation jälkeen paljonki. Paineen tunnetta ja vihlontaa. Ja sekstailun jälkeen oli munasarjoissa järkyttävä kipu monta tuntia.. Mutta joo, ota niistä sitten selvää mistä johtuu :/ hitaasti tämä aika vain kuluu.. Vielä reilu viikko täytyis...
  11. S

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    Tervetuloa Tiara =) Mites on rakkaat palstalaiset, kui se ovis nyt menee? Kaks päivää nippaili munasarjoja ja limaa (sitä kirkasta, venyvää) tuli runsaasti. Eilen illala loppui kuin seinään loman tulo. Mutta tänään taas hieman tullut sitä samaa limaa ilman kipuiluja... Missähän välissä se...
  12. S

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    Tervetuloa minunki puolesta kaikille uusille =) Täällä taitaa olla ovis tänään, kun nyt illasta nipistelee/vihloo munasarjojen kohdilta. Joten simpat laitetaan taas uimaan :D Toivottavasti tässä kierrossa tärppäisi mahdollisimman monella :heart: Just tuossa kalenteria kurkkailin ja...
  13. S

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    No jopas oltiinkin tiputtu. Nostan ylöspäin. Täällä täti pakkaili laukut ja lähti tällä erää mäkeen. Toivottavasti pysyykin pitkään poissa :kieh: Nyt sitten vain simppoja uittamaan loppukierron ajaksi ja jännittämään tulosta :D
  14. S

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    Minä tulen sulle kaveriksi tähän pinoon :D Toinen yrityskerta alkoi...eilen alkoi vuoto ja sitä sitten lorisee :/ Sänkypotilaaksi jouduin kun ei enään pystyssä pysyny. Täytynee kai hakea rautatabletit... Mutta asiaan, toinen lapsi meillä haaveissa :heart: ja kp:t tänään 2/28-32 Takana...
  15. S

    ~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

    rakkaimpani IIIISOOOOO peukutus sulle päärynärouva elä sinä vielä luovuta :hug: Päiväkerrallaan eteen päin Minut voi tiputtaa tästä kierrosta pois. Vuoto alkoi aamulla |O |O Joten uutta kierrosta nyt aloitellaan... Toivottavasti paljon plussia teille muille tulee :heart:
  16. S

    ~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

    Voi että kun oliskin kiinnittymisvuotoa =) Mulla nuo kp:t voi olla hiukan väärät, kun en kuolemaksinikaan muista koska viimeksi on kuukautiset ollu. Sitä edelliset muitan ja niistä olen laskenut tämän kierron.. Joten siksi toisaalta voi olla ihan hyvin vuotokin alkamassa :/ Muttamutta...ei...
  17. S

    ~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

    Nonih, veriviiruja kirkkaan liman seassa :kieh: Joten taitaa olla tämä kuukausi minun kohdalta ohi :headwall: |O |O |O
  18. S

    ~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

    Minky: jaa-a mistähän voisi olla tuttu. Reilu vuosi sitten palstailin, kun pikkukakkosta jo silloin haaveiltiin. Nyt ollut vuoden kestävä luovatauko ja taas mukana hengessä :D Kurkkasin, että sinulla viime vuonna syntynyt nyytti niin josko oltaisiin kuumeiltu/jännäilty samoissa ketjuissa...
  19. S

    ~ Viikko 42 - the Plussaviikko ~

    Vieläkö mahdun mukaan? Pikkukakkosta haaveillaan tai oikeastaan haaveiluista siirrytty tekoihin :D Kierrosta ei mitään hajua :o Tai no sen verran hajua, että jos en ihan metsään ole muistelujen kanssa mennyt niin joskus 14pvä aikaisintaan pitäisi toivottu plussa näkyä. Rennolla meiningillä...
  20. S

    Auttakaa mua Karppi tietäjät

    Ei ole mitään määrää kuinka paljon saa syödä. Ne hiilarit mitkä on sallittuja niin niitä saa syödä sen verran kuin haluaa. Esim. aamupalalla täysjyvä leipää, mutta sen leivän kans ei saa syödä sitten mitään rasvaa. Eli ainoastaan tyyliin vihanneksia päällä tai jotain rasvatonta levitettä esim...

Yhteistyössä