Hakutulokset

  1. R

    ANOPISTA PURNAUSTA..... taas kerran

    Anoppi ja sen miesystävä kävivät tuossa äsken katsomassa pojan krossipyörää (jonka pojan isä pojalle osti viikko sitten ) ja pojan ajelemista sillä. Koko ajan anoppi marmatti siitä, että kyllä tuo poika kohta itsensä loukkaa, ja miksi tuollainen nyt piti mennä hankkimaan, ja osaakohan poika...
  2. R

    ONKO KENELLEKKÄÄN TEISTÄ...

    ... Tehty spirometriaa ja bronkodilataatiota; eli suomeksi keuhkojentoimintatutkimusta? Mulla on sellainen edessä ensi viikon tiistaina Pulssissa ja ois kivaa tietää etukäteen mitä tapahtuu. Jos mä oikein ymmärsin niin se tutkimus menee joteskin niin et eka mä puhallan mittariin ilman...
  3. R

    Oiskos jollakulla tietoo.....

    ...että kuinkakohan kauan mahtaa kestää jos huomenna maanantaina vie kolikoita pankkiin; niin siitä kun ne on laskettu siihen , että ne ois tilillä???? Meillä ois tuossa "purnukassa" omien laskujemme mukaan reilut 800 e. Olis vaan kivaa saada pikkasen extraa piknik-risteilylle ensi...
  4. R

    Mulla ois myytävänä naisten varvas-sandaalit

    Ostin tuossa itselleni koon 40 olevat varvas-sandaalit, pidin niitä kerran jalassani noin 1 h ajan, ja tajusin että ne eivät vaan "istu" mun jalkaani. Joten nyt ajattelin laittaa nuo sandaalit "kiertoon" jos joku vaan haluaa ne ostaa. Hinta sandaaleilla oli kaupassa ostettaessa 24,90 e mutta mä...
  5. R

    Matkatelkkareista

    Siis eikä onks kaikki matkatelkkaritkin tätä nykyään tuota taulutv mallia? Eiks mukamas missään liikkeesä enää myydä sellaisia "vanhan ajan" matkatelkkareita? Markantalon Gigantin ja Mustan Pörssin nettisivuilla jo kävin mutta kaikkialla vaan oli noita taulutv-tyyppisiä. Mökille ois tarkoitus...
  6. R

    AUTS nyt kyllä sattuu ja lujaa!!

    Siis jumalavita miten tuollainen pieni ,mutta ah niin terävä hyttys-savun se "teline" voikaan sattua ja tehdä todella ilkeän näköisen haavan jalkaan tuonne pikkuvarpaan ja (kait sekin edellinen varvas on nimetön) väliin........ Mä meinaan astuin äsken sellaisen päälle ja nyt on jalassa kauhea...
  7. R

    Nyt ois vinkit tarpeen!!!!!!

    kertokaas te mua fiksummat millä ilveellä mä saan mun auringossa palaneen tulipunaisen naamani hieman "vaaleammaksi" huomisaamuun mennessä???? Meinaan ei oikein oo hauskaa mennä töihin naama punaisena kuin keitetty rapu. Ja toinen käsivarsikin paloi.... toinen "säästyi" kun koko päivän pidin...
  8. R

    MESE/MEILIKAMUJA AKSELILLA TKU-RAISIO-NAANTALI-MASKU

    Heips! Olen 32 v Raisiolaisäiti jonka perheeseen kuuluu 31 v avomies ,10 v poika, kissa ja koira. Nyt olisin vailla uusia mese/meilikamuja. Ystäviä ei voi olla koskaan liikaa, joten jos koet olevasi yksinäinen ja haluat kaverin jonka kanssa jutella asiasta kuin asiasta niin laita meiliä tulemaan...
  9. R

    Uusia mesekamuja....ja meilikamujakin....

    ...olisi vailla Raisiolainen 30-vuotias äiti, jonka kanssa samaa taloutta asustaa avokki 29-v ja poika 8 -v Jos siis haluat musta mesekaverin/meilikaverin niin laitapa tulemaan "postia" joko meseen "osoitteella: rozalla@hotmail.com taikka sitten sähkäriin "osoitteeseen" ...
  10. R

    Mese/meilikamuja ympäri suomen maan.....

    ....tahtoo hän joka on 30 vuotias Raisiolaisäiti, jolla on itsellään 8-vuotias poika. Perheestä löytyy myös 29-vuotias avomies ja kissa. Jos siis sinua innostaa meseillä kaikista asioista maan ja taivaan väliltä niin lisää minut mesekamuihisi "osoitteella" : rozalla@hotmail.com Taikka jos...
  11. R

    Löytyykö äitejä Raisiosta???

    Hei! Olisi kiva meilailla muiden Raisiolaisien äitien kanssa ihan kaikesta maan ja taivaan välillä.... Itse olen 30 v Raisiolainen äiti jolla 8 v poika. Jos haluat kuulla musta lisää ja vaihdella kuulumisia niin meilaa mulle osoitteeseen: satu.aalto@netti.fi (koko osoite yhteen....) Meilejä...
  12. R

    Uusia meilikamuja taas haussa.....

    HEI! Te kaikki äidit ( akselilta Turku-Raisio-Naantali-ja lähikunnat) joilta tuntuu puuttuvan juttukaveri, niin ottanette yhteyttä minuun 30 v-uotiaaseen Raisiolaisäitiin jonka perheessä on 29-v avokki ja 8-vuotias poika. yhteyden saat parhaiten kun "osoitteeksi" laitat...
  13. R

    Uusia kirjekavereita.

    Hei! Nyt olisi hakusessa muita äiti-ihmisiä kirjekavereiksi. Olen itse 29-vuotias Raisiolaisäiti ja mulla on 7-vuotias eka luokkalainen poika. Jos sulla pysyy kynä kädessä ja ET MISSÄÄN nimessä ole yhden kirjeen kirjoittaja niin laita "kusti polkemaan" eli lähetä mulle kirje! *vahtii...
  14. R

    UUSIA MEILIKAMUJA

    Hei! Olen Raisiolainen 29-vuotias äiti, jolla on 7-vuotias ekaluokkalainen poika. Nyt oliskin hakusessa uusia meilikamuja äideistä tai vasta äideiksi tulevista joidenkan kanssa vois vaihtaa ajatuksia ihan kaikesta maan ja taivaan väliltä. Jos siis ET OLE yhden meilin kirjoittaja ja sinulta...
  15. R

    UUSIA MEILIKAMUJA!!!!!!

    HEIPS! Mulla oli tässä meilaillaan osiossa muutama aika taaksepäin ilmoitus jossa hain uusia meilikamuja muista äideistä /äideiksi tulevista ja siinä oli meiliosoitteena: rozalla@hotmail.com Nyt olenkin sitten vaihatnut osoitettani( sillä hotmailiin alkoi tulla aivan liian paljon...
  16. R

    uusia meilikamuja.

    Heips! Haen uusia meilikamuja ja miksei myöskin leikkikamuja 7-vuotiaalle pojalleni ( jos satutaan asumaan lähekkäin) . Jos sinulta.... ; siis juuri sinulta joka juuri nyt luet tätä ilmoitusta, tuntuisi puuttuvan vielä yksi meilikamu jolle kertoilla kaikki asiat maan ja taivaan väliltä niin...
  17. R

    Raisio/Naantali/Turku-akselin äidit!

    Hei! Oliskos mahdollisesti akselilla; Raisio/Naantali/Turku äitejä jotka olisivat vailla kahvittelu/jutteluseuraa??? Olen 29-vuotias Raisioslaisäiti ja mulla on 7-vuotias poika, perheeseen kuuluu isäkin, joka tosin on suuren osan ajasta aina töissä.Olis vaan kiva vaihdella kuulumisia maan ja...
  18. R

    Uusia meiliystäviä.

    [/b]HEI! Tässä yksi 29-vuotias äiti vailla mukavia meilikamuja.... löytyisköhän tätä kautta uusia äitejä /äideiksi tulevia /taikka haluavia mun kanssani ajatusten vaihtoon aiheesta kuin aiheesta???? Itselläni on 7-vuotias poika ja kotoisin olen Raisiosta! Osoite johon meilin voi laittaa...

Yhteistyössä