Hakutulokset

  1. K

    Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

    uppiH: Hienoa, että mies noin helty sun kuumeelle! :D Kävispä mullekin noin..:) Tällä hetkellä kyllä näyttää siltä, että alkaa ensi syksykin vähän selkiintyä ja senkin suhteen olisi hyvä sauma kolmannelle. Mutta mutta..odotusta vaan täällä ja hiljaista käännytystä. ;)
  2. K

    Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

    Hinaichigo: On ne miehet kummia ku tuntuu, että niitä saa aina lämmitellä tän asian suhteen..:D Sulla vielä tietenkin se tilanne, että olis varmasti kiva saada se oma lapsi! Mä en nyt oikein tiedä mitä tästä mun kuumeesta tulee..Nyt jo eksyin katselemaan alennuksessa odotusvaatteita ja tiedän...
  3. K

    Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

    Olin jo melkein unohtanut tämän ketjun mutta nyt kun aloin etsiä itselleni sopivaa ketjua, tuli tämä eteen! Lueskelen tuolla muutamia muita ketjuja, mutta kun ei ole yritys käynnissä niin ei oikein ole asiaa niihin vielä. :D Tällä hetkellä on vähän järkevämpi suhtautuminen koko...
  4. K

    Kuumeilija, mutta ei kuitenkaan vielä yritystä. Onko muita?

    Haluan liittyä joukkoon! :) Mulla on ennestään 3,5v tyttö ja 1,5v poika. Tällä hetkellä on vauvakuume mutta mies ei kyllä olisi suostuvainen enää kolmanteen..:S Saa nyt nähdä miten tässä käy, olin kyllä itsekin lähes ensimmäisen vuoden kakkosen jälkeen sitä mieltä, että ei enää enempää...

Yhteistyössä