Hakutulokset

  1. sannannaa

    *Tampere*

    Mä laitan tän nyt uusiksi... Eli Tervetuloa kaikki uudet ja vanhat äidit ja lapset tapaamiseen tampereelle: Tullintorin alakerta (siellä missä on kahvila ja lasten leikkipaikka) Keskiviikkona 9.11.2005 klo 13----> :wave: Nähdään siellä :wave:
  2. sannannaa

    Tampere/Malla

    Malla moikka!! olitko sää siellä tampere tapaamisessa? Asutko turtolan lähellä? Tuli mieleen ko siel tapaamisessa oli yksi äiti (en kyllä kerinnyt jutella silloin) ja nyt eräänä päivänä ihanko oisin samaisen äitin nähnyt vastaan tulevan täällä turtolassa, mutta tapani mukaan tajusin...
  3. sannannaa

    Helmikuu 2005 vauvat...

    Meille tyttö 11.2 :D painoa oli 2650g ja pituutta 46cm :wave:
  4. sannannaa

    jälkiruoka/välipala

    Aivan taivaallista: sekotetaan sekasin piimää,jogurttia,kauraleseitä ja tuoresosetta tai hilloa...annetaan vähän aikaa turvota (sen kauraleseen) ja eikun syömään :p :p :p ..tätä käytetään muuten tarhassakin välipalalla ;)
  5. sannannaa

    punaset linssit?!?

    Mulla on niitä kaapissa 2desii, mitä niistä vois tehä???
  6. sannannaa

    leivokset kypsiksi.....

    ...nytkytellen ja jauhoja hengittäen ;) Kaksi päällekäin kuuluvaa radioasemaa voi muodostaa vitsikkään kokonaisuuden - ainakin jos alla olevan tarinan kirjoittajaan voi uskoa hänen väittäessään: ;) Sattuipa kerran niin että meidän radio meni rikki siten, että sekä Lahti ja Helsinki kuuluivat...
  7. sannannaa

    aurajuusto patonki

    Taivaallisen hyvää tulee kun ostaa esipaistettuja patonkeja (kannattaa sitten ostaa oikeen kunnon satsi ;) ) leikkaat pituus-suunnassa viillon ja avaat patonkia vähän..sitten laitat sinne kunnon slaissit aurajuustoa, sitten martsu kokkareita sinne tänne väliin ja vielä päälle juustosiivut ja...
  8. sannannaa

    ...joulurunoja/loruja....

    .. :ashamed: anteeksi mun on jo pakko kysellä kun on alkanu toi joulukorttien teko jotta sais joulun alla vähän taskurahaa... Niin olisiko kellään mitään linkkejä joista sais mukavia lyhkäsiä joululoruja/runoja...tai muistuuko sulle mieleen mitään nasevaa joulurunoa mikä on jääny mieleen????
  9. sannannaa

    G:voikukka tahrat???

    tehdääs galluppi että millä sinä saat voikukkatahrat pois vaatteista? Ettei vaatteista tulis kertakäyttö vaatteita?? :/

Yhteistyössä