Hakutulokset

  1. kuskus

    Voiko oikeasti olla kamalampaa..

    ohjelmaa kuin tuo junioirin mummola????? KAMALA OHJELMA!!! Ihan hirvee tuo mummo...
  2. kuskus

    2 broileripiirakkaa paistettu,

    kinkku-juustosarvet kohta kaikki valmiit. Sitten makeiden herkkujen kimppuun..täytekakkua ja valkosuklaa-daimkakkua. Juu, huomenna poitsun 3v synttärit :heart: Karmeen kuuma vaan leipoa ja siivota |O
  3. kuskus

    Jestas että ottaa aivoon..

    tuo oma penska... Mulla kävi just kaveri ja poika oli ilmeisen tylsistynyt kun melkeen koko ajan vaan ruikutti äitiä ja keskeytti meidän juttuja. Mä niin inhoon tuota |O EI se ennen oo ollu tuollainen... :headwall:
  4. kuskus

    Ollaan huomenna lähdössä reissuun ja nyt tartteen vinkkejä..

    viime hetken vinkkejä.. =) Ollaan aiemminkin reissattu muttei lapsen kanssa. Kanarialle mennään ja ollaan perillä vasta yöllä siellä. Nyt alkoi mietityttää että... Voiko suomesta ottaa mukaan vesipulloja? Mihin ne pakataan? Ei viittis heti lähtee ostaan vettä, saako sitä edes yöllä...
  5. kuskus

    Mun pitää lähteä kohta pitään oppitunti yläasteelle..

    tai siis mikä yläkoulu lieneekään. Seiskaluokkalaisille seurustelusta ja vähän seksistä sivuten... OMG ku jännittää :ashamed:
  6. kuskus

    Laitatteko lapsille siistimmät vaatteet

    hoitopaikan valokuvauspäivänä?
  7. kuskus

    Mulla on menkat 11 päivää myöhässä..

    raskaustestit (apteekin) negatiiviset. Menkkakipuja ollut KOKO 11 päivää, mitään ei vaan tule. Ja mulla on kuparikierukka. Mitäs nyt?
  8. kuskus

    Kuuluko tämä ikään vai mitä?

    2v8kk poika on alkanut pelätä. Tänään tuli itku silmässä mun luo, sanoi että pelottaa kun karhu tulee ja se itkettää. Pelkää mm. hämähäkkejä että ne tulee vaikkei niitä edes näkyisi, saattaa itku silmässä selittää että pelottaa hämähäkit... Reipas poika muuten, nyt alkanut nuo jutut.
  9. kuskus

    Mä en enää jaksa!

    Minä sairastuin perjantaina, kuume ja yskä. Yli neljänkympin kuume koko viikonlopun. Nyt jäljellä enää yskä ja pientä lämpöä. Poika tais sairastuu lauantaina, en oo enää edes varma päivistä. Kuume ja yskä. Kova kuume, neljässä kympissä. Eilen käyty lääkärissä, mitään ei kummaltakaan...
  10. kuskus

    Mulla on kuumetta 39,9 ja

    pojalla 39,4. aika mahtava olo. Ihan kuin mut ois pieksetty, koskee niin paljon joka paikkaan. |O
  11. kuskus

    Facebook ja farmi

    Kellä on siellä se farmi? Mulla on vielä hiukka alkuvaiheessa ja muutama kysymys.. Miten sinne saa niitä kanaloita, tai taloja ynnä muuta? Mitä hyötyä niistä eläimistä on? Voiko ne syödä ittensä kuoliaaksi? Jollain oli siellä sellainen joulupuu, mistä sellaisia saa? :ashamed: :D
  12. kuskus

    Tonnikalakastike?

    Miten tehdään?
  13. kuskus

    Pitäs siivota mutten vaan jaksais....

    Petivaatteet sain jo pihalle ja pyykkikoneen pyörimään mutta siihen loppui motivaatio. Silmään koskee ja kaikki rahat meni laskuihin. |O
  14. kuskus

    Voi kun mä tykkään tästä biisistä:

    http://www.youtube.com/watch?v=KCRpPgHA_sc Happoradio: Puhu äänellä jonka kuulen
  15. kuskus

    Takapiru!

    Otitko sä sen nenäkorun?
  16. kuskus

    Jee, nyt se on tehty!

    Nenäkoru :D
  17. kuskus

    Nyt on aika varattu..

    siihen lävistykseen :D Nenäkoru siis tulee. Kukas muu se aikoi ottaa kun yks päivä oli puhe täällä?
  18. kuskus

    Voiko jo puhua päiväkuivuudesta? Voihan?

    Jos on viikon ollut yhdellä pissavahingolla ilman vaippoja poikaseni. =)
  19. kuskus

    Haluutteko nähä hauskan kuvan?

    Voin laittaa hetkeks pojasta kuvan... *kaivelee arkistoja..* Poistin kuvan kun poistun nyt hetkeks...(vaik tiedän että mitä kerran on nettiin laittanu ei ois saa jne)
  20. kuskus

    Nimimerkki vaihtui..

    :D

Yhteistyössä