Hakutulokset

1. M

Mikä tuon Kirppis-kerhon salasana olikaan?

Sain viestin että minut on hyväksytty jäseneksi mutten muista salasanaa...voisiko joku ystävällinen sielu auttaa?
  2. M

H&M tarjouskoodi, apuja? Kadotin sen

Ollos hyvä :wave:
  3. M

6v ja hirveät pelkotilat

Kuulostaapa tutulta, meillä on eskarilainen jolla noita oireita alkoi tulla kesällä...toisaalta tahtoisi kovasti olla itsenäinen ja toisaalta taas pelkää kamalasti. Ja nyt on alkanut pelätä yöllä pimeää ja nähdä kovasti painajaisia, tulee joka ikinen yö viereen nukkumaan rassukka. Luulen että...
  4. M

pieniä eskarilaisia, onko muita

Meillä on tyttö koossa 108 cm ja 20 kg, syntynyt vuoden viimeinen päivä :heart: Aina luokkansa nuorin.
  5. M

Näytenumeroita !!!!

http://www.oho.fi/kampanja/180N0801N0020/
  6. M

Tuleekos huomenna palautuksia???

Mulle taitaa tulla n. 50 e. Hyvin mitoitettu veroprosentti siis ollut :)
  7. M

VERKKOKAUPPA LINKKIPINO =)

merkkaan
  8. M

Onko täällä ketään Englannissa asuvaa palstailijaa...tai ylipäätään ulkomailla asuvia?

Jos joku tahtoo tehdä yya-sopimuksen kanssani niin laitahan yytä! Espoossa asustan ja voin postitella mitä tarvitset ja vastaavasti itse kaipailen vähän erikoisempia (ei mitään huippukalliita) lastenvaatteita... :wave:
  9. M

Hieno Suomalainen teko! Minne leikkivälineitä?

Kiinnostaa toki, kerro vain mitä täytyy tehdä?
  10. M

Synttärilahja kummilapselle, AUTTAKEE

Miten olisi joku koru, joku trendikäs hopeinen muotikoru joita näyttää nyt nuorilla olevan paljon...tai sitten lahjakortti johonkin levykauppaan?
  11. M

huutonetin asiantuntijat =)

Kuvan liittäminen Myöhemmin 1. Mene osoiteeseen: http://imageshack.us / www.aijaa.com / www.tinypic.com. 2. Paina "Selaa" nappia ja etsi kuva kansiosta, jossa se sijaitsee ja paina "Avaa" painiketta. Huomioi kuvan maksimi koko, 1,5 Mt. 3. Paina "Host it" nappia. 4. Nyt näet alla...
  12. M

huutonetin asiantuntijat =)

Kuvan liittäminen Ilmoituksen tekovaiheessa 1. Mene osoiteeseen: http://imageshack.us / www.aijaa.com / www.tinypic.com. 2. Paina "Selaa" nappia ja etsi kuva kansiosta, jossa se sijaitsee ja paina "Avaa" painiketta. Huomioi kuvan maksimi koko, 1,5 Mt. 3. Paina "Host it" nappia. 4...
  13. M

Outoja lääkäreiden sutkautuksia/ diagnooseja/ jatkohoito-ohjeita

Huh, mitä juttuja :) Tämä nyt ei ole mikään diagnoosi mutta tuli mieleeni kun olin gynen vastaanotolla ja makasin siinä pöydällä jalat koukuissa....Lääkäri, keski-ikäinen mies, kurotti ottamaan jotain siitä vieressä olevalta pöydältä ja samalla sen lahje tarttui sängyn vipuun...jestas se...
  14. M

KIRPPISKERHO!!

Tahtoisin mukaan myös :wave:
  15. M

mä tahto tuonne kirppis kerhoon!!!

Haluaisin myös mukaan tuonne kerhoon :wave:
  16. M

ÄP Kevyttoppapuku!!

Täältä löytyisi vaaleankeltainen jossa sinivalkoruudullinen vuori, vaaleansininen ja vihreä-valkoraitainen :) Laita viestiä jos kiinnostaa. Vähällä käytöllä kaikki olleet, ja sijaitsevat Espoossa.
  17. M

MYYDÄÄN PINO (EI huuto net)

Laitoin yytä!

Yhteistyössä