Hakutulokset

  1. H

    Esikoista yrittämään 2012!

    Ihanaa, täällä Vapun ja kesän kunniaks alkoi viimein emsimmäiset luomumenkat. Kolme kuukautta meni odotellessa. Oon iloinen, ehkä kroppa alkaa heräilee ja toivottavasti on iskukunnossa syksyllä kun yritys alkaa : ) Toivottavasti pysyis kierrot tasaisina tästä eteenpäin! Meille on tulossa reilun...
  2. H

    Esikoista yrittämään 2012!

    Heippa kaikille! En oo tänne muutamaan kuukauteen kirjoitellut mutta säännöllisesti käyny lukemassa että mitä teille kuuluu! Plussiakin tullut, ihana juttu :) Mulla loppu pillerit helmikuun alussa ja tyhjennysvuoto tuli perään normaalisti mutta sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään eli...
  3. H

    Esikoista yrittämään 2012!

    Ihanaa kun teistä monella jo jännät paikat testailujen kanssa edessä, joskos se ketjun eka plussa kohta tärähtäis!! Ja me muut perässä, itse tosin vasta paljon myöhemmin mutta kiva kuulla muiden kokemuksia : ) Mä haluisin lapsille nimeks jotain vähän vanhempaa materiaalia ja sit jotain...
  4. H

    Esikoista yrittämään 2012!

    Meillä mun äiti on sillai ohimennen vihjaillu, että lapsenlapsi olis tervetullu : ) ei ookkaan vielä lapsenlapsia niin varmasti olis mielissään jos siitä tulis mummi!1 Me molemmat kuulutaan kirkkoon, ollaan sellaisia arkikristittyjä mutta kyllä vauvalle ristiäiset tulee joko kotona tai...
  5. H

    Esikoista yrittämään 2012!

    Oi, kun mua jännittää teijän kaikkien puolesta joilla jo yritys käynnissä tai lähenemässä hyvää vauhtia! Lycka till : )
  6. H

    Esikoista yrittämään 2012!

    Fairytonia, onnittelut naimisiinmenosta!! :) Reilu puol vuotta on onneks lyhyt aika. Yritä jotenkin päästä positiivisemmalle tuulelle niin ei mee hääsuunnittelut ja juhlat ohi, jos murehdit vauvantekoa. Kuitenkin paljon positiivista suunnittelua ja pähkäilyä niin saat muuta ajateltavaa! Ite...
  7. H

    Esikoista yrittämään 2012!

    Mekin asutaan kerrostalossa ihan kaupungin keskustassa, eikä kyllä mahduta tänne jos vauva on tullakseen. Ei oo mitään yhteisiä varastotiloja ja hissiinkään ei kyllä vaunut mahdu. Toiveena olis saada ostettua oma asunto(kerros/rivi) noin 1,5 vuoden kuluttua. Rivitalo olis ihana omalla pihalla...
  8. H

    Esikoista yrittämään 2012!

    Mä kävin kanssa tuolla Kotitesti-sivustolla ja siellä oli myös myynnissä naisen hedelmällisyyttä testaavia tikkuja ja sit miehen sperman laatua koskeva testi. Onkohan luotettavia??? : )
  9. H

    Esikoista yrittämään 2012!

    Oi, kun on tullut uusia mukaan joukkoon ja paljon juttua riittänyt! Itse olen ollut poissa koneen äärestä useamman päivän, kiva kun aktiivista porukkaa : ) Me ollaan miehen kanssa helmikuun alussa lopettamassa pillerit, siihen päädyttiin mutta kondomilla varmaan alussa mennään, saa nähä miltä...
  10. H

    Esikoista yrittämään 2012!

    On ne vauvat kyllä suloisia!! Olin kattomassa kaverin kolmeviikkoista pikkuista nyyttiä ja huomenna meen siskon samanikäistä tyttövauvaa katsomaan, saa nähdä iskeekö kuume vielä pahemmin päälle : ) Toisaalta niitä saa kyllä varmasti lähitulevaisuudessa hoitaa ja hoivata niin ehkä se tällä...
  11. H

    Esikoista yrittämään 2012!

    Vem vet, mulla melkein sama tilanne, noiden halujen suhteen. Oon syönyt Diane Novaa jotain kuus vuotta ja parin viime vuoden aikana halut kadonneet taivaan tuuliin : ( Vaikuttiko suhun mitenkään pillereiden lopetus, tuliko fyysisiä/henkisiä oireita? Ehkä sitä pitäis kuitenkin lopettaa pillerit...
  12. H

    Esikoista yrittämään 2012!

    Heip! Haluaisin liittyä joukkoon mukavaan haaveilemaan ja pohtimaan tulevaa vauvan tekoa ja tulevaisuutta. Itse olen pian 25-vuotias ja mies 25, yhdessä ollaan oltu yli 5 vuotta ja viime kesänä mentiin naimisiin. Mulla jo ammatti, mutta mies valmistumassa vasta keväällä 2013. Kovasti ollaan...

Yhteistyössä