Hakutulokset

  1. I

    Sterilisaation purku ja vauvatoiveet

    Hei kaikille! Kiva, että tähän keskusteluun on liittynyt uusia tuttavuuksia :). Paljon on ehtinyt tapahtua sitten viime näkymän ja PippuriPiia-70 on onnellisesti kotona toipumassa toimenpiteestä. Toivottavasti kuntosi alkaa kohta puoliin olemaan jo hyvä ja saatte alkamaan jännäilemään ja...
  2. I

    Sterilisaation purku ja vauvatoiveet

    Tervetuloa mukaan Patulikki:). Pidetään toisillemme peukkuja ylhäällä ja toivotaan parasta! Itse olen edennyt siihen vaiheeseen, että ovulaatiota koetetaan saada aikaan hormonipistoksella. Katsotaan miten käy:confused:
  3. I

    Sterilisaation purku ja vauvatoiveet

    Hieno juttu Pippuri-Piia!! Onnea matkaan, pidetään peukut pysytyssä:wave:. Ja kirjoitellaan kuulumisia Meillä yhä vain odotetaan ja katsotaan miten käy...:)
  4. I

    Sterilisaation purku ja vauvatoiveet

    Kiitos kaikille onnentoivotuksista! Ei tässä auta muuta kuin toivoa parasta, että vielä joku päivä tälläinen hieno asia voisi toteutua! Nämä positiiviset ja toivoa antavat kommentit auttavat jaksamaan =)
  5. I

    Sterilisaation purku ja vauvatoiveet

    Heippa, Minulle tehtiin sterilisaationpurku Oulussa lokakuussa 2010. Onnistui hyvin, koska olen ollut kahdesti raskaana vuoden sisällä. Tosin huonoa tuuria oli matkassa mukana koska molemmat olivat tuulimunaraskauksia :(. Olen juuri täyttänyt 39-vuotta. Hormonit taitavat jollakin tapaa olla...

Yhteistyössä