Hakutulokset

1. M

joo anteeksi unohdin ne kokokaan. mutta siis ostan jos sulla vaan viellä ne on?

joo anteeksi unohdin ne kokokaan. mutta siis ostan jos sulla vaan viellä ne on?
  2. M

mä voisin ostaa ne. :) laitanko rahan eka ja sitten lähetät vai miten haluut?

mä voisin ostaa ne. :) laitanko rahan eka ja sitten lähetät vai miten haluut?
  3. M

Myyn 26 kpl Davidin liuskaovulaatiotestejä

Laitoin viestiä :)
  4. M

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Oikein paljon onnea plussasta ranskis:flower: miraazhienoja uutisia oot saanut! =) ei muuta kun peitot kunnolla heilumaan :D Nopponen:hug: voisiko joku fiksumpi nyt valaista että miten ne dpot lasketaan.onko plussa päivä -1 ja seuraava 0 vai mitä hä??:O Kaikille oikeen paljon plussa tuulia
  5. M

tervetuloa mukaan anu84:wave: paljon onnea BiBa:flower: ei muuta kuin viivan vahvistumista!:) ei oo mulla alkanu menkat vaikka jomotusta oli monta pvää mutta jos kierto suht sama kun viimeks niin pitäis alkaa vasta vkoloppuna. mä menin sitten tyhmänä aamulla testaamaan sellasella prisman...
  6. M

Onpas tullut taas paljon kirjotuksia :D hyvä niin mutta nyt en kyllä muista mitä ja kenelle kaikille piti jotain kommentoida.. :D mutta :hug: tädin kohdanneille ja tsemppiä piinailijoille. :) Itellä mieli maassa.. mä siis bongasin oviksen pe 5.1 ja nyt on pari päivää jomottanu ja pistelly...
  7. M

Kuvia plussatesteistä

heihei selvä plussa!! :) paljon onnea!:flower:
  8. M

kaikille uusille tervetuloa!!:wave: mä bongasin pe oviksen!!! =) tuli kp 18 ku viime kierrossa oli 19. olttiin sitten tietenkin sukuloimassa mutta hyvin saatiin se hyödynnettyä ;) nyt viellä ollaan otettu pari päivää varman päälle. mäkin välillä miettiny kun tytöllä oikeen kunnon kiukkupäivä...
  9. M

Diiselikissa onnea vuodottomista päivistä :) ja MeaMinnis pahoittelut tädistä!! saraheinä tervetuloa mukaan. :wave: toivottavasti visiittsi on lyhyt :D lumpe kyseli siitä sukupuoli jutskasta niin tottakai olen onnellinen kumpi vaan sieltä nyt tuliskin kuhan tulisi. :heart: mutta jos olisi...
  10. M

Oikeen paljon onnea salamanteri85 ja klumeruu =) NNÄ kiitos uudesta pinosta :flower: täällä alkoi uusi vuosi kuumeessa ja kurkku kivussa.. särkkäreitä en uskalla popsia kun muistelisin joskus jostain lukeneeni että se voi vaikuttaa ovulaatioon?? onko jollain tietoa? eilen sain mielestäni sen...
  11. M

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

onnea Misupai ja Littlestar :) toivottavasti me muutkin pian :heart: Biban mä tunnustan, ettää käyn pesulla vasta aamulla.. :D just katoin ohjelman keinohedelmöityksestä ja siinä ne naiset makaa siellä toimenpiteen jälkeen jalat ylhäällä 10min joten niin teen minäkin! :D mä alotin eilen taas...
  12. M

paljon onnea plussanneille!!! maailman parhaat joululahjat.:) ja iso :hug: sitä tarvitseville. ja uusille tervetuloa! mulla on jääny kirjoittelu väliin muuton takia, mutta lukemassa olen kyllä käynyt teidän jutut :) mä sitten metskailin sitä ovista ja sen bongasinkin kp 19 ja tänään alko kp...
  13. M

:hug: sitä tarvitseville! tulis nyt edes sitä lunta niin piristyis.. =) mä oon niiiiin talvi ihminen ja masentaa toi ilma ja kun on niin pimeetä ja synkkää. tänäänkin ollu koko päivän niin pimeetä et tuntunu et olis ollu ilta kokoajan :D mä alotin sen tikutuksen sitten kp 12 ja viellä ei oo...
  14. M

salamanteri85 :hug: tottakai se tuntuu pahalta oli niitä kiertoja takana kuinka monta tahansa! tsemppiä nyt vaan uuteen kiertoon. :heart: joku puhui siitä että kuinka on ihanaa kun on jo tuo yksi ihana lapsi niin se on kyllä niin totta :heart: on tää kakkosen kuumeilu niin erilaista. ja hyvin...
  15. M

tiitulainen: kiitos <3 kyllä toi taas auttaa jaksamaan. :) mulla vaan vaikeuttaa toi pco tikuttelua..aina on tumma viiva ja vaikeeta erottaa et onko ovulaatio vai ei. meinaan nyt maaliskuuhun pudottaa painoa 10kg ja sitten mennä uudestaan yksityiselle ja kokeilla siis jos lekuri vaan...
  16. M

Kiitokset tsempeistä Krumeluu. :) mä tosin en oo syönyt niitä moneen kuukauteen ja menkat meni aivan sekasin heti kun ne taas lopetin.. :/ ja nellinulle voimahali!! mä oon viellä aika pihalla näiden nimien korostusten ja hymiöiden kanssa että harjottelen niitä toiste! :D ihanaa huomata etten...
  17. M

moikka! täällä yksi pikkukakkosen toivoja lisää jos vaan joukkoon mahtuu :). elikkäs esikoinen syntynyt 02/09 ja kakkosta nyt yritetty alkuvuodesta asti. lääkäri todennut lievän pcon ja teroja söin 3kk tuloksetta. jos joku viittii tiedot laittaa niin kp 2/33-70 ja yk 11.

Yhteistyössä