Hakutulokset

  1. V

    Miksi käytetään liikaa hajuvettä, kun vähempikin riitttäisi...?

    Taju meinas lähtee kaupan kassalla, kun käytetään liian paljon tiettyjä hajuvesiä..., ei kaikki, en muuten pilaa vedä...kävi niin paljon hajuhermoihin, että sain niistä kohtauksen,...kassalla ollessani...tuli aikasta huono olo....ei oo kivaa...
  2. V

    voi poistaa

    .....
  3. V

    Mitäs tänään syötäisiin...

    Jokos on kaikilla tiedossa??? Mulla ei ole... :(
  4. V

    Taidan mennä ulos..

    Lähteekö kukaan mukaan...???
  5. V

    Joko kaikki lähti....

    Onko täällä ketään tähän aikaan ??? olenko ainut huhuileva :wave: ........
  6. V

    Päiväkoti/ taudit/ muut.....

    Aattelin kysyä ...kuinka nopeesti ne tarttuu jos tarttuu??? Rokot, ja täit, yms...mitä nyt liikkuu???? Että tiedän varautua, kun töihin olen loppukuulla lähdössä..
  7. V

    Lämpötila keittiössä...onko liian paljon...???

    Meillä näyttäis olevan leivinuuni miehen ansiosta...30.1 C.(sisään). Ja ulkon vaan 4.8 c.... paljonkos teillä päin ??? Esim: ulkona / sisällä ???
  8. V

    No niin...

    Tuli f... hikka miten tän saa pois... pojalla oli jo tänää 3 kertaa hikka, Tarttuko se nyt muhun.. Just aattelin lähtee nukkuu.. kiva... :D Eipä oo hikka ollut vissiinn vuoteen... :laugh:
  9. V

    Hikee pukkaa..........

    On meinaan lämmin 28,4 keittiössä..ja nousee... kuinkas teillä ???? sisällä ??? Ulkona on -3,3 c ....
  10. V

    Tänään on pojan....

    4- vuotis synttärit, 4-v. neuvola. Ja huomenna on meidän 3-vuotis hääpäivä ja toisen pojan nimpparit. Siivotakkin viellä pitäs...mut kun ei jaksais. Valvonut taas kakun takii...stressii..jos ei maistukkaan hyvältä...ja jos tiputan sen lattialle.... :whistle:
  11. V

    Kohta lähtee kattoo tulitusta..LAHTI...

    Kuullemma on isot raketit..100 000 asukasta mennyt rikki !!!! B) B) B) HYVÄ LAHTI !!!!!!!!!
  12. V

    Jep....

    Öitä kaikille...tasapuolisesti.... :)
  13. V

    Happitauko filtterillä...

    Oon jo menossa... B)
  14. V

    Mikä rokko voi alkaa jalkojen sisätaipeista?

    Alko kuumeella. Vaikuttais vesirokolta mutta ei oo alkanut naamasta....syonyt ekan kerran appelsiinia tällä viikolla??? johtuneeko siitä?? sisätaipeet isoja pilkkuja.... osa puhennut...jalat täyteen pieniä pilkkuja, myös pohjat.... nyt levinnyt ylöspäin kyynärtaipeet... Mua häiritsee itseäni sen...
  15. V

    Hyvää yötä....

    Joudun lopettaa .....miehen painostuksesta....Sorrryy... On pakko...... Katellaan.... B) Öitä... =)
  16. V

    Kaitaliina 8:n hengen pöytään..apuja kaipailisin...

    Elikkäs, itse aattelin ommella mutta pulma siinä että kuinka pitkä sen tulis olla, laitimmaisiin tuoleihin vai ihan pöydän reunaan... Pöytä tumma ja vaalee kangas...
  17. V

    Täysi kuu....

    Kuinkahan paljon se sit valvottaa.. vanhempi poika heräs eikä nuku...jaakko oli yö vaipassa ja oli pakko pestä.. ...........:)
  18. V

    Sade kalluppia...

    sataako viellä ? Lahti, ei, onneks....
  19. V

    Kultaa vai / ei ?

    Kullat kaulaan ja sormiin / korviin ja kalliit titanium kellot käteen...ja tapaamaan ns. huumeiden kanssa riippuvuudessa olevaa ihmistä ??? Uskaltaako luottaa, että vanha ns. ystävä / tuttava ei niitä vie ??? Mikäli niitä aineita edelleen käyttää... Nähty joskus 5-vuotta sitten...
  20. V

    Mun on taas mentävä...

    Pihalle tauolle ....kun täällä ei edelleenkään tapahdu mitään.....ulkona kuulee ja tapahtuu paremmin kuin täällä. Täällä vaan taas supistaan ja puidaan sitä sun tätä sanonko mitä?? Haukutaanko vaikka toisiamme sanoilla, mitä sylki suuhun tuo??? Ei sit saa suuttua... Ite alotan ...

Yhteistyössä