Hakutulokset

  1. Krumeluu

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Moikka! Enpä ole muistanut käydä kirjoittelemassa täällä aikoihin. Nyt, kun pino möllötti tuossa ensimmäisenä, sain jonkin ahaa-elämyksen, että hei, päivitys tännekin. Meille siis syntyi tyttö 9.9 mitoin 49 cm ja 3835 g. Ihana tummatukkainen peikkotyttö hän onkin :) Kaikki meni hyvin...
  2. Krumeluu

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    No niin, romaanipituista synnytyskertomusta nopeasta synnytyksestä ;) : Lauantai 8.9: Epäsäännölliset supistukset ovat jatkuneet kolme päivää. Välillä supistelee tuntuvasti 10-15 minuutin välein useamman tunnin ajan, välillä supistuksia tulee kerran-pari tunnissa ja välillä ei taas muutamaan...
  3. Krumeluu

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Onnea kaikille vauvautuneille ja malttia omaansa odottaville! Tulin vaan ilmoittamaan, että meille syntyi tyttö eilen 9.9 klo 3.11. Tytölle mitat 49 cm ja 3835 g, aikamoinen metsänpeikko :heart: Kotiuduttiin heti eilen 11h sairaalassaolon jälkeen, toisin sanoen ns.polikliininen synnytys...
  4. Krumeluu

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Hei taas! Adoralle alkuun hirmuisesti onnea uudesta raskaudesta! Onnittelut vauvautuneille ja tsemppiä kipujen ja vaivojen kanssa kamppaileville. Tuo sairaalan kohtelu on kyllä tosi ikävää, mitä olette saaneet kokea, ja siihen liittyen piti tulla oikein erikseen kommentoimaan :) Esikoisen...
  5. Krumeluu

    Syyskuun Söpöliinit 2012 - MEIDÄN KUU!!

    Hei naiset! Tulenpa minäkin pyörähtämään pitkästä aikaa täällä puolella. Facebookissa tulee pyörittyä ja kirjoiteltua jatkuvasti, joten täällä olen nyt jättäytynyt taustailijaksi. Mutta meidän kuu, jei sille! Ensiksikin rutkasti onnea kaikille vauvautuneille! Tsempit loppuodotukseen...
  6. Krumeluu

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    Jenna unelma: meillä on ollut nimen suhteen tilanne, että nimi, jonka minä ehdottomasti haluaisin, ei kelpaa miehelle ollenkaan. Muut vaihtoehdot ovat olleet kakkosena, mutta eivät ole oikein kolahtaneet kummallekaan. Kunnes muutama päivä sitten "löydettiin" ja hoksattiin yksi noista...
  7. Krumeluu

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Morot pitkästä aikaa! Laiskahkosti käyn välillä tekstejä lukemassa ja vilkuilemassa, itse en ole jaksanut kirjautua aikoihin. Nyt piti tulla varta vasten onnittelemaan Rukka Peikko Takkutukkaa! Onnea!!! Onnea myös plussanneille! Täällä voidaan hyvin. Aika juoksee ja viikot vähenee...
  8. Krumeluu

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Minäkin laiskahkosti taustalla lukeneena kirjaudun sisään onnitellakseni Jennan unelmaa sitkeästä tyttösestä! Olipas liikuttava tarina. Onnea! Tervetuloa facebookkiin, siellä onkin tosi aktiivista, mielipiteitä vaihtavaa ja mielestäni harvinaisen avointa keskustelua. Etusivulta pitäisi löytyä...
  9. Krumeluu

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Nöhvi hei jee, muistat vielä :) Harmi, kun olet vielä täällä, etkä ole päässyt "notkumaan" tuonne odottajien puolelle. : / Mutta kyllä sinun aikasi koittaa vielä, aivan varmasti. Tsemppiä ja pitkää pinnaa vaan yritykseen! :heart: Kiitos kysymästä, mahan kasvattelu sujuu oikein hyvin. Nyt on...
  10. Krumeluu

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Onnea ultrakuulumisista! Tillulle tsemppiä tätäkin kautta. Facebookin ryhmässä keskustelu on aika vilkasta, itsekin käytän sitä enemmän kuin tätä palstan puolta, joskin lukemassa käyn täälläkin. En muista, kuka lisäilyjä hoitaa, mutta käytännössä homma menee näin (voisiko tämän lisätä vielä...
  11. Krumeluu

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

    Heippistä! Käyn välillä kurkkimassa tuttujen nikkien kuulumisia, ja nyt on ihan pakko oikein kirjautua sisään ja onnitella Ranskista plussasta! :) Syyskuisista muiltakin peukutuksia ja onnea!
  12. Krumeluu

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Oliviaa mulla oli sf-mitta rv 22+2 huimat 24 cm, josta tosin terkkari ei mitään erityistä sanonut, itse vaan ihmettelin ääneen suurta lukemaa. Siinä neuvolakortin takana on viittellinen taulukko, josta voi vähän katsella, että meneekö mitta käyrillä vai missä. Ja tuo 24 cm on käyrien yläpuolella...
  13. Krumeluu

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Jee, Minttura, olen taustalla jännäillyt kuulumisiasi. Onnea ja ihana kuulla, että kaikki on hyvin! :heart: Nyt vielä jännäilette sukupuolta, mutta ainakin itse koin esikoisen suhteen sen aika kivana juttuna, että sukupuoli selvisi vasta vauvan synnyttyä. Muillekin onnea ihanista...
  14. Krumeluu

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Voi harmi, Minttura, mikä tilanne... Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin ja vauva pysyy mahassa vielä viikkoja. Ja tosi tylyä kohtelua kätilöltä, huh huh. iinastiinalle ja muille uusille lämpimästi tervetuloa! Rafaelin enkeli onpas suolainen hinta 4d:lle. Mitäs meinasit, menetkö...
  15. Krumeluu

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    kaktuspiikki nenäkannu auttoi mulla yllättävän hyvin! Ja sitten olen syönyt yrttisiä carmolis-karkkeja tai pastilleja, tosin niitä ei vissiin suositeltaisi raskauden aikana, mutta lääkärin mukaan tämä johtuu yrteistä, jotka voivat aiheuttaa allergisen reaktion muutenkin herkkänä raskausaikana...
  16. Krumeluu

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Vanilla Whip kyselit luomusynnytyksen kipukokemuksesta, ajattelin kertoa paremmin omista kokemuksistani. Heti alkuun kerrottakoon, että esikoisen synnytystä ei voi sanoa luomusynnytykseksi, koska sain ponnistusvaiheeseen oksitosiinitipan supistuksia vauhdittamaan. Mutta kivunlievityksen suhteen...
  17. Krumeluu

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Onnea ihanista ultrakuulumisista, tyttö- ja poikalupauksista! Ihana, kun tuntuu, että monien (lue: minunkin) mielen ailahtelut ovat ehkä vähän tasoittuneet, ja tilalle alkaa hiipiä onnellisuus ja varmuus tulevasta vauvasta. Tsemppiä teille, jotka vielä odottelette rakenneultra-aikaa! *muoks...
  18. Krumeluu

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Kiitos Rukka-peikko Takkutukka onnitteluista! Tosiaan eilen oli rakenneultra, ja uteliaisuus vei voiton jännityksenhalulta, kysyin sukupuolen. Vaavi näytti jalkoväliä oikein anteliaasti ja kätilö sanoi, että ei täällä ole mitään poikaan viittavaa. Eli saatiin tyttölupaus. :heart: Oma poikaolo...
  19. Krumeluu

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

    Rakenneultra käyty täälläkin, olipas ihanaa nähdä pientä, jolla näytti kaikki olevan kunnossa. Kooltaan oli muutamaa päivää virallista laskettua aikaa pienempi, joka tukee tuota omaa varmuutta oviksen ajankohdasta. Laskettua aikaa ei kuitenkaan lähdetty muuttamaan. Minullakin on ollut koko ajan...
  20. Krumeluu

    Pikkukakkosta odottavat :)

    Rukka-Peikko Takkutukka kuulostaapa ihanalta, että lapsenne on ollut niin hyvä nukkuja! Meillä tyttö on yksi pyöriäinen ja vaikea nukutettava ollut aina, ja hiukka ahdistaakin, että toivottavasti hän oppii nukkumaan paremmin ennen vauvan syntymää. Ja toivottavasti kakkosella olisi isänsä...

Yhteistyössä