Hakutulokset

  1. M

    Siis pitääkö tuonne markkinoille vielä erikseen rekisteröityä?

    Vai pystyykö jotenkin muuten jättämään " lahjoitetaan " ilmoituksen? Luulin että riittä kun täällä on rekisteröitynyt...
  2. M

    Miksi Youtube lataa niin hitaasti?

    Onko muilla sama ongelma? mulla latailee nyt yhtä biisiä tosi kauan kun taas ennen pystyi samalla kuuntelemaan ja latasi niisiä samalla... Ja tää koskee kaikki mitä yritän nyt kuunnella. Ärsyttää
  3. M

    Voihan vee! Hammaslääkäri

    on sitten katkassu jonkun instrumentin mun hampaan sisään, ja nyt ei tiedetä menetänkö koko hampaan sen takia... Ilmankos siihen sattukin jotenkin oudosti |O Ja kunnallisesta on kyse
  4. M

    Miten te tilaatte Tallinnan matkan?

    Siis ostatteko matkan+hotelliyön jostain valmiiksi laitetusta paketista,( esim. eckerö line ) vaiko soitatte itse hotelliin ja varaatte? Mulla on ongelma kun en tiedä mistä lähtisi etsimään ja kumpi on halvempaa :ashamed:
  5. M

    Miten ihmeessä tuon ZhuZhu Petsin pitäisi mennä eteenpäin?

    Tyttö sai lahjaksi ko lelun ja siihen rataa, mutta ei se lähde eteenpäin vaikka selästä painaa. Äänet kyllä kuuluu mutta olisi kiva jos se menisi myös eteenpäin :headwall:
  6. M

    Valkoinen Trofast järjestelmä..?

    Tietääkö kukaan paljonko Ikeassa maksaa tämä rappusten mallinen trofast? Ei löydy enään sivuilta..
  7. M

    Kertokaas Järvenpäästä!

    Hyvät ja huonot asiat =) Olisimme muuttamassa sinnepäin, joten kokemukset olisi kivoja
  8. M

    Onko kenelläkään ObhNordican 3 in 1 voileipägrilliä?

    Tai sitä toista Chilliä? Onko hyvä käytössä? Saako tuohon 3 in 1 yhden vai kaksi leipä kerralla?
  9. M

    Tulevat morsiamet!

    Täältä annetaan kaksi viime vuoden häälehteä! Järvenpäästä saisi tulla hakemaan =) Mennään naimisiin kevät/07 ja Häät ja juhlat 5/07
  10. M

    Voi kökkö... Tilasin netistä piilarit ja ne tuli tänään ( turhis )

    Nyt rupesin tarkemmin katseleen, niin niissä olisi pitänyt olla merkkinä Softlens toric 66, ja niissä lukee vaan softlens toric.... Onneksi en aukaissut, vaan nyt ne pitää lähettää takaisin, ja siinä kestää taas yli kaksi viikkoa!! |O

Yhteistyössä