Hakutulokset

  1. K

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Hei kaikille:wave: Jos vielä yksi uusi mahtuisi mukaan...olen kyllä aina välillä käynyt juttujanne lueskelemassa mutta en ole jaksanut kirjautua sisään vaikka nuo tunnukset ovat olemassa edellisen raskauden ajoilta. Yritän nyt vähän katsella tätä helmikuun pinoa ja tutustua teihin edes...
  2. K

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Hei kaikille, ei ole tullut tänne, eikä kyllä muuallekaan kirjoiteltua koko raskausaikana. Lukemassa olen aina välillä kyllä käynyt. Oodikas (en jostain syystä saa tabletilla mitään erikoismerkkejä/värejä) mulla ei oo radia mutta neuvolassa oli puhetta noista arvoista. Terkkari sanoi että 4,8...
  3. K

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Onnea Pippurihäntä "pienestä" miehestä. Kaktus ja poika 22+5
  4. K

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Moi:wave: Kirjoittelin joskus pari kuukautta sitten tänne mut sit tuli jotain epämääräisiä kirjautumisongelmia ja mun se tekstikin on hävinnyt:( Sohville tulin onnea toivottamaan, kun silloin aikanaan yhtäaikaa kuumeiltiin ja saman ikäisetkin nuo meidän taaperot on. Oma kuumeilu ei...
  5. K

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

    Täällä odotus on päättynyt. Meidän ihana rakkauspakkaus saapui maailmaan 21.9, rv 39+3. Tytön mitat 2980g ja 47.5cm. Nopea ja kaikinpuolin melko helppo synnytys, ilokaasu ainoana kivunlievityksenä. Sairaalaan tultiin klo 1 ja tyttö oli maailmassa klo 3.13. Pikkuhiljaa tässä toisiimme...
  6. K

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

    Onnea Sohvi ja Alissia:heart:
  7. K

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

    Nostellaanpa vähän kun toisella sivulla oltiin jo menossa... Alissia kävinkin tuolla kerhon puolella kuulumisesi lukemassa. Aikasta hyvä päivä olis kyllä tänään syntyä, perjantai ja 13.pvä:) Sohvilla eilen ollut käynnistys, vai kerkesikö tulla pieni maailmaan ennen sitä? Tulet kertomaan...
  8. K

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

    Moikka, tervetuloa mukaan Liplap ja Mesimarjaana:wave: Nyt tulee vaan omaa napaa...alkuviikosta kävin neuvolassa ja oli taas niin läpihuutojuttu kuin olla ja voi. V***ttaa toi toiminta. Lääkäriaikakin peruttiin kun ei ole kuultavasti mitään syytä mennä koska olen uudelleen synnyttäjä ja...
  9. K

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

    Jes, hyvä juttu Milk että otat listan emännöinnin. Ja tietenkin tervetuloa mukaan. Me ollaankin "vanhoja tuttuja" tuolta kuumeilijoiden puolelta, olen aina välillä käynyt siellä tsekkaamassa tilannetta, mutta en muista olenko onnitellut sinua...joten toivotetaan vielä onnellista odotusta:)...
  10. K

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Moi ja aurinkoista keskiviikkoa kaikille, Alissia ja Sohvi, mikäs siellä on tilanne, joko kohta saadaan lisää vauvauutisia? :attn:Mites olette ajatelleet nyt tän listan päivityksestä? Mehän ei päästä tota Pippurin tekemään listaa muokkaamaan...Tehdäänkö uusi lista tähän samaan ketjuun? Vai...
  11. K

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Onnea, Onnea Pippurihäntä pienestä tytöstä:heart: Jos ei ketään muuta löydy niin mä voin päivittää listaa, mutta mielellään joku toinen kun ei mullakaan ole tohon h-hetkeen kuin kuukausi aikaa... Kaktus 35+1
  12. K

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Onnea Sofia pikkuprinsessasta:flower: Pippurille edelleen tsemppiä. Toivottavasti et ole yliaikaiskontrollia tarvinnutkaan ja oletkin siellä jo tositoimissa... Alissia: jaksamista sinnekin. Rytmihäiriöt on kaikinpuolin inhottava vaiva ja voivat toki pahimmillaan aiheuttaa vaikka mitä ikävä...
  13. K

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    PH: Joo viikkoja on jo ihan kivasti kasassa. Virallinen äippäloma alkaa ensi viikon keskiviikkona, nyt oon kesälomalla. Mä tiedän, tai siis musta tuntuu erittäin vahvasti sille ettei tämäkään raskaus mene laskettuun aikaan asti. Pieni neiti on jo nyt ollut viikkoja pää alaspäin ja kivuista...
  14. K

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Tsemppiä ja jaksamista Sofia ja Pippurihäntä:wave: Kummallakin on "loppu" niin lähellä...mä jännitän täällä teidän puolesta:) Kaktus 33+6
  15. K

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Hei kaikille pitkästä aikaa:wave: Tuhannesti Onnea kaikille vauvautuneille:flower: ja tsemppiä loppumetreillä oleville. Ja uusille tervetuloa mukaan. Täällä on kesä mennyt lähinnä lomaillessa, pari viikkoa kävin töissä ja nyt olen taas lomalla. Vointi on ollut suht jees. Nyt alkuviikosta...
  16. K

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Samettihortensia Onnea, onnea:flower::heart:
  17. K

    YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

    Kävin kurkkimassa taas teidän kuulumisia ja täällähän olikin oikein hyviä sellaisia...onnea Milk, tosi hienoa:heart: Kaktus 27+6
  18. K

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Heissan, taitaa kaikki olla kesälomatunnelmissa kun täällä on näin hiljaista...onko teitä muuten siinä fb-ryhmässä minkä verran? Mietin edelleen sitä liittymistä sinne... Tänään oli lääkärineuvola. Kaikki oli niinkuin kuuluukin olla, Hb hieman alakantissa edelleen mutta eiköhän se sieltä...
  19. K

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Onnea Mustikka, ihanaa vauva-arkea teille:flower: Tuosta jatkossa yhteydenpidosta...mä olen kanssa muinaisjäänne, tai siis kyllä mulla on naamakirjaan profiili joskus avattu ja ehkä kaksi kaveria sinne joskus hyväksytty, mutta en ole ikinä koko palvelua enempää käyttänyt. Voin toki ryhmään...
  20. K

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Heissan! Ei oo Mustikasta mitään kuulunut, taitaa kyllä olla siellä jo nyytti kainalossa... Pippuri, hauska uni sulla ollut:) Tulevaisuudessa se varmaan onkin juuri tuollaista. Samenttihortensia, kyselit aiemmin olenko the pukua löytänyt...mulla kun ollut jo jonkin aikaa se sunkin...

Yhteistyössä