Hakutulokset

  1. Eiratar

    Aikuisen naisen interrail

    Junamatka melkein 40-kymppisenä, ja kauas. Mutta niin olin päättänyt kaiken tämän puheen ilmastokatasrofin seirauksista ja muusta. Istuin ja katselin ikkunasta ulos ahtaassa matkustajahytissä, -tai cabine, kuten maailmalla sanottaan. Jossain Pariisista etelään juna kiisi. Kuumuus oli...
  2. Eiratar

    Lasi vettä, kiitos

    Vietin vapaapäivää korvauksena sunnuntaivuorosta. Aurinko paahtoi ja olin juuri istahtanut kuistin aurinkotuoliin. Korvanapit korvissa kuuntelin mielimusaani ja nautin auringon lämmöstä. Jokin kummallinen juttu vaikuttaa minuun aina ollessani yksin kotona, olen kuin pienessä kiimassa. Miten sen...
  3. Eiratar

    Minäkö viettelin

    En tiedä mikä minuun silloin meni. Saan siitä kai syyttää naishormoonejani, että jallitin Martin. Se olin minä joka hänet viekoittelin. Siihen ei ole kahta sanaa sanottavana. Nimeni on Helena ja parin vuoden kuluttua jo 40 vuotta. Olen naimisissa ja kaksi lastakin on. On omakotitalo, kesämökki...
  4. Eiratar

    Mies joka tyydytti

    Olen nainen päälle kolmenkymmenen jolla kolme lasta ja alapää venynyt ja laajentunut. Seksi mieheni kanssa ei suju ollenkaan. Kun hän on sisälläni, niin tunne on kuin hän hämmentäisi isoa puurokattilaa. En mitään nautintoa tunne, en vähäisintäkään. Emättimeni on aina ollut syvä, mutta nyt se on...
  5. Eiratar

    Kaupunkien kaupunki

    Ei voi muuta sanoa! :LOL::cool::)
  6. Eiratar

    Ei kai syksy vielä, ...reput

    Pahalle näyttää ja alkaa masentumaan vaikka lomaakin on vielä jäljellä. Tulee heti hermostuttua kun ilmestyy ensimmäiset koulureppumainokset. Se tietää syksyä. Ja nyt niitä mainoksia riittää jo.
  7. Eiratar

    Nyt alkoi kesis...

    ... ja taivas veti kokopäiväpilveen. Fine juttu. Ei se helle mitään kivaakaan ole. Mutta kokeilen kuitenkin Makasiinilaiturin uutta merivesiallasta.:)(y)
  8. Eiratar

    Pikkuhousuton työmatka

    Olen aivan tavallinen suomalainen nainen ja kaiken lisäksi parhaassa iässä, kolme vuotta päälle neljänkymmenen. Työskentelen myyntialalla. Matkustan paljon ja yritän myydä mahdollisimman hyvin edustamiani tuotteita jotka ovat suunnattuna pienen ja keskisuuren teollisuuden tarpeisiin...
  9. Eiratar

    Mies ikkunassa

    Oli toukokuun 10. ja lauantaiaamu. Väsytti vietävästi. Hiuspohja kutisi ja haukottelin suu ammollaan. Laahustin kylpyhuoneeseen ja menin suihkuun. Nestemäinen ja omenan tuoksuinen suihkusaippua vaahtosi kun hieroin itseäni pesusienellä. Sivelin kädellä vartaloani ja saippuoin pillun hitain...
  10. Eiratar

    Tunsin sen muodon pakaroillani

    Oli elokuu mutta edelleen ihanan lämmintä. Äiti oli järjestänyt ulkona saariston kesäpaikassamme taas vuotuiset rapukestit. Isän kanssa hän oli käynyt moottorilla hakemassa rannikolta valtavan määrän rapuja, jotka sitten hupenivat tyystin näiden kestien aikana, kuten teki juomatkin. Isän ja...
  11. Eiratar

    Sirpaleita elämästä

    Viisi pientä tapahtumaa, sirpaletta ihmisten elämästä 1. Saatolla Oli todella riehakas olo. En tiedä miten se minuun oli iskenyt, mutta niin nyt vaan oli käynyt. Olinhan joskus ennenkin riehaantunut melkein hävettävyyden asteelle, mutta silloin oli ollut aina myös mukavaa. Mukavaa oli myös...
  12. Eiratar

    Muistelua ja tapahtuma mummolan kukkakedolla

    Kävelin helteisenä kesäpäivänä ylös rannasta kohti mummilaa. Matka ei ollut pitkä, ehkä semmoinen 400 metriä loivaa rinnettä, mutta nuoren lehtipuuston peittämää havisevaa lehdikköä. Oli pihlajaa ja koivua, sekä haapaa. Sitä lapsena kävimme aina katkomassa ja vuoleskelimme ongenvavoiksi...
  13. Eiratar

    Seminaarinvetäjän palkkio

    Yritin pitää itseni innostuneen ja reippaan näköisenä. Liikuin korkokengissä horjumatta ja varmoin askelin matalan pöydän ääreltä suurelle näytölle, jolle videotykki ampui värejään. Näyttötikku kädessä osoittelin ajoittain jotain asiaankuuluvaa ja suuni puhui ja puhui. Poskimikrofoni heilahteli...
  14. Eiratar

    Marke ja Mini, poika ja peti

    Alkoi hienoinen sade. Heinäkuun lämmin, ukkosta ennustava lievä painostavuus oli saanut ihon kostumaan hiestä. Kainalot, rintojen väli, nivuset ja koko syli tuntui tavallista kuumemmalta. Korvantaustoja kutitti hiusten liimautuessa sinne. Nenänpielet kiilsivät samoin kuin otsa. Mutta mitä...
  15. Eiratar

    Pappiakin kyytimässä

    [I]Olen kirjoittanut tämän tarinan erilliseksi kertomukseksi, joka kylläkin nivoutuu toisaalla julkaistuihin pariin, kolmeen muisteluun mummolassa vietettyyn aikaan. Päätin yllättää enoni ja osallistua hänen lapsensa ristiäisiin. Esikoistytär tuli saamaan nimen. Samalla voisin ylpeänä...
  16. Eiratar

    Pientä syntiä

    Tämän tarinan julkaisin myös toisella foorumilla. Täällä hieman stilisoituna eikä niin synnillisenä Se oli jossain Sipoossa se talo josta olin poistunut. Kävelin aamuyöllä jo auringon noustua kohti isompaa tietä, jonka tiesin menevän parin kilometrin päässä talosta josta lähdin. Viikko...

Yhteistyössä