Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Äitiysvaatteet kävin eilen kaivamassa kellarista ja vähän samalla järkkäsin pieniä vaatteita kokojen mukaan samoihin laatikoihin, kun oli kaikki vähän sekasin aina kokoon 74 asti. Olin vähän huolissani yhistä juhlista, mitkä on tulossa, mutta sieltähän löyty juhlapaitakin, mitä en ollut ees...
  2. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Eilen unohtu ihan kokonaan, mutta siis kiitos Mupelolle joulukuun pinosta. Bamse Tervetuloa :flower: Toivottavasti hematoomasta huolimatta kaikki menee hyvin loppuun saakka. Sanmar82 Me oltiin ultrassa uudestaan, koska ensimmäinen aika saatiin liian aikasin. Eikä siis voitu sillon mitään...
  3. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Onnea hyvistä ultakuulumisista ja kärsivällisyyttä odotukseen niille, joilla se on vielä edessä. Meillä oli uusinta ultra tänään ja hyviä uutisia vaan saatiin. Kaveri ei kyllä juurikaan muuta suostunut esittelemään, kun selkärankaansa.. Minä siis jouduin ultrassa yskimään kovasti, hyppimään...
  4. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Äitiyspakkausta ei meille tällä kertaa varmaankaan tule. Kaikki edellisen pakkauksen tavarat on vielä tallella. Plus ne kaikki muut vaatekasat mitä meillä on.. Ollaan jo ajateltu, että sitten kun se raha saadaan niin se menee varmaankin esikon turvaistuimen ostoon. Tälle seuraavalle nimittäin...
  5. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista. Apgar pisteistä sen verran, että meidän poika sai kympin ja syntyi kiireellisellä sektiolla. Sokerirasitus on täälläkin edessä. Edellisessä raskaudessakin se oli. Minun mielestä se ei nyt niin kauhea ollu. Eihän se litku nyt mitään hyvääkään ollu...
  6. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Heippa! Täältäkin hypättäis mukaan odottamaan kesäkuuta. Eilen oltiin ultrassa, jonka piti olla np-ultra, mutta koska viikkoja olikin vaan 9+4, niin uusinta-aika saatin parin viikon päähän. Sinänsä ultrassa kaikki oli hyvin, sydän sykki ja pieni pyörähteli, mutta, koska kiertoni on niin...

Yhteistyössä