Hakutulokset

  1. K

    Akta Graco Cosmic XTP turvaistuin

    Sopiiko autoon WW bora? Kenelläkään kyseistä autoa ja istuinta? Kyllä varmaan kasvot menosuuntaan sopii niin autoon kuin autoon mutta miten selkä menosuuntaa. Hukassa tässä turvaistuin viidakossa!!
  2. K

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Hei! En ole paljon kirjoitellut mutta nyt täytyy ilmoittaa, että meidän kolmen pojan sarja sai jatkoa pienestä siskosta! Laskettu aika oli 9.2 syntyi 18.2 klo 8.27 painoa 3545g ja pituutta 50,5cm! Onnea kaikille vauvansa jo saaneille ja niille jotka niitä vielä syliiinsä odottavat niin...
  3. K

    Oletko käyttänyt Nasolin-nenäsumutetta raskausaikana???

    Itse olen käyttänyt muutamia kertoja kyseistä tuotetta raskaana ollessa, ennenkuin tajusit ettei sitä saa käyttää!!!
  4. K

    ** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

    Olisi jo varmaan munkin aika kirjoittaa itsestäni jotain. Elikäs neljäs lapsi tuloillaan viikkoja nyt tasan 20 eli puolivälissä ollaan. Ennestään perheessä kolme poikaa 4, 7, 11-vuotiaat ja tietenkin mies, asumme nakkilassa! Tänään piti käydä neuvolassa tarkastamassa että sydänäänet kuuluu...
  5. K

    Millä viikoilla kuuluupi sydänäänet?

    Itselläni kuunneltiin ekan kerran viikoilla 13 ja sanoi, ettei sitten saa huolestua mikäli niitä ei vielä kuulu (kuului kyllä). Esikoisesta kuunneltiin vasta 16 viikolla.
  6. K

    Äitiyspäiväraha ja kotihoidontuki!!

    Miten on perheeseen on tulossa vauva helmikuussa jolloin saan tietysti äitiypäivärahaa mutta saanko samalla perheen 4v esikoisesta mitään tukea kun jää kotiin hoitoon?? Noista kelan kiemuroista kun ei välillä saa mitään selvää!!:headwall:
  7. K

    Äitiyspäivärahasta asiaa!!

    Moi! Katselin tuota Kelan laskuria ja ihmettelin miksi äitiyspäiväraha pienenee alun jälkeen näin teki myös vanhempainraha. Edellisestä kerrasta on jo joitain vuosia mutta luulin sen pysyvän samana koko ajan. Olen tällä hetkellä työelämässä.
  8. K

    Voiko neuvolassa käydä "liian usein"??

    Hei! Kävin viime viikolla neuvolalääkärissä 16raskausviikkoa ja nyt viikonloppuna oli vatsa todella kipeänä, liikkuminenkin teki kipeää, ajattelin käydä maanantaina tarkistamassa sydänäänet!! Vuotoja ei ollut mutta silti olisi kiva tietää että kaikki on hyvin, kipu ei ollut ohimenevää vaan...
  9. K

    Äitiyspäivärahasta!

    Hei! Tää sunnuntai on aina hyvä päivä pohtia kaikkea kun virastot ovat kiinni! Joten kyselen täältä! Mulla alkaa äitiysloma 4.1.2011 ja mietin minkä verotuksen mukaan äippäraha lasketaan, vuoden 2009 verotuskin ehtii jo valmistua ennen kuin pitää hakemus laittaa. Vuonna 2008 olin vasta...
  10. K

    Milloin kertoa raskaudesta työnantajalle!!!

    Hei! Raskaus on vasta 11 viikolla mutta milloin pitää viimeistään kertoa työnantajalle tulevasta äitiyslomasta. Ottaen huomioon ettei työnantaja ole sieltä helpommasta päästä!
  11. K

    minipillerit ja imetys

    Itse ja imetän ja käytän Minipill-pillereitä ovat niitä minipillereitä ja hinta on tuota ceracettea huomattavasti halvempi 3kk noin 9?!
  12. K

    Mistä Brio Race-jalkapeite???

    Mistä saisi ostettua Brio Race-rattaisiin jalkapeitteen?
  13. K

    Porissa tai Vaasassa synnyttäneitä?

    Olen synnyttänyt kolme kertaa Porissa, viimeisin marraskuussa 06 ja itselläni on pelkkää hyvää sanottavaa. Toki ainahan joukossa on niitä hieman nuivempiakin hoitajia mutta niin kai kaikkialla.
  14. K

    kelan tuet

    Riippuen perheen tuloista tuon hoitolisän 160? voi saada täysimääräisenä!
  15. K

    kelan tuet

    Kun perheeseen syntyy vauva niin on oikeus kotihoidontukeen myös muista perheen alle kouluikäisistä lapsista jotka eivät ole kunnallisessa hoidossa siis myös yli 3 vuotiaista. Tosin yleensä saa vaan sen hoitolisän kun äippäraha on yleensä isompi.
  16. K

    Äitejä Nakkilasta + ymp.!

    Hei! Täällä olisi 26-vuotias kahden pojan äiti Nakkilasta, vanhempi poika 6v ja nuorempi 3v. Perheessä on myös iskä mutta usein poissa. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia muiden äitien kanssa ja vaikka tavata joskus. Kirjoittaa voi myös kati.kivivuo@netti.fi :flower:
  17. K

    hormonikierukan hinta?

    Itse sain terveyskeskuksesta ensimmäisen hormonikierukan ilmaiseksi (mirena), hinta apteekista 169?. Tosin kela korvaa osan jos lääkäri määrää runsaisiin kuukautisiin.
  18. K

    Kuukautisten siirto kun käytössä hormonikierukka!!

    Tärkeät juhlat tulossa ja tietysti silloin olisivat kuukautiset, miten niitä voisi siirtää, pillereilläkö? Kokemuksia!
  19. K

    Tyttö vai poikakissa?

    Ollaan ottamassa kissaa mutta onko sillä jotain eritystä merkitystä onko se poika vai tyttö, siis hoidon ja leikkausten kannalta?
  20. K

    Ensimmäinen hormoni- tai kuparikierukka ilmaiseksi!!

    Meillä terveyskeskuksesta saa ensimmäisen hormoni- tai kuparikierukan ilmaiseksi, ihan kiva säästö kun tuo hormonikierukka muuten maksaisi 169?.

Yhteistyössä