Hakutulokset

  1. Peppari

    Viimeisin levyostos

    Foo Fighters - Arlandria - YouTube Ostin ihan These days kappaleen takia mutta levyllä olikin tällainen helmi.
  2. Peppari

    Maho neitsyt

    Maho neitsyt - ottaa päähän.wmv - YouTube
  3. Peppari

    Vessapaperirulla-testi

    Mites teitin kumppanit siitä suoriutuu? Näkyykö vai jääkö nykerö ihan kokonaan rullaan?
  4. Peppari

    Ekaluokkalaisten äidit hoi.

    Onko teidän kouluissa käytäntö ettei voi saada sekä koulukyytiä ja iltapäiväkerhopaikkaa? Eli vaikka lapsella on koulumatkaa 5,2 km ja tie on vaarallinen koska siinä ei ole kävely/pyörätietä ja vanhemmat on töissä klo 7.30-15.30, ei voi saada molempia?? Lapsen koulupäivä on klo 9-13.
  5. Peppari

    Kohtuullisen kokoinen jorma ottalohkossa.

    Kävin pari viikkoa sitten magneettikuvassa kun oli epäilyä että selkärankareuma on pahentunut, mutta ylläri pylläri kuvasta löytyikin välilevyn pullistuma eli tyrä. Mähän olen niin kova pullistelemaan että välilevytkin pullistelee. Nyt voin todeta että menen paikasta toiseet tyrät rytkyen...
  6. Peppari

    Cittarin Ben Ten kaasupallo

    Pelittää vieläkin, se on edelleen meillä katossa! Kyseessä siis vappupallo joka on ostettu vapuksi, still going strong :D
  7. Peppari

    Eilen keikalla

    Tampereella kuuntelmassa ja katsomassa... Marky Ramones Blizkrieg! Olen aivan ihastunut Michale Gravesiin :p http://www.youtube.com/watch?v=gyFJMSz_O_4
  8. Peppari

    Kesäkuvia

    Minä aloitan, perinteinen Särkänniemi-kuva: Aijaa.com - Sonninkesyttäjä - 8418591.jpg Jo nyt on prkl kun en saa kuvaa näkymään suoraan |O
  9. Peppari

    Cittarissa myynnissä

    Poikien alushousut joissa on Michael Jacksonin kuva pääkallonaamalla. Jotenkaan en halua lapselle sellaisia. Kuva on kännykässä enkä jaksa siirtää sitä koneelle.
  10. Peppari

    Mitä mieltä tällaisesta miehestä:

    Kotona on Marimekon unikko-verhot, -pöytäliina, -mukit, -patalaput ja -keittiöpyyhkeet. Katosta roikkuu 6 kpl Indiskasta ostettuja lasilyhtyjä joissa voi polttaa kynttilöitä. Polttaa suitsukkeita. Katossa olevasta ketjussa roikkuu monta paria naisten intialaistyylisiä korvakoruja joihin ei...
  11. Peppari

    Vuoden 2011 Leffat

    Kun oikein pinnistin niin muistin että olen käynyt tänä vuonna elokuvissa 22 kertaa. Suurin osa ihan jees, pari helmeä joukossa ja pari ei-niin-hyvää. Tässäpä lista: 1. Julian silmät (Los ojos de Julia 2010) 2. Jumalista ja ihmisistä (Des hommes et des dieux 2010) 3. Jouluksi kotiin (Hjem...
  12. Peppari

    Seuraako kukaan Tukholman maratonia?

    Stockholm Marathon 2011 Siellä on yli viisi tuhatta suomalaista osallistumassa.
  13. Peppari

    Tuli mieleen

    Että kun plussamammojen mielestä kaikki jotka pitää leijona-koruja tms ovat uusnatseja, niin mitens nyt. Varmaan porukkaa ottaa jopa tatskoja Suomen voiton johdosta, niin ovatko he heti aivottomia uusnatseja? Täällä on ollut monta ketjua siitä miten noloja kaikki leijona-kaulaketjut ja paidat ovat.
  14. Peppari

    Neulojat!

    Onko kellään kivaa neulevillatakin ohjetta? Sellaista vetskarimallista ja hupullista.
  15. Peppari

    Jokos tämä on ollut jo täällä?

    Tssk se koiran paratiisi oli? - Lemmikkipalstat Aina se lopettaminen ei ole koiralle se kaikkein kauhein juttu...
  16. Peppari

    Siis aivan pakko jakaa kanssanne *kuva*

    Minä vanha pieru (47v) olin tänään elämäni toisella tankotanssitunnilla..
  17. Peppari

    Mitens olis pikkujoulut?

    Olen osallistunut kerran plussalaisten pikkujouluihin ja kivaa oli. Löytyiskö tarpeeksi osallistujia Tampereella järjestettäviin kekkereihin? Sama vanha kuvio eli ekaksi syömään ja sitten viihteelle..
  18. Peppari

    Poika kyselee napanuorasta..

    Nii tuli mieleen että kuinkas monella on napatyngät tallella? Mua yökötti kun yksi kaveri kertoi että hänellä on ne. Mutta sitten kun omat lapset syntyi niin tallessahan ne ovat :D Metallipurkissa kaksi kuivaa kikkaretta.
  19. Peppari

    Hauskoja kuvia vaikka jeesustelusivulla ovatkin

Yhteistyössä