Hakutulokset

  1. hömppö

    Miks nilkat kipeytyy kun käy lenkillä?

    Ja mitä asialle voi tehdä? Varsinki oikean jalan nilkka on kuin ois tulessa :( Ja ihan vaan kävelylenkillä kävin, en edes juossu.
  2. hömppö

    Mitä mieltä Elian nimestä?

    Mielenkiinnolla kyselen mitä porukka on mieltä kyseisestä nimestä. Meillä siis etsinnässä pojan nimi joka taipuu helposti ja hyvin sekä suomeks, että englanniks ja tää ainaki täyttäis kriteerit vaikka en ihan varma oo tykkäänkö siitä tarpeeksi. Se nyt ainaki lausuttais edes melkeen samalla...
  3. hömppö

    Mistä nettikaupasta edullisesti mekko ristiäisiin?

    Tarvis sellainen löytää!
  4. hömppö

    Onko muita joilla katoaa ruokahalu loppuraskaudessa?

    Ei vaan tee mieli syödä eikä oikeen tuu edes nälkäkään. Toki syön jotain koska on pakko mutta esim. ruokaa en oo syöny moneen päivään vaan päivät menee suunnilleen hedelmillä ja leivällä. Ei vaan JAKSA syödä kun olo on niin täys!
  5. hömppö

    Mistä hyviä sukkia lapsille?

    Meinasin jo tilata marks & spenceriltä mutta jäin vielä miettimään, että josko sittenkin löytyis täältä suomesta jostain nettiliikkeestä hyviä ja laatukkaita sukkia lapsille? Mulla nyt meni totaalisesti hermot noihin roikkuviin sukkiin joissa on reikä seuraavana päivänä :kieh: Onko teillä...
  6. hömppö

    Tulkitkaa tämä taulukko (UK ja kokotaulukko!)

    http://www.marksandspencer.com/Footwear-Socks-Kidswear-Size-Guides-Product-Information-Help/b/47672031?ie=UTF8&ie=UTF8?ie=UTF8&suppressNav=1&pf_rd_r=0Y2EQW92J47KF2WA3E6A&pf_rd_m=A2BO0OYVBKIQJM&pf_rd_t=201&pf_rd_i=B004FXYFRM&pf_rd_p=471353953&pf_rd_s=right-12 ....jos lapsen kengänkoko on...
  7. hömppö

    Miten toivuitte sektiosta?

    Minkälaiset olivat sektion jälkeiset päivät? Kauanko kesti ennenku olotila oli suhteellisen normaali? Oliko kamalat kivut? jne jne jne? Jälkivuotoa oliko minkä verran?
  8. hömppö

    Kertokaa millainen kokemus oli vauvan ulkokäännös?

    : /
  9. hömppö

    Neuvokaa miten graavataan lohi itse?

    En oo koskaan tehny enkä oikeen luota, että edes osaan :( Mistä sen tietää, että suolaus on onnistunut? Tarvin ihan kädestä pitäen ohjeet ja vinkit kiitos :)
  10. hömppö

    Nyt mielipiteitä: MIKÄ NÄISTÄ HAALAREISTA?

    Tohon toiseen ketjuun ei tullu mielipiteitä kun laitoin tyhmän otsikon joten kokeillaan näin :) Haalari tulis käyttöön sekä tytölle, että pojalle: http://www.lindex.com/Archive/ProductImages/6546/6546597/S0000006617171_F_W40_20110629083635.jpg...
  11. hömppö

    Kukaa tietää LINDEXIN HAALAREISTA?

    Mitä käytännön eroa näillä on? Haalari Punainen € 34,95 | Lindex online shop | tuotenro:6617168 Haalari Musta € 34,95 | Lindex online shop | tuotenro:6565218
  12. hömppö

    Mitä leipoisin koulun myyjäisiin?

    Mikä menee yleensä hyvin kaupaksi?
  13. hömppö

    Se paras lanttulaatikko ohje?

    Millä ohjeella itse teette?
  14. hömppö

    Osaisko joku manipuloida tätä kuvaa niin, että tausta ois ihan valkoinen?

    Otin siis kuvan lapsen piirtämästä lumiukosta mutta sen kun tulostaa niin tausta näyttä ihan harmaalta. Osaisko joku käsitellä sitä niin, että se ois valkoinen? Mä en osaa käyttää kuvankäsittelyohjelmia ollenkaan eikä meillä taida semmosta olla tässä vanhassa rämässä :( [/URL]
  15. hömppö

    Mitä jouluvalmisteluita ootte jo tehny?

    :)
  16. hömppö

    Onko jollain porkkanalaatikon ohjetta johon tulee porkkanasosetta + riisipuuroa?

    Mä oon koittanu ettiä enkä ainakaan vielä oo löytäny. Anoppi tekee ihan parasta laatikkoa ikinä mutta kun siltä kysyy miten tehdään niin vastaus on tyyliin "keität riisipuuron, ja laitat sitä vähän porkkanasoseen sekaan ja sit voi lorauttaa jonku verran siirappia sekaan ja loput sit meneeke...
  17. hömppö

    Mistä yleensä tilaatte digikuvia?

    Siinäpä kysymys tulikin. Pitäs alottaa kauhea savotta ja plarata kaikki tän vuoden kuvat läpi. Mietin, että josko tilais semmosena kirjana tms, ettei niitä enää kotona tarvis liimailla mihinkään? Mistä te tilaatte kuvia kun tilaatte?
  18. hömppö

    Nyt jos jotakuta kiinnostaa, niin ticketin vaatteita jopa puoleen hintaan!

    Paljon tämän kevään tuotteita puoleen hintaan, outletissä lisäksi toppaa ym. Ticket 2 Heaven: Frontpage

Yhteistyössä