Hakutulokset

  1. U

    Kurinpito yläkoulussa - keinoja opelle

    Huomasin toisesta keskustelusta että sinäkin erityisopettajana, minä tosin yläkoulun puolella. Tiukka linja minunkin mielestä hyvä, mutta omaa vastuuta haluaisin lisätä oppilaille - pian on edessä jatko-opinnot, jossa ei enää omaa turvallista opea neuvomassa joka käänteessä.
  2. U

    Kurinpito yläkoulussa - keinoja opelle

    Hei, Olen opettajana yläkoulussa ja kyselen mielipiteitänne vanhempina oppilaiden motivoimiseen ja myös kurinpitoon. Käytän mielelläni porkkanoita mutta välillä myös keppejä tarvitaan. Onko tilanteita, joissa nuori on viestinyt kotona, että opettajalla liian vähän kuria työskentelyrauhan...
  3. U

    vielä toivoa???

    Lapsi ei ikävä kyllä nuku perhepedissä ollenkaan :( ollaan sitäkin kokeiltu, mutta ilmeisesti sairautensa takia havahtuu helposti ihan pienimpäänkin ääneen. Auton tasaisen hurinan kun saisi jotenkin yhdistettyä lapsen sänkyyn...se taitaisi olla ainut ratkaisu. Siinä olisi jollekin patentin paikka :)
  4. U

    vielä toivoa???

    Heips, kyselisin teiltä jo vähän isomman lasten vanhemmilta neuvoja. Eli onko kenelläkään ollut niin, että lapsi vielä vajaan vuoden vanhana ei ole osannut/pystynyt nukahtamaan sänkyynsä, mutta on sitten jossain vaiheessa kuitenkin oppinut....mieluummin ennen murrosikää? Meillä lapsi on nyt...
  5. U

    Hei nukkekoti immeiset.....

    :attn:
  6. U

    kavereita??

    Terve! Nyt ois hakusessa kavereita niin ulkoiluun ku kahvitteluun!Eritoten kaipaan ulkoiluseuraa,lenkkeilyseuraa mutta ihan muunlaisetkin kamut ovat tervetulleita! :D Minulla on 4-vuotias tyttö ja asumme länsi-helsingissä. Ilmoittelehan itestäs!

Yhteistyössä