Hakutulokset

  1. N

    onkohan se kalevalkorun semmonen paksu ketju, johon laitetaan sellainen hela, jossa on erilaisia kiviä

    :D Mulla on Kalevalakorun äiti-lapsi -koru. Ei vaan ole se heloihin kuuluva ketju vaan eri ketju. Hopeisena ja oma hela kummastakin lapsesta. Tykkään ihan älyttömän paljon enkä kyllä välitä yhtään vaikka joku ei siitä pitäisikään. Makuasioista ei voi kiistellä. Ja en ole siivooja tai lähihoitaja ;)
  2. N

    Unista tietäviä? Olen niin järkyttynyt...

    No en niin tiedä unista, mutta tuosta valvomisesta ja turhautumisestahan se varmaankin johtuu. Pahimpana valvomiskautena vauvan kanssa ajattelin joskus, että kohta heitän vauvan ikkunasta ulos... Mutta ei se mitä ajattelee, vaan se mitä tekee. Ikinä en oikeasti olisi voinut niin tehdä tai...
  3. N

    ISOJEN TYTTÖJEN kevennysketju ( yli30 kglaihdutettavaa)

    Minäkin haluaisin liittyä :) Pituutta on 166 cm ja painoa arvelen olevan 90-95 kg. Meillä on ollut puntari nyt joko rikki tai siitä on paristo loppunut, jo useamman kuukauden. Olen yrittänyt vältellä puntarille menoa ja painon näkemistä, joten en ole edes katsonut alkaisiko toimimaan pariston...

Yhteistyössä