Hakutulokset

  1. K

    ISOJEN TYTTÖJEN kevennysketju ( yli30 kglaihdutettavaa)

    Minä jatkan vasta ensi vuoden puolella laihdutusta ja punnituksia. Nyt menee ihan höpöksi syömiset, kaikkea hyvää kun on koko ajan tarjolla. Ihanaa joulua kaikille. :heart:
  2. K

    ISOJEN TYTTÖJEN kevennysketju ( yli30 kglaihdutettavaa)

    Kuoliko tämä ketju? Paino tänään 89.2 kg, olen viis veisannut syömisistäni mielialan vuoksi. :(
  3. K

    ISOJEN TYTTÖJEN kevennysketju ( yli30 kglaihdutettavaa)

    88.8 kg, viikonloppu meni rehellisesti ryypätessä ja siinä kului myös sipsiä ja muuta höttöä. Linnanjuhlia katsotaan ja varmaankin ruokana kermaperunaa, tänään en laihduta. :D
  4. K

    ISOJEN TYTTÖJEN kevennysketju ( yli30 kglaihdutettavaa)

    89.2 kg näyttää tänään. Pudotusta ei ole paljon, meni viikonloppuna vähän syömiseksi PMS:n takia. (seliseli :D )
  5. K

    ISOJEN TYTTÖJEN kevennysketju ( yli30 kglaihdutettavaa)

    :D Kevennykseksi: 1. Jos syöt jotakin, eikä kukaan näe, siinä ei ole kaloreita. 2. Jos juot kevytlimsan ja syöt suklaapatukan, kevytlimsa mitätöi suklaapatukan kalorit. 3. Jos syöt toisen henkilön kanssa, etkä syö enempää kuin hän, kaloreita ei lasketa. 4. Lääkkeeksi syödyn ruoan kaloreita...
  6. K

    ISOJEN TYTTÖJEN kevennysketju ( yli30 kglaihdutettavaa)

    Tervehdys kaikille! :) Minä pääsin uusille pienemmille kymmenille, paino nyt 89.6 kg, olen oikein tyytyväinen. Minulla taktiikkana 1500 kaloria päivässä, aika hyvin olen pysynyt siinä. Joinakin päivinä jää vähän alle, toisina mennyt pikkuisen yli. Vatsa ottaa hyvin nyt vastaan runsaan...
  7. K

    ISOJEN TYTTÖJEN kevennysketju ( yli30 kglaihdutettavaa)

    91.4 kg näytti vaaka, eli -600g. Olen aavistuksen pettynyt, toivoin kilon lähtöä. No mutta suunta alaspäin kuitenkin. :)
  8. K

    ISOJEN TYTTÖJEN kevennysketju ( yli30 kglaihdutettavaa)

    Mitens minä olen kadonnut listalta vaikka aloitin heti ekana päivänä?
  9. K

    ISOJEN TYTTÖJEN kevennysketju ( yli30 kglaihdutettavaa)

    Tulen mukaan! Lähtöpaino 92 kg, tavoite 65 kg

Yhteistyössä