Hakutulokset

  1. P

    APUA,HAMPAAT TIPPUU SUUSTA!!

    Tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu.. Oon ollut ihan pikkupennusta asti hammaslekuri kauhuinen kun joskus on pidetty penkissä väkisin :'( .. Voimia sinulle.. :hug:
  2. P

    Miksi eräs P:llä alkava nikki on aina kuin myrkyn niellyt?

    Mäkin alan P:llä, mut ei mulla ole juurikaan kavereita täällä. :(
  3. P

    paljonko voisi pyytäää

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  4. P

    Mitä selainta käytät?

    Flock selainta käytän.. :D vähän vanha kysely mut mitä sit =)
  5. P

    Miksi elätte parisuhteessa, jos haluatte omaa aikaa?

    Meillä on just päinvastoin.. Minä menen paljon ja ukko on kotona ja ihan mielellään on kotona.. Tälläsiäkin miehiä on.. :heart:
  6. P

    Muumimukit kallistuneet

    \ Rekolan kirpparilt Vantaalta saa uusia muumeja alta 9?:n.. Kulhot maksaa öö oisko ollu 12?..
  7. P

    Eka synnytys nopea, onko toinen vielä nopeampi?

    http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=647489 kato sieltä..
  8. P

    TOTUUS MIKSI PELKOSEKTIOIDEN MÄÄRÄT LISÄÄNTYVÄT

    ja mun miehen äiti joka on muakin lyhyempi, oon ite 160cm.. se on joku 155cm, eikä sillä ollu raskausaikana mitään diabetestä eikä muutenkaan syöny ku norsu,mut ukko ku synty niin oli pikkasen päälle 5kg ja 55cm.. samaa luokkaa oli ukkoni pikkusisko, vähän isompikin.. Napis oli yli metrin...
  9. P

    TOTUUS MIKSI PELKOSEKTIOIDEN MÄÄRÄT LISÄÄNTYVÄT

    \ Mun "kaverilla" on ollu 6 vuotiaasta asti diabetes, sai pojan joka oli 3400g ja 51cm.. että repikää siitä.. En kyllä yhtään tiiä mitä/miten se on syöny, mut ei se sokeritauti takaa isoa vauvaa..<br><br>
  10. P

    Kuinka pitkä synnytys???

    mulla 1. 6h 28min ponnistus 18min 2. 3h 10min ponnistus 4min 3. 2h 30min ponnistus 3min 4. 10h 30min ponnistus 3min..
  11. P

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 27, Ukko 23, Tyttö vajaa 9v, Tyttö 4v 6kk, Poika 2v 8kk ja Tyttö ½v.. Yhes ollaan oltu noin 5 vuotta.
  12. P

    Äitejä jotka syntyneet 1979?

    \ ????????????????????????????
  13. P

    Calmette...

    mulle tuli jo sairaalassa 29.5 mut nyt vasta laitoin tänne ku en oo aikasemmin tääl ollu..
  14. P

    Kalvokiinnitteinen napanuora

    mulla oli raskauden alussa eli viime vuonna joskus marraskuussa viikoilla 6-8 veristä vuotoa joka meni ohi sitten onneksi,eikä tullut myöhemmin enää vuotoja... Vauva syntyi 29.5.06 viikkoja oli 36+6 pienikokoisena 2350g ja 45cm vesien menolla lähti tulemaan.. Onko teillä muilla ollut...
  15. P

    Calmette...

    sitä ei muuten pistetä sairaalas enää...
  16. P

    Äitejä jotka syntyneet 1979?

    Minä myös syntyny 79 ja Vantaalla majaillaan... Lapsia 4.. :) Lapset 2/98 tyttö 6/02 tyttö 3/04 poika 5/06 tyttö ja isi 8/83 poika :laugh: <br><br>

Yhteistyössä