Hakutulokset

  1. Ärsyttävä Pikkunälkä

    Olen uusi palstalla, kysy mitä vain :)

    mutta nyt saa vastaukset jäädä sikseen, irroitan itseni pois tästä koneelta loppupäiväksi ja palaan ehkä illalla uudelleen :P
  2. Ärsyttävä Pikkunälkä

    Olen uusi palstalla, kysy mitä vain :)

    Emmä osaa sanoa, ajattelin nyt vaan että on vihdoinkin korkea aika :D
  3. Ärsyttävä Pikkunälkä

    Minkälaiset ja monetko toppavaatteet ja talvikengät teidän lapsilla on?

    2 toppapukua ja 2:t talvikengät. Toppapuvut ovat merkkiä Ticket ja Colorkids. Ja sitten talvikengät ovat Viking-goret ja Lassien talvisaappaat. Talvihanskoja on sit enemmän, on reimaa, lassieta ynnä muuta. Ja hattuja on niin paljon etten niitä rupee tähän latelemaan :P
  4. Ärsyttävä Pikkunälkä

    Olen uusi palstalla, kysy mitä vain :)

    Kiitos :D Ja joo, oon kyllä huomannut tän palstan ilmapiirin.. Onneks tää on vaan tätä internet elämää :D Alogma, kysele pois vaan :D
  5. Ärsyttävä Pikkunälkä

    Olen uusi palstalla, kysy mitä vain :)

    Olen varmasti joskus vastaillut joihinkin ketjuihin omat mielipiteeni, mutta uusia aloituksia en oo kyllä ikinä tehnyt. Kerta se on ensimmäinenkin ;) Ja tein tän aloituksen siksi koska täällä on niin paljon vakkarikävijöitä ja haluan että muut tietävät "kuka" olen ja mistä tulen, koska kyllähän...
  6. Ärsyttävä Pikkunälkä

    Olen uusi palstalla, kysy mitä vain :)

    En ole tappelumielinen, ainakaan omasta mielestäni. Ja taidan olla liian "kiltti" palstajulkkikseksi :D Wt, siis white trash? Kai mä jonkinasteinen wt olen, seki riippuu ihan siitä miten toiset sen määrittelee :) Ja joo, nainenhan minä olen.
  7. Ärsyttävä Pikkunälkä

    Olen uusi palstalla, kysy mitä vain :)

    Asun etelä-Suomessa, ja olen ammatiltani lastenhoitaja, teen keikkahommia eri päiväkodeissa. :) Korjaan, siis lähihoitaja olen, tykkään vaan käyttää tota lastenhoitaja-nimitystä enemmän :D
  8. Ärsyttävä Pikkunälkä

    Olen uusi palstalla, kysy mitä vain :)

    En kukaan :) Vuoden päivät oon harmaillu ja seurannu viestiketjuja, en kyllä muista oonko kertaakaan vastannut mihinkään.
  9. Ärsyttävä Pikkunälkä

    BB suosikki ja inhokki-kysely?

    En ole tällä viikolla seurannut BB:tä, mutta suosikkini on Sebastian ja toivon että hän voittaa kisan :) Inhokki vaihtelee.. Tällä hetkellä ainakin bb-uutisten perusteella eniten raivostuttaa Ben :$
  10. Ärsyttävä Pikkunälkä

    Minkä rotuinen koira teillä on?

    Lyhytkarvainen Mäyräkoira.
  11. Ärsyttävä Pikkunälkä

    Mitä ääniä ällöät?

    Oksentamisen ääni. Varsinkin miespuolisilla :x
  12. Ärsyttävä Pikkunälkä

    Maksatko tv-lupaa?

    Sitä mä tarkoitinki, että jos jää kiinni siitä ettei maksa tv-lupaa, eikä myöskään maksa siitä seuraavaa laskua?
  13. Ärsyttävä Pikkunälkä

    Missä asteissa siirrytte käyttämään lapsillanne toppavaatteita?

    Itse vein eilen lapseni aamulla ennen seitsemää tarhaan, silloin oli pakkasta, laitoin toppapuvun mutta vein mukaan vk-puvun.
  14. Ärsyttävä Pikkunälkä

    Oletteko kieltäneet lapsiltanne Peppi-kirjat?

    Joo, Alfred J kwak on hyvä esimerkki siitä. "Mitä sinä sanoit, NEEKERIANKKA" "Kuulkaahan minä en istu mustien ankkojen pöydässä" "Saat viipyä maassamme kaksi päivää, ja nekin vain siksi että olet valkoinen" Laittakaa Youtubeen hakuun "Rasismia Alfred J Kwakissa" Niin pitäis pari pätkää löytyä
  15. Ärsyttävä Pikkunälkä

    Maksatko tv-lupaa?

    Miten muuten on, jos ei maksa tv-lupaa niin meneekö siinä luottotiedot tms? Kysymykseen vastaan, kyllä maksan.
  16. Ärsyttävä Pikkunälkä

    Mä en jaksa kun naapuri huudattaa lasta keskellä yötä

    no just, voi kaamee paikka.. Lapsen itku nyt valitettavasti kuuluu elämään, jos jotakin häiritsisi mun lapsen itku/kiukuttelu, sais kyllä tupenrapinat siinä vaiheessa. Tai siis jos joku kehtais tulla sanomaa siitä mulle.
  17. Ärsyttävä Pikkunälkä

    Avatar-asiaa, auttakaa uutta palstalaista

    No latasin sitte omalta koneelta kuvan.. :D Ei noi url linkit ynnä muut oo oikeen meikäläisen alaa..
  18. Ärsyttävä Pikkunälkä

    Avatar-asiaa, auttakaa uutta palstalaista

    Kiitos omena :D Eikö kukaan osaa auttaa? :( En jaksa olla täysin kuvaton :D

Yhteistyössä