Hakutulokset

  1. M

    Bravado The Body silk seamless imetysliivi, kukaan hankkinut?

    Mä tilasin s-koon liivit. Normaalisti käytän liiveistä riippuen 70C tai D. Nuo kyseiset liivit on ollu mulla ainoastaan kiinni löysimmällä ja kireämmälle saa vielä monta senttiä. Ainahan ne voi palauttaa jos ei sovi! mä olen ollut todella tyytyväinen ja tilaan vielä toisetkin ennen kun vauva syntyy.
  2. M

    skidi Herkules VAI Britax B-Smart?

    Nyt kaivattaisiin kokemuksia skidin Apollo 3 in 1 yhdistelmärattaista ja Britaxin B-smart yhdistelmistä! Rattaat tulee maalle ja kaupunkiin. Joten sais liikkua kivasti ja täryyttämättä myös soralla. Britaxiin sai myös autoon liitettävän telakan kaukalolle. Mietityttää nyt kuitenki kumpi...
  3. M

    ~~ *Oulunseudun Odottajat 2011-2012* ~~

    Onnittelut Mesikämmen! :) Me käytiin taas tänään neuvolassa. Pikkusen sydän äänetki löyty, vaikka neuvolan täti sanoi että viiikoja vasta sen verran ettei niitä välttämättä heidän koneella kuulu. Malla ja pikkunen 9+4
  4. M

    ~~ *Oulunseudun Odottajat 2011-2012* ~~

    Me käytiin eilen meri-oulun neuvolassa varhaisultrassa ja siellähän se pikkunen köllötteli. Viikkoja on 8+3 ja kaikki hyvin :)
  5. M

    ~~ *Oulunseudun Odottajat 2011-2012* ~~

    Huoh. Täällä käytiin neuvolassa ultrassa. Mitään ei oikein näkyny. Turhauttavaa. Nyt on sitten varattu ensiviikolle aika meri-ouluun varhaisultraan. Raskaus ei sitten vissiinkään ole niinkään pitkällä ku on neuvolassa laskettu, kun sillä ultralla ei näkyny vieläkään. Nyt oltas ekojen laskujen...
  6. M

    Epävarma olo tästä raskaudesta

    Mulla kävi vähän samalla tavalla. Tein testin noin 23.10 joka oli nega. Testasin uudelleen 1.11 jolloin sain vahvan positiivisen testin ja tein seuraavana päivänä uudelleen digitaalisella joka antoi raskaana 2-3 viikkoa. Mulla oli viimeset kuukautiset 9.9. jonka mukaan oltas menossa rv 10+2...
  7. M

    ~~ *Oulunseudun Odottajat 2011-2012* ~~

    Me käytiin maanantaina ekaa kertaa neuvolassa. Laskennallisesti oltas menossa nyt 10+0 mutta mun epäsäännöllisten menkkojen takia arvioitiin että ollaan ainakin kaks viikkoa jäljessä ja kun ultralla katsottiin niin ei vielä näkynyt kuin musta kohtu jossa oli jotain vaaleaa. Ensiviikolle uusi...
  8. M

    <3 Oululaiset odottajat <3

    Minäki ilmottaudun mukaan! Olen 23v Muhoslainen. Plussasin 1.11 ja esikoista odotan ja eka neuvola aika ois maanantaina. Viikkoja en nyt tarkalleen ossaa laskia ku mun viimmeset menkat alko 9.9 ja sitä edellinen kierto oli 41 päivää ( oli eka kiero ilman ehkäsyä). Aina ollu epäsäännölliset...
  9. M

    Rv 6+1 ja hetkittäiset kuukautiskivut

    Samoja oireita minullakin! Alkuun mahakivut kesti pari viikkoa nyt vain satunnaisesti. Oon huomannu sen että kun rehkii liikaa niin alkaa maha vaivaamaan.
  10. M

    Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

    Minä plussasin 1.11.2011 :) Esikoinen meillä. Raskaus viikkoja arviolta menossa 5-6. Ikää mihellä että minulla 23v.
  11. M

    Nuvaringin jälkeen - menkat hukassa

    Mä pidin aina 2 rengasta putkeen kovien menkka kipujen takia. Kun jätin viimeisen renkaan pois heinäkuun lopussa odottelin ekoja menkkoja syyskuun 9 päivään asti eli kiero oli reilut 45 päivää. Toinen kierto venyi 50 päivän mittaiseksi ja sitten tein positiivisen testin. Tuossa ekassa...

Yhteistyössä