Hakutulokset

  1. T

    Mistä heliumia ilmapalloihin? Mitä maksaa?

    Meillä on tytön 8-vuotis synttärit parin viikon päästä ja haluttaisiin heliumpalloja juhliin ja vieraille mukaan muistoksi. Mistä mahtaisin saada heliumia ja kuinkahan kallista lystiä on? Onko kellään tietoa tai kokemusta?
  2. T

    Laita kuva jostakin IKEAN kivasta, hienosta, kekseliäästä jutusta. Mieluiten juuri SUN kodista, itse kuvaamasi kuva.

    En seuraa mitään blogia, enkä kirjoita sellaista. Joskus hyvin satunnaisesti olen vilkaissut jotain, mutta yhtäkään en osaisi nimeltä mainita. Blogit ei taida olla minun juttuni. Mutta kivaltahan tuolla vaikutti.
  3. T

    Laita kuva jostakin IKEAN kivasta, hienosta, kekseliäästä jutusta. Mieluiten juuri SUN kodista, itse kuvaamasi kuva.

    Ei tunnu yhtään tummalta kun keittiö on toisessa päässä tilaa, joka on muuten lattioita, seiniä ja kattoja myöten valkoinen, lisäksi suuret ikkunat tuovat paljon valoa ja illemmalla voi napsauttaa valot päälle, joita on runsaasti. Pimeällä tumma on tunnelmallinen valaistuna. Pienessätilassa...
  4. T

    Laita kuva jostakin IKEAN kivasta, hienosta, kekseliäästä jutusta. Mieluiten juuri SUN kodista, itse kuvaamasi kuva.

    Kas, teillähän on yllättävän hyvä maku ;) Tämä sopii kyllä moneen tilaan...
  5. T

    Laittakaa itsestänne kuvia, missä olette mielestänne kauneimmillanne =)

    Parin vuoden takaa. Nykyään hiukset hieman tummemmat.
  6. T

    Perhepäivähoitajat huom!

    Tyhmä kysymys, mutta jos on alueella missä ei bussit kulje, niin saako hoidokit ottaa oman auton kyytiin? Sii tarkoitan, että jos olis reissuja tapahtumiin, luistelemaan yms.?
  7. T

    Käyttääkö kukaan/ onko kukaan kokeillut yötäpäivää-piilolinssejä?

    No ku meniski vaan 15sekuntia. Miullon rakennekynnet ja kun niitten kans yrittää laittaa piilaria, niin sinne alle on ehtinyt kerääntyä jo miljoona karvaa ja sitten koetat niillä kynsillä raapia sitä piilaria pois ku piilarin alla olevat karvat pistelee silmiä. Sitten onki silmät jo aivan...
  8. T

    Pitääkö silikoneista kertoa neuvolassa?

    kaverini ei voinut imettää, kun oli silikonit. Hän sai jotain tabletteja jottei maito turhaan nousisi rintoihin ja aiheuttaisi siten turhaa kipua ja tulehdusta. Ajatellen siis, että jos maitorauhaset eivät pääse tyhjentymään, tiehyet on poikki tms.
  9. T

    Käyttääkö kukaan/ onko kukaan kokeillut yötäpäivää-piilolinssejä?

    Kauanko olet käyttänyt? Kuinka pitkään olet antanut linssien olla silmissä? Aristavatko silmiä? Mitä merkkiä kokeilit? Itseäni ärsyttää simälasien käyttö, mutta en jaksa kokoajan pelata piilareidenkaan kanssa. Joten ajattelin olisiko näissä ratkaisu. Silmäleikkaukseen ei ole varaa.
  10. T

    Kumman laittaisit kuivausrummun vai kuivauskaapin?

    No kuivauskaapin kannalle olen tullut itsekkin. Ihmettelin vain, että onko siinä jotain vikaa kun on niin vähän myynnissä. Rumpuja löytyy joka liikkestä, mutta kaappeja tosi harvasta ja silloinkin on tyyliin vain yksi malli. Mietin vain että onko tähän olemassa jokin syy, mitä en hoksaa...
  11. T

    Kumman laittaisit kuivausrummun vai kuivauskaapin?

    Pitäis päättää kummanko ottaisin. Miksi kuivauskaappi on parempi kuin kuivausrumpu tai toisinpäin? Mikä teillä on? Molemmat kenties?
  12. T

    Kuvittele tilanne ja kerro miten teidän perheessä toimittaisi

    Sanon että "Muistatkos rakkaani, mitä tästä on sovittu?" Mihin tyttö vastaa "että kaikkea pitää maistaa." johon minä jatkan "tykätä ei tarvi, mutta maistaa pitää.". Ja sitten tyttö maistaa nyrpeä ilme naamallaan ja joko tykkää tai on tykkäämättä. Yleensä tykkää ja siihen tuumaan "että ei...
  13. T

    G:Muuttiko kahvin hinnan kallistuminen kahvipaketin merkkiä teidän perheessä?

    Juhlamokkaa ja presidenttiä juodaan. Itse tykkään enemmän tuosta juhlamokasta. Costa ricoista, kultakatriinoista yms. en tykkää, joten en niitä osta. Kahvia kuluu meillä pari paketia viikkoon. Niin ja reilua kahvia tulee ostettua ihan vain kannatuksen vuoksi, vaikka maku ei aina ole ollut...
  14. T

    Gallup: Miten nukutatte lapsenne?

    Tyttö 7 vee. Luen iltasadun. Sitten pusitaan ja sitten tyttö alkaa nätisti nukkumaan. Menee n. 5-10 min. ku nukahtaa itse. Tämä toistuu joka ilta n. klo 9. Sama rutiini ollut jo reippaasta vuosikkaasta. Eikä koskaan ole tarvinnut iltaisin tapella nukkumaan menosta. Joskus harvoin, jos on...
  15. T

    Mitäs lemmikejä teillä on? KUVIA niistä!!

    Se on katos kun tuli toinen uros taloon, niin tän meidän pienemmän piti koettaa esittää pomoa ja murista tiensä brunon kupille. Nyt se on jo hoikempi, ku on tottunut jo bruunoon. Nää katos lihoo nää pienet koirat nii äkkiä. Parissa viikossa kuule hurahtaa makkaraksi. Sitä myökin on naurettu, ku...
  16. T

    Mitäs lemmikejä teillä on? KUVIA niistä!!

    Meillä on mennyt tosi hyvin. Ei kerrassaan mitään ongelmia. Ja niin kultainen koira. Tosi hyväluonteinen ihmisiä koiria ja ihan mitä tahansa kohtaan. Ei hätkähdä mistään. Meidän muksu sanoo brunoa halikoiraksi ja milo on temppukoira.:) Aivan huippupaketti :heart: Meinataan ottaa seuraavatkin...
  17. T

    Mitäs lemmikejä teillä on? KUVIA niistä!!

    Somia gerbuja Woltilla. Ihania ovat.:heart: Meilläkin oli joskus gerbuja. Parhaimmillaan n. 20 kpl. oli agouteja, smokeja,lilakkia, siamese.. Joskus vielä niitäkin tahtoisin. Ovat niin mukavia.
  18. T

    Mitäs lemmikejä teillä on? KUVIA niistä!!

    Meillä on kaks koiraa, russeli ja sitten sellainen mastiffisekoitus Espanjasta (katukoira). Saanko esitellä Bruno (isompi) ja Milo (pienempi): [/URL][/IMG]

Yhteistyössä