Hakutulokset

  1. M

    Turkulaiset:perustetaan ryhmä!

    Moikka! =) Kaikki ketkä eivät viime kerralla päässeet mukaan, mutta ovat kuitenkin jatkossa tulossa laittakaa mulle privaa niin saatte lisätietoa ens viikon treffeistä =)
  2. M

    Turkulaiset:perustetaan ryhmä!

    Kuten varmaan huomasitte me ei päästy tänään paikalle :ashamed: Ens viikolla yritetään taas olla mukana =)
  3. M

    Turkulaiset:perustetaan ryhmä!

    Moikka! Tosiaan kaikki mukaan haluavat voivat tulla paikalle(= Wikken kahvila) maanantaina klo 11. Jos myöhästyy ei sekään haittaa, kyllä porukan varmasti tunnistaa ;) Joten kaikki ketkä kyselivät mahdutteko mukaan, niin KYLLÄ, rohkeasti vaan paikalle =) Onkin kiva nähdä millainen "lauma"...
  4. M

    Turkulaiset:perustetaan ryhmä!

    Heipparallaa =) Tänään paikallaolleiden kanssa sovittiin uudeksi treffipäiväksi ensviikon maanantai, jälleen Wikken kahvilassa ja aikakin olis sama eli klo 11.00 Kaikki mukaan haluavat rohkeasti paikalle, niin katsotaan millainen porukka saadaan kasaan :) Vähän oli puhetta, et jossain...
  5. M

    Turkulaiset:perustetaan ryhmä!

    Mulle käy myös tuo maanantai, et tulossa ollaan =)
  6. M

    Turkulaiset:perustetaan ryhmä!

    Mua kiinnostais myös =) mulla pojat 3,5-vuotias sekä kohta 7kk. Turussa asutaan
  7. M

    Turun "Mammakerho"

    Huomenta! =) mä sain kun sainkin auton käyttöön täksi päiväksi, et saadaan bussiruuhkaa vähän pienemmäksi vaunujen osalta. Anne, laitatko mulle osoitteen vaikka privana, et tiedän minne sielä ajelen ;)
  8. M

    Turun "Mammakerho"

    Onnittelut AnnaK:lle! =) Tulossa ollaan edelleen, voi olla, et saan auton käyttöön, mut ihan varmaksi en uskalla vielä ilmoittaa. :wave:
  9. M

    Turun "Mammakerho"

    Koitetaan päästä tulemaan =) Meillä olis kyllä kans toi rintareppu, mut en oo pitäny poikaa siinä kuin kerran. Sen verran paremmin näyttää vaunuissa vielä viihtyvän. Täytyy sit katsoo sitä miten mahdutaan bussiin, voinhan mä sit tulla myöhemmällä bussilla. Tietty vois myös toivoa autoa käyttöön...
  10. M

    Turun "Mammakerho"

    Moikka!! =) Liityttäis mielellämme mukaan porukkaan, jos vaan sopii. Näin syksyn tullen olis mukava tavata muita äippälomalaisia ja näin vaikka ennalta ehkäistä syysmasista. Ja saada tietty vaihtelua päiviin. Osan teistä mä jo olen tavannutkin babybiossa ;)

Yhteistyössä