Hakutulokset

  1. pikkumyy1

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    En tiedä lukeeko tätä enään kukaan? Mutta näköjään kirjottelin 40+3 tänne, että olin luutunnut parvekkeen lattiasta kattoon ja kävin edelleen koiran kanssa lenkillä 2 kertaa päivässä, eikä mitään oireita ollut synnytyksen lähenemisestä. No kuitenkin sitten synnytys käynnistyi tästä 2 vuorokautta...
  2. pikkumyy1

    Ekan lapsen syntymän kesto?

    Papereihin merkattiin synnytyksen kestoksi 10h, mutta siitä lähtien supparit oli 5 min välein. Supistukset alkoivat kuitenkin säännöllisesti heti, mutta harvemmin, eli kokonaiskesto 22,5 h. Ponnistusvaihe oli 20min ja jälkeiset 15 min. =)
  3. pikkumyy1

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Moikka! Juu ei mullakaan mitään sitä vastaan, että jatketaan keskustelua vielä täällä lokakuisten puolella :) Kyllä täällä vielä kuulutaan myös mahakkaiden joukkoon. Tänään taas neuvolakäynti. Kaikki hyvin. Ens viikon keskiviikkona on sitten yliaikaiskontrolli, että saa nähdä miten käy. Varmaan...
  4. pikkumyy1

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Heippa! Pääsisinkö vielä liittymään keskusteluun. Meilla LA: 29.10 ja tyttölupaus synnytyssairaala: LS , ensimmäinen. Olikohan siinä kaikki :) Täällä siis menossa nyt 40+1 ja Marraskuun puolelle näillä näkymin mennään :)
  5. pikkumyy1

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Heippa kaikille, ketkä vielä käy täällä :) Täällä minä viimeisten joukossa vielä odottelen, näyttää siltä tosiaan, että joutuu siirtymään vielä marraskuisten puolelle, minkä kyllä jo melkein aikasemminkin arvasin kun LA oli 29.10. Nyt siit 40+1.
  6. pikkumyy1

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Heissan! Täällä ollaan 39+6. Eikä minkäännäkösiä oireita, että synnytys olisi lähellä. Tosin eihän sitä tiedä, kuinka nopeasti sitten edetään, jos itsestään lähtee käyntiin. Meillä on 41+2 äitiyspoliklinikalla yliaikaiskontrolli. Vähän kyllä jännittää kun ovat ennustaneet meidän vauvasta hiukan...
  7. pikkumyy1

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Elokuussa**

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Meni tuo kesä tossa, että en hirveästi ehtiny kirjotella tänne. Lueskelemassa olen kyllä käynyt ainakin viikottain :) Minulle voikin päivittää Tyttölupauksen. Saatiin se silloin kesäkuussa rakenneultrassa :) Mutta olen vahvasti alkanut epäilemään, että josko...
  8. pikkumyy1

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Heippa! Pitkästä aikaa taas ajattelin kirjoitella tänne kuulumisia, on ollut niin kiireistä sekä töissä, että vapaa ajalla. Mulla on se rakenneultra 11.6. Sitä ollaan täällä jännityksellä odoteltu. Neuvolassa kävin taas viime viikolla, siellä ainakin kaikki vaikutti hyvältä. Olen saanut jo...
  9. pikkumyy1

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Heippa pitkästä aikaa taas :) !!! Puhuitte tosta ihon kukkimisesta. Niin täälläkin kyllä on siitä kärsitty. Iho alko kukkia varmaan siinä joskus 6 viikon jälkeen ja nyt viimesen viikon- parin aikana on alkanut helpottaa. Pahimmillaan oli otsa, leuka ja ohimot ihan täynnä pientä näppylää :/ Nyt...
  10. pikkumyy1

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Miramei Paljon voimia ja halauksia sinne!! :hug: Täällä on tiistaina käyty Np-ultrassa. Kaikki oli hyvin. Niskaturvotus oli normaali. Sydämensykkeet nähtiin ja kovaa oli liikehdintä :) Kyllä toi 4D on hieno, kun näkee niin selvästi kaiken. Vaikka toinen on vielä niin pieni. Toivotaan, että...
  11. pikkumyy1

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Hellurei. Liittyisin myös keskusteluun mukaan :) nimim. pikkumyy1, ikä: 24, ensimmäinen, synnytyssair: LS, LA: 27.10 Täällä on neuvolakäyti suoritettu pari viikkoa sitten. Nyt olisi menossa 7+6, eli huomenna siirrytään sitten rv8 :) Varhaisultrassa on käyty yksityisellä lääkäriasemalla ja...
  12. pikkumyy1

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Heissan! Minä haluaisin myös liittyä keskusteluun :) LA: Ei vielä tiedossa, ikä: 24, ensimmäinen, synnytyssairaala ei vielä varma. Sain plussan 23.2. :) Neuvolaan on ensimmäinen aika 1.3. Viikoista en ole vielä varma, neuvolatädin laskelmien mukaan olisi nyt menossa rv7. Mutta kun mulla oli...
  13. pikkumyy1

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Kiitokset kaikille onnittelijoille :) !!!! Miramei siitä on nyt aikaa 2 viikkoa kun viimeksi testasin ja silloin näytti negaa vielä. Tänään kun tein sitten myös sen glearbluen digitaalisen viikkonäyttötestin, niin se näytti että raskaana 2-3. Eli varmaan olisi näkynyt ehkä jo testissä viikko...
  14. pikkumyy1

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Heissan Naiset :wave: En ole vähään aikaan ehtinyt käydä täällä, kun meillä oli muuttorumba. Nyt onneksi se on ohi, asutaan uudessa kodissa ja kaikki tavaratkin on jo purettu pahvilaatikoista :) Jos joku muistaa niin kerroin n.3 viikkoa sitten, että sain vahvan plussan ovistestissä. Tänään...
  15. pikkumyy1

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Galluppiin Ei meilläkään ystävänpäivää vietetty mitenkään, olin itse iltavuorossa ja pääsin 10 kotiin, niin se siitä päivästä :) Mies oli kukkia ostanut kimpullisen, tuolla ne koreilivat keittiön pöydällä kun töistä tulin kotiin :heart: Hyvää ystävänpäivää kaikille !! :flower:
  16. pikkumyy1

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Kävin katsomassa yleareenalta sen "hiljaa toivotut" dokumentin, mitä täällä joku suositteli. Kyllä tuli hyvä mieli niiden puolesta, kun noin pitkän ja piinaavan yrityksen jälkeen kummallekkin pariskunnalle syntyi lapsi :) Ja jännästi vielä toiselle pariskunnalle lapsi sai alkunsa, kun siirtoa ei...
  17. pikkumyy1

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Galluppiin mulla myös pari ystävää ja sisko tietää, että e-pillerit jätetty pois. Myös meidän kummankin vanhemmat. Mutta jos plussa tulisi, niin kertoisin varmaan omalle siskolle ja toiselle ystävälle heti. Vanhemmille vasta viikon 12 jälkeen. Facebookissa en kertoisi varmaan vasta kun olis...
  18. pikkumyy1

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Grill Oot oikeessa, että parempi, ettei sille toiselle puoliskolle puhu asiasta mitään jos on hieman stressaavaa luonnetta. Kyllä mäkin varmaan jatkan ovistikkujen seurailua, mutta en puhu asiasta miehelleni mitään ;)
  19. pikkumyy1

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    KyyneltenHymy Se on muuten jännä juttu, että kaikki aina puhuu siitä kuinka pitäis olla petipuuhissa joka toinen tai joka kolmas päivä, mutta kuitenkin suurin osa tärpeistä tulee just sillon ku ihmiset sitä vähiten odottaa ja ovat olleet vaan kerran tai pari petipuuhissa yhden kierron aikana :)...
  20. pikkumyy1

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Huomasin vasta nyt, että mun kp:t väärin listalla Nyt siis menossa KP 31. Minä myös tilasin ovistikut valmiiksi seuraavaa kiertoa varten. Ajattelin kuitenkin huvikseen perjantaina testata ja se näytti aika haaleata, lauantaina sitten taas alkoi tummua ja eilen oli jo todella vahva viiva, yhtä...

Yhteistyössä