Hakutulokset

1. M

Kertokaapas...

Ollaan mieheni ja kolmen lapsemme (8kk-5,5v) kanssa harkinneet muuttoa Helsinkiin tai lähistölle... eli Helsinki, Vantaa, Tuusula, Järvenpää jne. Kertokaa mulle mitä alueita kannattaa välttää ja mitä suosittelette asumisen kannalta. :)
  2. M

LAHTI!!!

Moi! Tässä äiti joka kanssa kaipailis uusia tuttavuuksia... tietysti lapset myös ;) Minä kohta 25v. ja lapset 5v. 4v. ja 7kk. Mieskin taloudesta löytyy =) Mun meseos: mintsari@hotmail.com :wave:
  3. M

Lahden Riihelä!!!

Mä olen vm. -80 ja mulla on tyttö 12/99, poika 3/01 ja tyttö 10/04. Voit laittaa mulle meiliä mintsari@hotmail.com (mesekin löytyy kyseisestä osoitteesta ) =) :wave:
  4. M

Lahden Riihelä!!!

Moi! Nyt etsittäs täältä Riihelän alueelta kaveria äidille ja kolmelle alle kouluikäiselle lapselle... miksei isällekkin =) Otahan yhteyttä niin sovitaan treffit joku päivä =) =) :wave: :wave:
  5. M

Keskenmenon kokeneet

Moi! Minäkin menetin kaksi pikkuistani (-03, -04) , mutta nyt meillä on jo 5kk ikäinen tyttö, jonka odotus aika oli tapahtuneiden johdosta yhtä tuskaa, jonka jouduin kokemaan ihan yksin. Älä missään nimessä jää mietiskelemään yksin vaan puhu paljon, ei siitä muuten pääse yli... tässä...
  6. M

Mese kavereita vailla:)

Moi! Mulle saa laittaa meseviestiä jos tahtoo =) mä en vaan ite jostain syystä saa liitettyä muita kuin hotmailin osotteita mun listaan :ashamed: mintsari@hotmail.com
  7. M

Lokakuun vauvojen äitejä!

Meillä kanssa kuopus syntynyt lokakuussa (24.10.04). Saa meilata ja mesekin löytyy =) Huom! Muutkin äidit... sekaan sopii :hug: mintsari@hotmail.com :wave:
  8. M

messe/sähkäri kaveria vailla

Heips! Mulle saa laittaa sähkäriä tai meseviestiä kans. Minäkin kolmen äiti. mintsari@hotmail.com :wave:
  9. M

Meseily seuraa =)

Helou!! Kaipaisin uusia mese kavereita! Olen itse 24v kolmen lapsen äiti, saat olla äiti tai lapseton, ja minkä ikäinen tahansa, mies minulla on jo eli uutta en etsi =) Otahan ihmeessä yhteyttä =) mintsari@hotmail.com P.S. Tämä ilmoitus ei vanhene :wave:
  10. M

Lahti ohoi! (ja lähistö)

Moi! Minä (24v) ja lapset (5v. 4v. ja 5kk.) etsittäs uusia tuttavuuksia lahden seudulta. Asutaan Riihelässä ja kulku mahdollisuudet on tällä hetkellä (!) heikot kun mies tarvitsee autoa työmatkoihinsa, mutta jos asut lähellä tai sinulla on auto käytössäsi niin tapaaminen helpompaa :) En ole...

Yhteistyössä