Hakutulokset

  1. M

    Huutista sunnuntaille!!!

    http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=hyvahonka2&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X Finlaysonin päiväpeitto + verhot Marimekon klassikko olkalaukku Verhot olkkariin/makkariin
  2. M

    jollakin tarvetta lasten verhoille???

    \ Vieläkö kappa on myynnissä? Minkä kokoiset päiväpeitot on? laita meiliä mrsbukee @ gmail.com
  3. M

    Riihimäki + lähialue!

    Heippa! Olen 3 lapsen äiti ja olemme muuttamassa Riihimäkeen kesäkuussa. En tunne sieltä ketään joten uudet tuttavuudet olisivat tarpeen. Lapset ovat syksyllä koulunsa aloittava tyttö, kesäkuussa 5v täyttävä tyttö ja ihan kohta vuoden ikäinen poika. Laita yyveetä tai meiliä osoitteeseen...
  4. M

    Pinoon hauskat tositapahtumat ;D

    Soitin kerran tilauksen Josefssonille ja me oltiin just ennen puhelua naurettu mutsin kanssa jollekkin asialle ihan kippurassa. Sain hillittyä itteni puhelun alkuajan ja sit vilkasin mutsin suuntaa ja repesin ihan totaalisesti. Mä nauroin ihan kippurassa ja hoin sinne puhelimeen Anteeks...
  5. M

    löytyykö vm-83 mammoja?

    :wave: :wave: Vantaalla asustellaan ja lapsia on 3. Tytöt -00 ja -02 sekä pikku-ukko -06
  6. M

    -06 SYNTYNEET

    Poika 11.5-06 Klo 00.07 3350g/50cm, pipo 37cm rv 39+5 Kätilöopisto :heart: :heart:
  7. M

    4-vuotiaiden mittoja :)

    Meidän 4v neiti oli viime viikolla neuvolassa 108,5cm ja 17kg. Hoikka tyttö!
  8. M

    Lapsen synt.koko, rv ja montako päivää sairaalassa?

    Tyttö rv 41+1 3285g/49cm, 5vrk sairaalassa Tyttö rv 41+3 3530g/51cm 2vrk Poika rv 39+5 3350g/50cm 1vrk
  9. M

    Nimeantojuhlat

    Moikka! Meillä on sunnuntaina nimiäiset, en oo koskaan ollu sellasissa enkä oo aikasemmin järjestäny.. Saas nähä mitä tulee.. :whistle: Meidän juhlat tulee menemään suunnilleen näin: Ensin kerron nimien taustoista ja sen jälkeen nimi paljastetaan ja sille nostetaan malja. Sitten kuunnellaan...
  10. M

    Synnytysten kestot pinoon

    Esikoinen: 5h45min Kakkonen: 5h Kuopus: 10h37min
  11. M

    kuinka pitkä matka

    n. 2km, eli ei tartte kauan autossa kärvistellä..
  12. M

    miksi meiltä ei kysytty hätäkastenimiä?

    \ Peesi, mä oon nyt menossa kolmatta kertaa kättärille enkä koskaan ole täyttäny neuvolassa enkä sairaalassa mitään esitietolappua missä ois kysytty sairauksia tai hätäkastenimiä
  13. M

    G: kuinka usein tapaatte...

    2-3krt/kk.. Meitä on 5 äippää jotka ollaan tavattu "mammakerhossa" ja jatkettiin sit tapaamisia kerhon loputtua..
  14. M

    Lastentarvike VAntaa

    Mä oon saanu hyvää palvelua Vantaan lastentarvikkeessa. Siellä saa katella rauhassa eikä kukaan tuu tyrkyttämään mitään. Asiantuntevasti meitä on neuvottu turvakaukalon valinnassa ja kerto hyvin tulevista väreistä yms.. Mua ärsyttää sellanen kauppa jossa ei saa vaan katella, vaan heti myyjä...
  15. M

    Hyvä rintapumppu?

    Kiitokset vastauksista! Taidan hankkia tollasen Aventin pumpun jos sitä kerta pystyy käyttämään yhdellä kädellä! =)
  16. M

    Hyvä rintapumppu?

    Mulla oli esikon ja kuopuksen aikana sellanen Ainun käsikäyttönen pumppu mut en tykänny siitä vetosysteemistä.. Nyt ois hakusessa helppo käyttönen käsikäyttönen pumppu, suositteluja? Mikä on hyvä ja helppo käyttää?
  17. M

    [b]puistoseuraa helsinki[/b]

    Kumpulasta :wave:
  18. M

    Hätäkaste nimet

    Mä en oo tosiaan joutunu koskaan täyttämään mitään esitietolomaketta.. :o Tää on sentään jo 3.lapsi ja samaan sairaalaan mennään taas.. Ehkä Kättärille menijät ei täytä mitään lomakkeita.. :/
  19. M

    Hei nukkekoti immeiset.....

    Keittiönoita Kiitti vinkistä, kävin jo nettisivuilla ja taidan ens viikolla suunnata minimaailmaan kuolaamaan.. Pitäis ostaa jotain huonekalujakin sinne, tällä hetkellä siellä ei oo muuta ku tällänen hella

Yhteistyössä