Hakutulokset

  1. A

    Imetyksestä

    Ja niin ja kannattaa kysyä neuvoa täältä imetystukilistalta: Imetystukilista.net - Imetystukilista Sinne pitää erikseen ensin rekisteröityä mutta nopeasti tulee vastauksia ihmisiltä ku laittaa kysymystä sinne listalaisille.
  2. A

    Imetyksestä

    Heippa! Mulla tippui hemoglobiini synnytyksen jälkeisenä päivänä ensin 80 ja seuraavana päivänä 72. Sainkin 2 pussillista punasoluja ennen kuin pääsimme kotiutumaan. Minulle ei mainittu synnärillä mitään tästä, että matala hemoglobiinipitoisuus hidastaisi maidon nousemista. Ja alun parin...
  3. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Kuulostaa kyllä mun korvaa tosi oudolta että yölläkin pitäisi herättää 2 tunnin välein syömään?! Synnärilläkin tuo väli oli 4 h.. Vauvasi tosin on vielä hyvin pieni mutta silti. Mutta tuosta rintakumista. Meillä on imetetty rintakumin kanssa nyt aikalailla koko ajan, jo 3 kk. Alkuun...
  4. A

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Meillä oli tänään 3 kk neuvola. Pituutta ja painoa oli tullut 63 cm ja 6880 g. Rokotteetkin otettiin. Käyttekö vauvojenne kanssa jo jossain "harrastuksissa" ? Itse olen miettinyt kevätkaudelle ilmottautua vauvajumppaan ja -muskariin, myös BabyBrasil kiinnostaisi. Vauvauintiin ollaan myös...
  5. A

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Hei! Täällä olis uusi keskustelija, jos näin kesken saa liittyä mukaan :). Meidän neitokainen syntyi 14.8, pituutta 52 cm ja painoa 3890 g. Nyt 2 kk neuvolassa oli painoa jo 6050 g ja pituutta 60 cm. Nyt ikää siis neitokaisella 2,5 kk. Yöt on meillä nukuttu alusta asti todella hyvin ja jo...

Yhteistyössä