Hakutulokset

  1. M

    Voisko joku auttaa korvakuumemittarin käytössä

    Elikkä meillä on braunin korvakuumemittari (ei ole käyttöohjetta, kun ostettiin käytettynä). Nyt tässä näkyy farenheitit (tai miten se nyt kirjotetaankaan), miten saan celsiukset takasin?
  2. M

    Kumpi parempi?

    15 vuotta vanha Aktan istuin vai uusi carenan istuin? Anoppi on sitä mieltä, että tuo vanha, koska eihän halpa voi olla hyvää. Olen tässä katellu anopin autoon uutta istuinta, kun minusta se vanha istuin ei oikein näytä luotettavalta. Ja kun se tulee anopin autoon, niin en voi siihen hirveesti...
  3. M

    Kertokaas mitä ruokaa laitan tänään

    Elikkäs jauhelihasta pitäs jotain väsätä. Keittoo oli viikonloppuna ja makronilaatikkoo ja lihapullia oli viime viikolla ja kastikkeesta en juts nyt välitä, niin haluaisin nyt jotain muuta. Antakaas ideoita.
  4. M

    Paljonko maksaa

    tempur tyyny?
  5. M

    leikkimökistä

    Onko teillä leikkimökki samanvärinen, kuin talo vai onko lapset saanu vaikuttaa leikkimökin väriin? Tänää appiukon kanssa puhuttiin leikkimökin väristä ja appiukko oli sitä mieltä, että samanvärinen, kuin talo ja minä olin sitä mieltä, että tyttö voi itse valita värin. Tietysti joku valitsee...
  6. M

    suositelkaa rattaita

    Tällä hetkellä meillä on Brio Duo yhdistelmät ja haluaisin vaihtaa hieman kevyempiin rattaisiin. Ainoat vaatimukset on että työntösuuntaa saa vaihdettua joko istuinta kääntämällä tai sitten heittoaisa. Ja selkänojaa pitäs saada enemmän säädettyä kun noissa brioissa
  7. M

    munattomia leivonnaisia

    tietääkö joku mistä löytyis
  8. M

    marco vera

    Onko kellään kokemusta Marco Vera rattaista? Onko niissä vettä hylkivä kangas ja saako niihin ilmakumirenkaita? Olen katsellut myös Simo Bertinin rattaita. Onko niissä vettä hylkivä kangas? Ja rattaiden pitäisi olla myös laadukkaat
  9. M

    jovi nature

    Onko kellään kokemusta Jovi Nature rattaista? Onko laadukkaat? Meillä ois rattaitten hankinta edessä, eikä ois hirveesti rahaa laittaa niihin.
  10. M

    lastentarvikkeita ulkomailta

    onko kukaan ostanut rattaita tai turvaistuimia suoraan ulkomailta? tuleeko halvemmaksi kuin suomesta ostettaessa ja tuleeko muita lisäkuluja kuin rahti?

Yhteistyössä