Hakutulokset

  1. A

    Turhauttaa!!

    Turha sinun on hermostua jos toiset yrittävät auttaa. Luulisi painon tippuvan terveellisellä ruokavaliolla ja suht kovalla urheilulla jos on niinkin paljon kuin 30 kiloa ylipainoa. Joko syöt liian vähän tai sitten olet hyvä huijaamaan jopa itseäsi. Tarkista tilanne, laske kalorit niin olet...
  2. A

    Raumalta ketään?

    täällä kolmen lapsen äiti rauman lähiympäristöstä..(kaksi isompaa koulussa ja nuorimman 1v 7 kk kanssa vielä kotosalla.) Olen itse 30 vuotias..laitappa y-viestiä, mikäli innostut! Kiva huomata että raumalaisia näinkin paljon ehdolla :) Meilaillaan! :wave:
  3. A

    piristystä arkeen,meilailu kaveria?

    Laittakaa äiti29 ja kamsku 73 ensin y-viestejä.Mulla kun tämä sähköpostipuoli on aivan täynnä nyt ja toiseksi olen vaihtamassa kokonaan osoitetta niin annan sen sit kun kaikki valmista..ok?
  4. A

    piristystä arkeen,meilailu kaveria?

    Olen kolmen lapsen äiti satakunnasta,perheessä myös aviomies. Etsin meilailu kaveria, mielellään yli 25 vuotiaista, ehkä myös joskus voisi tavatakin. Näin arkeen piristystä kun vielä hoitovapaalla ollaan. Itse kun en kauheesti palstaile keskustelu palstalla, jos näin tärppäisi. Laita y-viestiä...
  5. A

    tokaluokka

    aika samanalaista kun ekaluokalla. Matematiikassa tulee kertotaulut, jotenkin näin aluksi tuntuu olevan vaikeata, mutta eiköhän sekin tästä "harjaannu" kun harjoitellaan..
  6. A

    runoja??

    Kirjoitelkaa nyt jotain kivoja värssyjä..please...
  7. A

    tämän palstan eka nikkipino

    ilmottaudun...
  8. A

    runoja??

    Mistä muualta voisi etsiä runoja kun positiivarit? Tai olisko itselläsi hyvää runoja 30 v juhliin?

Yhteistyössä