Hakutulokset

  1. P

    MIKÄ auttaa kuorsaamiseen?

    teipatkaa tennispallo miehen selkään.
  2. P

    G: Minkäikäisenä lapsenne lähtenyt kävelemään?

    Meitin Neiti läksi kävelemään 11kk.
  3. P

    Minkä ikäiset lapsoset teillä vielä nukutetaan?

    Tyttö olisi halunnut että seuraan hänen mellastusta sängyssä silloin 1v kieppeillä, mut en minä jaksanut siinä istua ja kytätä kun tyttö olisi varmaan tunninkin peuhannut. Ota vaan semmoinen asenne kun lapset viet nukkumaan että sinä et siihen jää ( selitä vaikka 3v:lle ettet ole kaukana) ja ole...
  4. P

    Minkä ikäiset lapsoset teillä vielä nukutetaan?

    Tyttö on nyt 1v5kk ja käy nukkumaan ihan vaan kun laitan hänet sänkyyn. Noin 10kk-1v1kk oli kovaa huutoa nukuttamisen kanssa. Saattoi huutaa tunninkin, mut onneksi ollaan sen yli päästy. Mites teillä?
  5. P

    G:Grillimakkara ketsupilla vai sinapilla

    Molemmilla :p :p :p :p
  6. P

    miks pitää ihastuu sopimattomaan mieheen?

    Hyvä sitten ettei sulle kävis samalla tavalla kun kaverilleni. Koita selvittää tunteesi.
  7. P

    miks pitää ihastuu sopimattomaan mieheen?

    Mun vinkki on et koita unohtaa koko tyyppi. Mun yksi kaveri on tommosen viinaa menevän vanhan miehen kanssa ja on sitten alkoholisoitunut siinä sivussa myös itsekin. Niillä noin 15.v ikäeroa. Mut sun on kuitenkin tehtävä itse päätös. Tossa on kuitenkin sulle yksi esimerkki... :hug: :hug:
  8. P

    Voinko pestä vauvan

    No johan on, että oikein täältä tarvii kysyy lupa :laugh: :laugh: :laugh: Mun puolesta saat pestä ihan vapaasti :hug: :hug: :hug:

Yhteistyössä