Hakutulokset

  1. B

    Personasta

    Olen tilannut omani Englannista. On toiminut meillä ainakin jo useamman vuoden ajan, kunhan malttaa "totella" konetta. :)
  2. B

    Personasta

    Olen lukenut, että Persona infon numeroon soittamalla lähettävät sinulle suomenkieliset ohjeet. Itselläni myös vain englanniksi. M-nappia tosiaankin painetaan seuraavana aamuna ja kyseinen päivä on nro:1. Joskus minulle on käynyt niin, että vuotoa on tullut jo vähän herätessäni, niin silloin...
  3. B

    Runsas nenäverenvuoto

    Olen myös kärsinyt raskausaikoina nenäverenvuodosta. Itse asiassa tiesin toisen lapsemme odotuksessa raskauden alkaneen juuri nenäverenvuodoista, joista olin kärsinyt myös ensimmäisellä kerralla. Minulla ne menivät ohi noin raskauden puolivälin jälkeen. En tiedä mistä lie johtuivat, sillä...
  4. B

    Persona ehkäisymonitori

    Ennen Personalla aloittamista jouduin itse odottamaan minipillereiden lopettamisen jälkeen kolme kuukautta, jotta kierto oli tasaantunut "kriteerien mukaiseksi". Googlettamalla "persona" löytyy suomenkieliset info-sivut, joissa on kerrottu toiminta pääpiirteittäin. (Oletkin niihin jo ehkä...
  5. B

    Persona ehkäisymonitori

    Olen ollut tyytyväinen käyttäjä jo kolmen vuoden ajan. Hormonaaliset menetelmät eivät minulle sopineet eikä myöskään kierukka. Sterilisaatio ei vielä ole ajankohtainen, joten Persona on sopinut meille hyvin. Eikä mahdollinen raskaus "maailmaa kaataisi", vaikkakaan ei ole suunnitelmissa.

Yhteistyössä