Hakutulokset

  1. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kylläpä se vaan ikä ja sen mukana tuoma munasolujen vanheneminen näyttää olevan iso tekijä. Miten voikaan hedelmällisyys laskea näin radikaalisti 6 vuodessa. Silloin 25-vuotiaana raskaaksi tuli heti, mutta nyt 31-32-vuotiaana ei onnistu millään. Kaikki mahdollinen on testattu ja tutkittu, eikä...
  2. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Voi ettien että tätä piinaa! On kyllä jo nyt niin satavarma fiilis, että raskaana en oo :( Miten tää raskautuminen voikin olla näin vaikeaa?!? Voi kun oliskin joku syy siihen, ettei raskaus ala, niin olis paljon helpompaa. Mutta kun mitään syytä ei ole! Kroppa toimii kun kello, ovuloin ja yksi...
  3. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei te, joille on tehty ivf, niin onko teillä ollu käytössä Gonapeptyl pistosta tukemaan alkion kiinnittymistä? Itse vähän miettinyt tuon oikeaa hyötyä...
  4. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tänään heitetty kyytiin kaksi pikkuista pakkasesta. Huih! :D Taas hyvä tilanne kaikin puolin, mutta odotukset ei itellä kauhean korkealla ole (n)
  5. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Vautsi, onnea Marsunen! :)(y) Minä pääsen ehkä siirtoon ensi viikolla. Toivottavasti käy yhtä hyvä tuuri kuin sulla!
  6. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Moikka kaikki! :) Onkin tovi vierähtäny, kun oon viimeks tänne kirjotellu, vuosi sitten taisi olla, kun mulle tehtiin 3 epäonnistunutta inseminaatiota. Lähdin mukaan ivf-hoitoon, jonka tuoresiirto ei tuottanu tulosta. Tehtiin kuukausi sitten. Nyt odotellaan, että kierto tasaantuu ja pääsee...
  7. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Joo, kyllä itekin mietin tuota lapsen mukaan ottamista, että onko soveliasta. Sillä hetkellä vaan ei muuta mahdollisuutta ollu. Ja ihan pikaiseen vaan käväsin. Lapsi istui sen aikaa kiltisti penkillä ja pelasi peliä puhelimesta :)
  8. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Yhden kerran oon joutunut ottamaan lapsen mukaan. Muuten käynnit on ollu aina työpäivän aikana, jolloin lapsi ollut tietysti päiväkodissa. Eipä siellä klinikalla mitenkään negatiivisia oltu. Siellä on lelukorikin lapsille :)
  9. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Joo, no eihän siellä apteekissa sitä tiedetä, että onko nainen itsellinen, joka niitä lääkkeitä tulee hakemaan. Eikä sitä Kelakaan näin ollen saa tietää. Joten ihan oikein se on mennyt, että korvaukset on annettu :) Alkuvuodesta olis kannattanu lääkkeet ottaa, niin olis voinu loppu vuoden...
  10. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Voi harmi Nachsal :unsure: Mulle tehtiin tällä viikolla kolmas inssi. Taas ajoitus täydellinen ja muutenkin kaikki kunnossa. Musta alkaa tuntua, että toi mun sperma on jotain maanantaiaamun erää :rolleyes::D Seuraavaks vaihdan luovuttajaa, jos nyt ei tärppää.
  11. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mä kävin ite otattaa noi infektiokokeet ennen hoitojen alkua. Mä aloin popsimaan nyt tähän kiertoon Letrozolia. En tiedä onko tuolla itsestään kovin suurta vaikutusta? (n) Iiris80, tapahtuuko sulla ovulaatiota sitten normaalisti? Ite miettiny noiden hormonien vaikutuksia. Kun mulle tosiaan on...
  12. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ja siis inseminaatio tehtiin täysin luomukiertoon, joten mitkään hormonit ei noihin oireisiin oo vaikuttanu. Onko teillä muilla siis minkälaisia hormoneja käytössä?
  13. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Oi, onnea kovasti Blåklockan plussasta! :) Minulla ei toinen inseminaatio tuottanut tulosta, tiedän sen jo, vaikka huomenna vasta tulisi täyteen 2 viikkoa inseminaatiosta :( Todella todella outoja oireita kyllä ollu. Maanantaina alkoi outo limainen valkovuoto, jota sitten kesti keskiviikkoon...
  14. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Blåklockan ja Iiris80 meille on siis käsittääkseni tehty inssit samalla viikolla :) Mulle tehtiin viime viikon perjantaina. Cinya: Onnea kovasti kaksosista! :) Kuinka mones inseminaatio tärppäsi? Oliko käytössä hormoneja?
  15. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Moi vaan kaikille! Mukavaa, että vihdoin löysin tällaisen palstan :) Itselleni on jo useamman vuoden ajan ollut selvää, että vielä toisen lapsen haluan, ja että jos sopivaa miestä ei tule vastaan, niin lapsen hankin sitten yksin. Nyt kaksi inseminaatiota takana. Ensimmäinen ei tuottanut tulosta...

Yhteistyössä