Hakutulokset

  1. aamunrusko

    Huomio kaikki autismista jotain tietävät

    Onko lapsellenne annettu MPR rokotus 1,5-vuotiaana? Se oli eka kysymys joka mulle tuli kun luin tuota juttua. Meidän yhdellä lapsella on Aspergerin syndrooma ja hän taantui juuri tuon rokotteen jälkeen. Onhan tästä asiasta kiistelty hurjasti, itse olen sitä mieltä että siinä voisi olla jotain...
  2. aamunrusko

    NÄKEEKÖ ESIM KELAN VIRKAILIJAT JOS OLEN ASIOINUT HEIDÄN SIVUILLA VERKKOPANKKITUNNUKSILLA?

    Jos jonkun hakemuksen teet sitä kautta tms. niin näkevät tottakai, muttei pelkkää käyntiä.
  3. aamunrusko

    Onko muita monilapsisia jotka ei ole käyneet koskaan synnytysvalmennusta?

    En mäkään ekoilla raskauksilla tahalleen jättänyt välistä. Ensimmäisessä raskaudessa terveydenhoitaja unohti minut ulkopuolelle. Eli oma terkkari jäi kesälomalle ja sijainen ei ollut huomannut jotain muistilappuja jne.... Ja kun asia huomattiin niin valmennus oli ollut jo useamman kerran...
  4. aamunrusko

    Onko muita monilapsisia jotka ei ole käyneet koskaan synnytysvalmennusta?

    Hymyilytti kun oltiin neuvolassa ja tuli puheeksi etten ole koskaan käynyt synnytysvalmennuksessa. Miestä hotsittais mennä koska tämä on hänen ensimmäinen lapsi. Itsellä on jo monta synnytystä takana joten tuntuisi aika turhalta kuluttaa aikaa valmennuksessa. Mutta menisinkö mihen mieliksi...
  5. aamunrusko

    Tohtiskohan tämän jo nyt paljastaa

    Laskettuaika on 19.7. :)
  6. aamunrusko

    Tohtiskohan tämän jo nyt paljastaa

    Kiitos kaikille :D Tulipa huojentunut olo kun vihdoinkin sai asian paljastettua, ei enää salailua ;)
  7. aamunrusko

    Tohtiskohan tämän jo nyt paljastaa

    Takana kaksi keskenmenoa viime vuonna ja nyt sitten uusi raskaus rv 17, alkaa jo näkymäänkin ,joten kaipa tästä on aika tehdä julkista. Asiasta ei tiedä vielä muut kuin minä ja mies :D ja nyt te palstalaiset, huomenna kerrotaan sitten sukulaisille jne. Pelottaa kyllä että miten tämä raskaus...
  8. aamunrusko

    Raskas päivä, juuri palasin miesvainaan haudalta :(

    :hug: Minä menetin mieheni viisi vuotta sitten. Ja nyt olen yhdessä hänen ystävän kanssa. Jos haluat jutella kohtalotoverin kanssa niin laita y-viestiä.
  9. aamunrusko

    Onko lapsiluku täynnä?

    Mulla on laskettuaika 1.6. :D kuudes tulossa ja vannomatta paras että olisi viimeinen :whistle:
  10. aamunrusko

    Onko muiden lapsille tullut poskihampaat ennen kulmahampaita?

    Kyllä neljälle tuli ensiksi ekat poskihampaat, siis tietty etuhampaat ihan ensin, mutta yhdelle pojista tuli ensimmäiseksi kulmahammas
  11. aamunrusko

    Hei vaan pitkästä aikaa.

    [
  12. aamunrusko

    oikeesti nyt aikoi hiukan pelottaa...

    Millon sulle on tehty aikasempi sektio, onko siitä pitkä aika?
  13. aamunrusko

    Myönteinen lomapäätös tuli! (tuettu loma)

    Kyllähän noita lomia voi hakea vaikka kuinka monesta paikasta, pitää vaan rehellisesti ilmoittaa mistä on hakenut. Ja mahdollisuudet kasvaa mitä enempi on vaihtoehtoja. Missään ei kielletä hakemasta monesta paikasta, yhdestä sitten vaan myönnetään.
  14. aamunrusko

    Hei vaan pitkästä aikaa.

    .
  15. aamunrusko

    Mies pilas mun joulun..

    :hug: Mitäs tuohon sanomaan, teillä olis varmaan keskustelut paikallaan jos noin huonosti asiat, ettei siis miestäsi kiinnosta joulu perheensä kanssa. Voimia :hug:
  16. aamunrusko

    **KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

    Vieläkö huolitte mukaan yhden odottajan :D Odotan kuudetta lasta ja laskettuaika on 1.6. Elellään uusioperheen arkea, mulla siis viisi lasta, miehellä ei aikasempia lapsia ole. Näiden viiden lasteni isä ja ensirakkauteni kuoli kolme vuotta sitten joulukuussa autokolarissa. Nyt olemme uuden...
  17. aamunrusko

    Moneenko perheeseen tuli joululahjaksi Walle dvd tai muita dvdeitä? G;?

    Ei yhtään dvd:tä tänä vuonna =)
  18. aamunrusko

    Ei joulu tunnu miltään.

    :hug: Tiedän tunteesi, mun lasten isä ja rakas mies kuoli vähän ennen joulua siis ei tänä vuonna, mutta sen jälkeen joulut on ollut yhtä painajaista :ashamed: Tänä vuonna onnistuin hiukan olemaan iloinen lasten puolesta , mutta sydän itkee edelleen :'(
  19. aamunrusko

    Perustinpa sitten kakkublogin.

    Huomasin että asut Espoossa ;) Teetkös tilauksesta kakkuja? Itsekin asun meinaan Espoossa ja leipominen ei ole oikein mun alaa. Monista leipomoista olen tilaillut, mutten oikein hyvää ole löytäny.
  20. aamunrusko

    suuteletko joka päivä?

    Ei tuu joka päivä suudeltua, välillä on päiviä ettei vois vähempää kiinnostaa :whistle: Ja parisuhteessa elelen. Toisinaan on aikoja että tulee suudeltua monta kertaa kertaa päivässä.

Yhteistyössä