Hakutulokset

1. M

Yllätysplussa

Itselläni on juuri samanlaisia kuvaamiasi mahaoireita ja tiputtelua. Tein pari päivää sitten raskaustestin, nega tuli. Aion kyllä vielä käydä labroissa asian varmistamiseksi.. Kun on ollu oksentelua, huimaamista, ainainen pissahoppu jne.. jotakin poikkeavaa kyllä täytyy olla, jos ei raskaus...
  2. M

valheellinen tulos?

Eli minunko ei kannata heti juosta tekemään raskaudenkeskeytystä vain siksi koska mies on järkyttynyt uudesta suuresta asiasta? vaan odotella ja antaa hänen rauhassa tottua asiaan?:) Hannasi, saanko udella sinun ja miehesi ikää?
  3. M

valheellinen tulos?

Minkälaisia oireita muilla on ollu aivan alkuvaiheessa? :) Ja mitenkä puoliso on suhtautunu? Mulla täysin negatiivisesti, olettaa että tekisin heti raskaudenkeskeytyksen jos olisin raskaana.
  4. M

valheellinen tulos?

Kuukautiset ovat siis noin 4 pv myöhässä..
  5. M

valheellinen tulos?

Heips!olen tässä epäillyt että olisinko raskaana.. Outoja tuntemuksia ja kipuja.. (jatkuvaa etovaa oloa, rinnat todella arat, mahassa outo tunne ja vihlaisuja jne..) Eilen tein kuitenkin testin ja negaa näytti. Jotenkin en vain usko sitä.. Mutta jos olisin raskaana, niin nyt olisi vasta rv 3-4...
  6. M

Marraskuussa 2011 plussanneet!!!

Heips! Itsekin ehkä pääsen/joudun joukkoon..olen tässä epäillyt että olisinko raskaana.. Outoja tuntemuksia ja kipuja.. (jatkuvaa etovaa oloa, rinnat todella arat, mahassa outo tunne ja vihlaisuja jne..) Tänään tein kuitenkin testin ja negaa näytti. Jotenkin en vain usko sitä.. Mutta jos olisin...
  7. M

Ensin nega sitten plussa

Heips! Itsekin olen tässä epäillyt että olisinko raskaana.. Outoja tuntemuksia ja kipuja.. (jatkuvaa etovaa oloa, rinnat todella arat, mahassa outo tunne ja vihlaisuja jne..) Tänään tein kuitenkin testin ja negaa näytti. Jotenkin en vain usko sitä.. Mutta jos olisin raskaana, niin nyt olisi...

Yhteistyössä