Hakutulokset

  1. C

    Neljät häät nyt nelosella

    Ei hyvää päivää!! Toi Y. halusi vain pilata toisen häät... Onneksi ei kuulu mun kaveripiiriin.
  2. C

    Rock/Heavy/Power balladeja?

    Alkaahan näitä taas löytymään. Def Leppardin Love Bites tai Bon Jovin I'll be there for you...
  3. C

    Rock/Heavy/Power balladeja?

    Ihana!
  4. C

    Rock/Heavy/Power balladeja?

    Mulla on ihme hemppis fiilis, enkä saa biisejä nyt mieleen...
  5. C

    Jättäisitkö vauvan yksin asuntovaunuun

    Jos itkuhälytin toimii, etkä itse ole vetämässä kännejä, en nää mitään syytä miksi et voisi istua iltaa muiden kanssa!
  6. C

    G. paras Suomalainen naisartisti?

    Luin: Paras Suomalainen Narsisti. Olin hetken, että mitäääh? :D Mutta pakko sanoa, että Kaija Koo on munkin listalla korkealla.
  7. C

    Eroan miehestäni näin oon päättänyt. Arvaako joku mikä on syy?

    Pata kattilaa soimaa. Noista kirjoitusvirheistä siis... Mä en oo yhtään yllättynyt, että et saa kunnollisia vastauksia aloituksees. Ketä kiinnostaa jonkun tuntemattoman suhde ja sen eron syyt? Varsinkaan kun niitä syitä ei kerrota.
  8. C

    Miten baariin pukeudutaan?

    Miksi ei enää saappaita? Ihan sen mukaan missä tunnet olosi kivaksi. Ja jos johonkin hienoon ravintolaan ensin, en välttämättä laittaisi farkkuja, ellei istu todella hyvin.
  9. C

    Urpohan toi ukko on, ei voi mitään.

    Kuin tavalliset perustyypit? Mikä sä sitten olet? =D Nostatkos ittes vähän turhan korkealle? ;D
  10. C

    Jelp, katoin eka kertaa Viidakon Tähtöset

    Katsoin ekaa kertaa, enkä katso toiste. Ei osunu eikä uponnut vaikka kaikenlaista realityä tykkääkin katsoa.
  11. C

    Miten toi Maria vaan on niinku ei mitään ois tapahtunut? (Iholla)

    Mä käännän aina kanavan kun se tulee. En vaan kestä tommosta pikku lapsen puhetta ja lässyttämistä.
  12. C

    Mikä hiuspuuteri tummahiuksiselle?

    Ite käytän Osista tummaan tukkaan!
  13. C

    Miehen veli kävi kylässä, meillä vaikeaa

    Sun on turha olla noloissaan siitä, että teet parhaasi tilanteen korjaamiseen! Miehen suku, miehen selitettävä.
  14. C

    Kumpaa kristitty äänestää?

    Mun kristityt arvot päättää sen ns. mun puolesta. Niinistö.
  15. C

    Anoppi painostaa antamaan vastasyntynyttä yökylään :O

    Laita se sun miehesi jo vihdoin asialle!
  16. C

    Muistotilaisuuteen kappale!

    Lasken matkaan leijan kauneimman. Se saa lentää, tuulien teitä...
  17. C

    Auttakaa mua nyt porukalla..

    Aina kannattaa yrittää. Kun varautuu pettymyksiin, kaikki hyvä huomio yllättää positiivisesti! =)
  18. C

    Minä en ole koskaan äänestänyt. Onko muita samanlaisia?

    Jos ei äänestä, yritä itse ehdolle ei ole oikeutettu valittamaan mistään!
  19. C

    Auttakaa mua nyt porukalla..

    Suomi24:sessa voi kuvailla itseään mm. sanalla pyöreä. Ja laittaa kuvan, niin ei tule kenellekään yllätyksenä minkälaisen henkilön kanssa juttelee. Rohkeasti vaan ilmoitusta sinne! =)

Yhteistyössä