Hakutulokset

  1. N

    Ystäviä Lahden seudulta (Nastola, Orimattila, Lahti)

    sun viestis on aikasta kauan aikaa sitten laitettu. mutta täällä on äiti 25v ja tyttö 1v 7kk joka ois seuraa vailla!
  2. N

    Lahti + Ympäristö

    täällä huhuilee 25v äitee ja neiti 1v7kk. laittakaa yvtä jos seuraa vailla viel joku.
  3. N

    Täällä olisi 25v äippä ja tyttö 1v 7kk vailla uusia tuttavuuksia ja seuraa!

    Täällä olisi 25v äippä ja tyttö 1v 7kk vailla uusia tuttavuuksia ja seuraa!
  4. N

    Lahti hohoi

    Täällä oisi wm85 oleva äiti ja tyttö 1v 7kk vailla ulkoiluseuraa riihelän alueelta. Muualtaki toki kelpaa.
  5. N

    tupperware emäntä lahden alueelta

    Olen tänä vuonna pitännyt yhdet kutsut ja toiset kariutu. Haluisin vip-emännyyden mutta esittelijä puuttuu. Yv tavoittaa.
  6. N

    Lahtelaiset!

    Täällä on 25v 1vuoden ikäisen äiti lahdesta riihelästä. Leikki-kahvi ja muuten vaan seuraa kaipailee tylsiin arkipäiviin. Laittakaa yvtä jos joku kanssa seuraa vailla. Mielikuva mulla olisi yhdistelmät myynnissä. Mut olet varmaa jo ostannut?!
  7. N

    Lahtelaiset hoi!

    Mäki voisin pikkuneidin kanssa tulla tapaamiseen jos vaan keli on semmonen et viittii lähtee ulos. Minkäs ikäisiä lapsukaisia teillä on? Ja mistäpäin ootte jos ois joku täältä päin itse vaikutan riihelästä.
  8. N

    Äitejä lahdesta??

    Hei! Täällä huhuilee yksi mamma ikää 24v ja 5,5kk tytön äiti.
  9. N

    Porukkaa Lahden ruokaravintelia kannattamaan?

    Niin perkule kävi, olihan toi jo aika arvattavissa kun meni nini pitkälle niin kaikilla lopahti vissii innostus moiseen. Mutta en masennu, elän toivossa että vielä joskus tästä tulee jotain. Tai sitten me mennää essi kahdestaa syömää kahvittelujen ja ulkoilujen sijaan :kieh:
  10. N

    Porukkaa Lahden ruokaravintelia kannattamaan?

    No ei varmaa tarvii kolmelle varata pöytää jos nyt ei kukaa muu ilmoittaudu mukaan. Vai siirretäänkö ajankohtaa?
  11. N

    Porukkaa Lahden ruokaravintelia kannattamaan?

    Bambiino on kanssa vissii tulossa kanssa.
  12. N

    Porukkaa Lahden ruokaravintelia kannattamaan?

    Jotenki taas tuntu epätoivoselta :laugh:
  13. N

    Porukkaa Lahden ruokaravintelia kannattamaan?

    Miten mulla on semmonen tunne ettei tästä tuukkaa mitää :'(
  14. N

    Porukkaa Lahden ruokaravintelia kannattamaan?

    Minä :wave:
  15. N

    KIRPPIS-kerho perustettu!

    Mä en saa laitettua hakemusta, herjaa jotakin ettet ole kirjautunnut vaikka salasanan laitan jne.
  16. N

    Porukkaa Lahden ruokaravintelia kannattamaan?

    Ja piilo blondit :laugh:
  17. N

    Porukkaa Lahden ruokaravintelia kannattamaan?

    Mulle käy hyvin tuo 24.7 klo: 19. Kukas hoitaa sen pöytävarauksen ja mennääkö me sinne amarilloo vai?
  18. N

    No johan oli ukkonen!

    Sain juuri faktatietoa että hesantienvarrella palaa kaksi omakotitaloa.
  19. N

    No johan oli ukkonen!

    Lahdessa kaksi rakennuspaloa ukkosen johdosta. Toinen vanhalla helsingintiellä ja toinen metsäkankaalla tilannehuoneen mukaan. Taitaa tulla uusi rintama kun taivas tummenee uhkaavasti taas.
  20. N

    Porukkaa Lahden ruokaravintelia kannattamaan?

    Mä olen perjantain 26päivän kannalla ehdottomasti. Lauantaina sauna meillä ja sunnuntaina en voi oikein isän kanssa jättää. Ja jos viel jonnekki "muutamalle" :kieh:

Yhteistyössä