Hakutulokset

  1. A

    Oulunseudun odottajat 2012

    Nuppunappi Minulla oli samanlainen tilanne, eli ei oikein käsitystä raskauden kestosta. Edelliset kuukautiset oli olleet kolmisen kuukautta sitten, kun raskaustesti näytti positiivista. Kävin neuvolassa, kun viikkoja oli karkeasti arvioiden n. 8. Tuolloin neuvolatäti laittoi lähetteen...
  2. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Tähän keskusteluun kirjoittelin ihan alussa muutaman viestin verran. Silloin oli aikomuksena aloittaa yrittäminen helmikuussa, mutta monenlaisten kiireiden takia yritystä päätettiin lykätä. Nyt sitten heinäkuussa annettiin vauvalle lupa tulla. Olin ajatellut nyt palailla tälle palstalle, mutta...
  3. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Hurjasti paljon onnea Piikikäs ja Karole!! Eiköhän me kaikki perässä tulla, kunhan päästään tositoimiin... :) Hieman kyllä alkaa jänskättää, kun aloittamisen sovittu ajankohta eli häät lähestyy. Olen miettinyt, että uskaltaako sitä alkaa ns. tosissaan yrittämään kaikkine ovulaatioiden...
  4. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Vem vet Hei vaan sinullekin! :) Mukavaa, että on useampi yhtäaikaa jännäämisen aloittaja. Tervetuloa myös kaikille muille uusille esikoista 2012 yrittäville! Huhheijaa, kamalaa haipakkaa pitänyt työ- ja harrastusrintamalla. Ei ole juuri ehtinyt koneellakaan istahtaa. Tännekin oli tullut...
  5. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Cattibrie: Tervetuloa mukaan! Minua ei sinänsä päätöksenteko jännittänyt, jotenkin tuli vain sellainen olo, että no näin se kuuluu mennäkin. Luulenpa, että sitten kun varsinainen yritys alkaa, niin asia tulee todellisemmaksi. Olen kyllä itse sellainen jännittäjä-stressaaja -luonne, että ihme...
  6. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Sennay, arvelinkin, että täältä löytyy muitakin, joilla on samaa ongelmaa... Tsemppiä kovasti painonpudotukseen! Hienosti olet jo nytkin painoa tiputtanut. :) Minulla taas ei ole ylipainosta ikinä ollut ongelmaa - paremminkin toisinpäin. Ilmeisesti PCO voi olla silti, mikä tietysti tekee minun...
  7. A

    Esikoista yrittämään 2012!

    Hei vaan kaikille! Ensi vuonna olisi meilläkin tarkoitus aloittaa vauvan yrittäminen. Itse olen 25-vuotias, mieheni 28. Yhteistä taivalta on takana jo vuosia ja helmikuussa astumme avioon. :) Tämän jälkeen olisi sitten vauvan toivottua tulla. Minulla todettiin jonkin asteinen PCO, kun...

Yhteistyössä