Hakutulokset

1. amie88

Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

onko muulla syömisellä sitten sama vaikutus vai ainoastaan sokeripitoisella? mulla ei ole mitään sokerirasitustestejäkään otettu mutta kyllä mulle makea uppoaa hyvin! irtokarkit sillon tällön, mut suklaata voisin syödä joka päivä ja vaikka levyllisen kerrallaan :D
  2. amie88

hepuhi, aiheuttaako makean syöminen vauvan "ylimääräistä" kasvua? jos ei syö makeaa niin sitten normaalisti kasvaa mutta jos syö makeaa paljon niin vauva kasvaa liikaako? pahoittelen jos tyhmä kysymys mutta olen ensikertalainen :D lisäys: ja tänään poksutaan! nyt on 28 + 0 :)
  3. amie88

kävin eilen poistamassa varpaankynnestä reunaa kun kasvoi sisäänpäin. luulin että olisi ihan pikkujuttu mutta saikkua tuli sitten 13.1. saakka! olin vähän ällikällä lyöty. kiva sitten esimiehelle kertoa että tää operaatio veikin saikulle :P ei sinäänsä ettää ihan mukava olla välillä kotonaki...
  4. amie88

koska sairaalakassi pitäs pakata valmiiksi? voi että mä odotan että saan jäädä kotia ja pääsen maalaamaan ja laittaa paikkoja kuntoon. Ei enää kauaa. n.6 vk töitä :) puolison on tarkoitus tulla mukaan synnytykseen. Toivon, etten ala synnyttää semmoisena päivä kun puolisollani on peli! :D
  5. amie88

Mariaja mut voi lisätä listaan: amie88, 29.3., tyttö, kättäri
  6. amie88

** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

fanttomille paljon jaksamista <3
  7. amie88

Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

tupakointi minä myös tupakoin ennen plussaamista. Sinä aamuna kun tein testin.. heräsin, menin koirien kanssa ulos ja poltin viimeisen tupakkani, kun sitten sisälle pääsin lenkiltä kävis pissalla ja plussa sieltä tuli ja sen jälkeen en olekaan polttanut. joskus on tehnyt mieli mutta olen...
  8. amie88

täälläkään lumesta tietoakaan.. aamulla niin kivasti oli maa "jäässä" ja nyt VETTTÄ. :/
  9. amie88

Mää kans veikkaan et jos en lukis muiden mieliteoista niin ei tulis ittelenikää... :D mutta ei ei.. joulutorttuja saan tehdä vasta 1.12. lähtien.. :D
  10. amie88

*~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

Tällä viikolla siis luvassa neuvola ja KELAn paperit =) hiphei!
  11. amie88

Ihania masukuvia teillä! :) itse olen ottanu 2 kertaa 2 viikon välein kuvia ja tällä viikolla on keskiviikkona taas kuvausaika! :) Joku sanoi että joutuu kuuntelemaan äidin rahaongelmia.. Mulla taas on, että mun sisko valittaa sen rahaongelmia ja suoraan sanottuna vaikka mä säälinkin sitä...
  12. amie88

mäkään en itä-helsinkiin menis!! :D itse olen lapsuuteni asunut lähinnä torpparinmäessä ja länsi-pakilassa, omilleni muutin avon kanssa sitten lukion vikalla kaupungin asuntoon koskelaan,käpylän rajalle. hyvällä paikalla oli sopivasti "viikin, oulunkylän,kumpula/arabia,käpylä välissä" meiän...
  13. amie88

Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

täällä LA 29.3. ja esikoinen tulossa. Martinlaaksosta. Auto joskus käytettävissä, bussilipun omistan kun käyn töissä Helsingin keskustassa :P
  14. amie88

Mää mietin kans tota vuokrasta 500€ on paljon.. Ei taida saada esim helsingin kaupungilta isoa kaksiotakaan alle 500€ me maksettiin 53m2 2h+k+parveke joku ~550€ ja se oli HALPA täällä. Suurin osa ystävistäni jotka vuokralla kaksiossa maksaa ainakin 600€ Omaa asuntoa lähdettiin kesän...
  15. amie88

Siellä se fyssari sanoi että ne pitäisi laittaa jalkaan kun avaa silmät, eli sängyssä jo, ei saa nousta seisomaan vaan ihan ekaks laitat sukat/sukkahousut jalkaan siinä pitkilläs ja sitten vasta nouset päivän pariin. Niistä katoaa jo hyötyä jos laittaa esim vasta puolilta päivin tai aamutoimien...
  16. amie88

katjuska eikö tukisukat ja tukisukkahousut ole sitä varten että estyisi suonikohjuilta? Meillä fysioterapeuttien perhevalmennuksessa puhuttiin tukisukkahousujen/sukkien käytöstä.. joita en ole vieläkään hommannut.. pitäisi nyt käydä kyllä hommaamassa..
  17. amie88

Minäkin huoneeseen päästyäni, ja pedille asetuttuani tokasin heti ensteks että haluttas tietää kumpi sieltä tulee ja sitten se katteli kun sinne alueelle pääsi ja ekaksi siinä kysyi että kumpaa veikkaatte.. noh sillon oli vauvelilla ne jalat ristissä siveellisesti eikä aukonut niitä.. lopuksi...
  18. amie88

Työ hoidan päätyökseni osto- ja myyntireskontraa. Päivät pitkälti koostuvat laskujen tekemisestä. Tänään poksuu 21 rv! ja meiän vanhempi koira täyttää 4 vuotta. Huh ku se on jo vanha! talvitakki olen ottanut mun mamalicious takin jo pari vk sitten käyttöön ja pk-seudulla asun :D...
  19. amie88

Olin aamulla palaverissa ja kun tulin takaisin työhuoneeseeni odotti tuolillani paperikassi jonka sisällä kukkakimppu ja suklaarasia! osaa tuo avopuolisoni vielä yllätttää <3 olen kerran aikaisemmin saanut kukkalähetyksen mutta siitä on jo 3-4 vuotta aikaa :)
  20. amie88

Olin aamulla palaverissa ja kun tulin takaisin työhuoneeseeni odotti tuolillani paperikassi jonka sisällä kukkakimppu ja suklaarasia! osaa tuo avopuolisoni vielä yllätttää <3 olen kerran aikaisemmin saanut kukkalähetyksen mutta siitä on jo 3-4 vuotta aikaa :)

Yhteistyössä