Hakutulokset

1. S

IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

Moikka, Äh, yritin päivittää listaa ja kävi tolleen hassusti et tipahdin boksista. Kiitos jollekin viisaalle, joka osaa korjata tilanteen. Meidän seitsemännen alkion siirto tuotti raskauden, joten jos kaikki menee hyvin, siirryn tästä pinosta. Sen verran täytyy sanoa, etten olis epätoivon...
  2. S

Syys77 ..............1.IVF 4.PAS...........LA 27.2.2013
  3. S

Guess82 olen pahoillani! Paljon voimia sulle. :hug: Ja Sannamary, kiitos onnitteluista, tunnistan pitkälti sun tuntemukset, vaikkei mulla ole ollut tuon kaltaista surua, pelko ja jännitys on ne päällimmäiset. Ylihuomenna ultraan, aika matelee... Paljon voimia sulle parin viikon odotukseen...
  4. S

Hei kaikki, Pahoittelen "radiohiljaisuutta", olen ollut ulkomailla ja huonosti netin saatavilla. Lumi72 , iso pahoittelu punktion johdosta, tosi ikävä kuulla! :hug: Hailaiva , pidetään paljon peukkuja sitten PAS:ia varten! =) Jepelis ja Valoa, Nuppuska ja Ellie80, syvimmät...
  5. S

Hoitolaiset: Anni-78........... 1.IVF 3.PAS .......... loka/marras amor .............. 1.IVF 1.PAS .......... joulukuu Ellie80 ............... 1.IVF 1.PAS......... toukokuu Emppu2012 ........ 2.IVF............... touko/kesäkuu Euphonia .......... 1.IVF ................. lokakuu? Guess82...
  6. S

Sairaslomaa PAS-päiväksi?

Moi, Tiedättekö voiko lapsettomuuslääkäri kirjoittaa sairaslomaa pakastetun alkion siirtopäiväksi? Palkallisuudella tai palkattomuudella ei väliä, mutta tuon todistuksen tarvitsisin... Kiitos tiedosta!
  7. S

Montako alkion siirtoa sinulle on tehty ja mitä sillä on saatu?

1. Tuore nega (1 alkio) 2. Pas nega (1 alkio) 3. Pas nega (1 alkio) 4. Pas nega (2 alkoita)
  8. S

Hoitolaiset Anni-78........... 1.IVF 3.PAS .......... loka/marras amor .............. 1.IVF 1.PAS .......... joulukuu Ellie80 ............... 1.IVF 1.PAS......... toukokuu Emppu2012 ........ 2.IVF............... touko/kesäkuu Euphonia .......... 1.IVF ................. lokakuu? Guess82...
  9. S

Moikka, Olen pitänyt taukoa palstalta, mutta ihana nähdä että monta "vanhaa tuttua" ja muutama uudempikin on plussanneet. ONNEA!!!!!!!!! :heart: Mulla meni miinuksena tuo 1. IVF 2. PAS, joten olen nyt Syys77 ......... 1.IVF 3.PAS............toukokuu (Aina kun yritän päivittää listaa...
  10. S

Hoitolaiset: Anni-78........... 1.IVF 3.PAS .......... loka/marras amor .............. 1.IVF 1.PAS .......... joulukuu Ellie80 ............... 1.IVF 1.PAS......... keväällä Ellix ................ 2.IVF 3.PAS........... huhtikuu Emppu2012 ........... 2.IVF...
  11. S

Moikka, Jepelis, Susirouva ja Mökkelö, kiitos kannustuksesta! Valoa, Ronja R, Dreamer 74, Haaveilija82, Susirouva, Mökkelö, WAU, onnea! (Anteeksi jos jäi vahingossa joku mainitsematta) Sannamary, kovasti tsemppiä, jään seuraamaan kuulumisiasi! Give :hug: Linnuton puu, tsemppiä...
  12. S

Moi pitkästä aikaa, Tuhannesti onnea plussanneille! Wau. Meille tuli nega (1. IVF), joten välikierto eli odottelua taas. Olen ollut tosi surullinen ja lamaantunut, ei ole tullut täällä käytyä reiluun viikkoon, ennenkuin nyt. Koko aiheesta en pysty puhumaan - onneks mieheni tajusi...
  13. S

Hei sisaret, Anteeksi pitkä hiljaisuus, on ollut järkyn kiireinen työviikko (myönnän, ehkä myös eksapismia ettei tarvi ajatella lapsiasiaa koko ajan, kuten mulla tapana. Elikkäs viime ke pistettiin alkio (1kpl) ja jäi kavereita vielä pakkaseenkin. Mulla oli Ronja R. just se tilanne, että...
  14. S

Kiitos muistamisesta Mökkelö, lämmitti mieltä. Punktio meni hyvin, olin kyllä aika kanttuvei rauhottavista/kipulääkkeestä, mutta toimenpide oli onneks nopea, eikä muutenkaan niin paha kun ehdin pelätä. Iso sato saatiin, huomenna sitten selviää tarkalleen minkä kokoinen. Helpottaa valtavasti...
  15. S

Moikka, Kysyn nyt tyhmiä mutta onko niin että IVF:ssä niin sanottu piinapäivä1 on alkion sisääntuuppauksen päivä? Heh, kun aloin miettimään että missä alkaa "piinailijaksi" luokittelu ja tajusin, etten tiedä! ( ;
  16. S

Moikka, Samassa menen, 150 yks/pvä. Tosin lääkäri sanoi, että jos joudutaan tekemään uusi IVF, niin saattaisi lisätä vähän isomman annoksen. Punktio ma, hui. Mutta toisaalta ihana tunne että joku asia ainakin etenee. Tsemppiä kaikille taasen.
  17. S

Moi, Jensar ja Nasu, samassa veneessä täälläkin, alkupiikit & UÄ:t - tänään KP 5. Jännittävää!
  18. S

Onnea Mirdav myös täältä, olimme inssiketjussa samaan aikaan ja nyt täällä. Mahtava uutinen!!! :flower:
  19. S

Moi, Varmasti hyvä idea, että jokainen päivittää omansa. Isot halaukset kaikille.
  20. S

Moi, Joo, toi Impatient Female just, ha, se on mainio! =)

Yhteistyössä